Minä juon nyt siideriä! Kauhee päivä!
Mies poliisina ja tuli tuo Sellon hässäkkä. Olen ihan poikki! Onneksi sain miehen ehjänä kotiin.
Kommentit (32)
uutiskuvassa ku kyykisteli pisut housussa piileskelemässä maijan takana :)
No vähemmästäkin sidukka maistuis mullekin.
Sivistyneet viiniä tai kuoharia. Ap taitaa kuulua ensimmäiseen ryhmään jo pelkän verbaalisen ulosantinsa perusteella.
Mitä jos kaikki jois sitä mistä tykkää, oli se sitten vettä tai väkevämpää. Alkoholin juominen tai juomatta jättäminen ei ole sivistyksen mitta.
Miksi vastaatte jos ei mitään hyvää sanottavaa, miksi pitää ilkeillä?
Mikä on motiivinne haukkua minun juomamieltymyksiäni, ulosantiani ja myös mieheni poliisintaitoja???
Mitä te ilkeilijät saitte tästä? Hyvän mielen?
Hyvää Uutta Vuotta!
Hämmentynyt ap :O
(joka ei ole ollut hermoheikkoisena miehensää taakkana eilen, vaan väsynyt rankan päivän jälkeen, niinkuin on eilen oltu monessa muussakin perheessä, myös niissä perheissä, joita tapahtuma ei mitenkään koskettanut henkilökohtaisesti)
Ne jotka ei sitä ymmärrä, eivät ehkä ole kovin rakastavassa suhteessa! Mun miehen työ on ns. turvallista duunia, mutta työmatka on aika pitkä ja kyllä sitä joskus huonoilla keleillä (puolin ja toisin) on huolissaan, että toinen selviää liikenteestä ehjin nahoin.
Ne jotka ei sitä ymmärrä, eivät ehkä ole kovin rakastavassa suhteessa! Mun miehen työ on ns. turvallista duunia, mutta työmatka on aika pitkä ja kyllä sitä joskus huonoilla keleillä (puolin ja toisin) on huolissaan, että toinen selviää liikenteestä ehjin nahoin.
Hyi hävetkää nyt. Ymmärrän ap:n huolen täysin, vaikka oma mieheni onkin ihan tavis voimalaitoksen käyttäjä. Onhan se nyt ihan selvä asia, että poliisin työssä on omat riskinsä, kun jatkuvasti työskentelevät rikollisten ja humalaisten parissa.
Hyvää uutta vuotta sinulle ap!
Aikamoisia vastauksia kyllä ap on saanut, mutta olen kyllä sitä mieltä, että aloituksessakin oikein annetaan sille avaimet...
1) kauhea päivä on ollut ehkä niiden uhrien perheille tai niille, jotka ovat ollee ihan vierestä katsomassa, empatiaa ei välttämättä riitä niille, jotka eivät ole missään vaiheessa olleet itse uhattuina
2) siiderin juominen kauheassa päivässä kuulostaa sille, että pitää saada korkattua helpotusta milloin minkäkin kauhean asian suhteen
Jos ap siis olisit halunnut empatiaa, niin olisit kertonut asian vähän toisin, vaikka, että olit ihan huolesta soikeana, kun miehesi on Espoon poliisissa ja ei tiedetty missä ampuja on ja pelkäsit miehesi puolesta. Tuo aloitus "Minä juon nyt siideriä!" ei sellaista empatiaa varmasti herätä.
Aikamoisia vastauksia kyllä ap on saanut, mutta olen kyllä sitä mieltä, että aloituksessakin oikein annetaan sille avaimet...
1) kauhea päivä on ollut ehkä niiden uhrien perheille tai niille, jotka ovat ollee ihan vierestä katsomassa, empatiaa ei välttämättä riitä niille, jotka eivät ole missään vaiheessa olleet itse uhattuina
2) siiderin juominen kauheassa päivässä kuulostaa sille, että pitää saada korkattua helpotusta milloin minkäkin kauhean asian suhteen
Jos ap siis olisit halunnut empatiaa, niin olisit kertonut asian vähän toisin, vaikka, että olit ihan huolesta soikeana, kun miehesi on Espoon poliisissa ja ei tiedetty missä ampuja on ja pelkäsit miehesi puolesta. Tuo aloitus "Minä juon nyt siideriä!" ei sellaista empatiaa varmasti herätä.
Eli väsyneenä rankan päivän jälkeen pitää osata ilmaista itsensä av-tieteellisen oikeaoppisesti, muuten saa av-mammat tulla ihan oikeutetusti kivittämään... Heh heh!
:D
Mun diagnoosi tästä ketjusta: mammat on vaan kateellisia, kun niiden omat miehet istuu työkseen konttuurin perukoilla hissukka-nörtteinä. Siksi pitää purkaa vitutus poliisin vaimoa kohtaan! ;)
Aloituksia saa tehdä vain oikeaoppiseen av-tyyliin, jonka saloihin vihitään vapaamuurari -tyyppisissä salaisissa seremonioissa.
Siis kiusattu oli syypää, kun ei osannut miellyttää kiusaajiaan kirjoitustyylillään? Tosi tervettä.
Tsemppiä ap, koita kestää tätä jengiä.
Aikamoisia vastauksia kyllä ap on saanut, mutta olen kyllä sitä mieltä, että aloituksessakin oikein annetaan sille avaimet... 1) kauhea päivä on ollut ehkä niiden uhrien perheille tai niille, jotka ovat ollee ihan vierestä katsomassa, empatiaa ei välttämättä riitä niille, jotka eivät ole missään vaiheessa olleet itse uhattuina 2) siiderin juominen kauheassa päivässä kuulostaa sille, että pitää saada korkattua helpotusta milloin minkäkin kauhean asian suhteen Jos ap siis olisit halunnut empatiaa, niin olisit kertonut asian vähän toisin, vaikka, että olit ihan huolesta soikeana, kun miehesi on Espoon poliisissa ja ei tiedetty missä ampuja on ja pelkäsit miehesi puolesta. Tuo aloitus "Minä juon nyt siideriä!" ei sellaista empatiaa varmasti herätä.
Eli väsyneenä rankan päivän jälkeen pitää osata ilmaista itsensä av-tieteellisen oikeaoppisesti, muuten saa av-mammat tulla ihan oikeutetusti kivittämään... Heh heh! :D
Itsellä mies töissä vankilassa ja alku aikoina mietin mitä jos tapahtuu mellakka tms. tai JOS joku vanki haluaa kostaa miehelle tms.
Siis ihan älyttömiä ajatuksia.
Enkä mä koskaa totu ajatukseen että mies on töissä vankilassa , en edes ajttelle hänen työtään helpottaa omaa oloa ja pelkoa MITÄ JOS...