Olen NIIIIN onnellinen, etten asu pk-seudulla!
Lueskelin tuossa juttuja näistä pk-seudun kauppakeskuksista ja niiden ongelmista.
Ei täällä Ideaparkissa esimerkiksi ole mitään ongelmia. Ei maahanmuuttajia eikä spurguja...
Kommentit (49)
asun kotonani enkä erityisesti missään kaupungissa. Suurin osa elämästäni tulee joka tapauksessa vietettyä kotonani neljän seinän sisällä, vaikken olekaan sinne linnottautunut kotihiiri. Kotini sijaitsee Helsingissä.
Helsinki on sen verran iso paikka, että on aivan eri asia asua keskustassa tai keskustan ulkopuolella,että voisi puhua aivan eri kaupungista. En ole käynnyt keskustassa vuosiin ja täällä missä asun on ihmsiä liikenteessä saman verran kuin jossain pienessä kylässä muualla Suomessa.Hyvä puoli on kuitenkin, että täällä pääsee nopeasti ihmisten ilmoille jos haluaa.
Helsinki on sen verran iso paikka, että on aivan eri asia asua keskustassa tai keskustan ulkopuolella,että voisi puhua aivan eri kaupungista. En ole käynnyt keskustassa vuosiin ja täällä missä asun on ihmsiä liikenteessä saman verran kuin jossain pienessä kylässä muualla Suomessa.Hyvä puoli on kuitenkin, että täällä pääsee nopeasti ihmisten ilmoille jos haluaa.
Minä nyt satuin syntymään tänne, joten miksi pitäisi muuttaa pois täältä. En voi ajatellakkaan, että muuttaisin johonkin pieneen 2000 hengen kylään. Anna kuule vaan kaikkien kukkien kukkia, jooko?
tuota junttiloistajunteinta mestaa. Ohi menee varmaan ainoastaan se Tuurin kyläkauppa vai mikä lie.
Hyvät kulkuyhtydet, palveut, ulkoilumaastot ymym. Lisäksi pääsääntöisesti mukavia ihmisiä. Kuten olemme huomanneet, Sellon ampumistragedian kaltaisia tapahtumia on valitettavasti tapahtunut ympäri Suomea. Eivät nämä tapahtumat tee ko. paikoista yhtään huonompia, usein kyse on valitettavista yksittäistapauksista. Ap:n kirjoitus taas kuvaa hyvin monien suomalaisten itsekeskeistä, minäkeskeistä asennetta: "Onneksi MINUN ei tarvitse asua siellä...onneksi MINÄ voin shoppailla täällä rauhallisessa ideaparkissa ym.ym.". Ihmiset, välittäkää toisistanne, huolehtikaa toisistanne ja lopettakaa omaan napaan tuijottaminen!
niillä kahdella kerralla kun on siellä käyty.
eipä siellä juuri ketään ole ollut niillä kahdella kerralla kun on siellä käyty.
Ootte kyllä ihmeelliseen aikaan siä käyny, tulkaa siä käymään kun ihmisillä on vapaata/lomaa niin johan on niin tiivistä, että pyöritään kuin sillit suolassa.
Ja sinä joka valitit ettei ole lastenhoitohuoneita. Itse käyn Ideaparkissa vähän väliä (asun lähellä) ja jatkuvasti osuu silmään wc:n/lastenhuoneen kyltit osoittamassa joka suuntaan...
Asuttiin vielä alueella, jossa muslimeja oli pilvin pimein.