Olen NIIIIN onnellinen, etten asu pk-seudulla!
Lueskelin tuossa juttuja näistä pk-seudun kauppakeskuksista ja niiden ongelmista.
Ei täällä Ideaparkissa esimerkiksi ole mitään ongelmia. Ei maahanmuuttajia eikä spurguja...
Kommentit (49)
Pienillä paperitehdaspaikkakunnilla on aina ollut huumeongelmaa ja spurguja ja mamuja on nykyään kaikkialla.
Lueskelin tuossa juttuja näistä pk-seudun kauppakeskuksista ja niiden ongelmista.
Ei täällä Ideaparkissa esimerkiksi ole mitään ongelmia. Ei maahanmuuttajia eikä spurguja...
Olen niiiin onnellinen etten asu Nokialla. Jos siellä asuu tollasia juntteja. Olen asunut Tampereella ja Helsingissä ja ihan yhtä paljon
spurguja ja mamuja näkyi molemmissa. Ja toisaalta ihan tavallisia fiksuja ihmisiä. Mutta ton ap:n kirjotuksen perusteella joku Nokia tai ideaparkki ei ihan hirveesti kiinnosta...
Mä olen niiiin onnellinen siitä että asun pk-seudulla.
talousvedellä ei saanut edes pestä vaatteita...
T: Ap, joka asuu Nokialla, mutta 15 min matka Tampereen keskustaan
no ideaparkissa ei ole spurguja kun mansessa niitä on vähemmän ja siellä ei ole ilmaisia ratikoita. Bussit ei kulje 8 minuutin välein vaan puolen tunnin. Maahanmuuttajiakin hiukan vähemmän, mutta Hervannassa raiskauksia tapahtuu. ja ideaparkissa on hiljaista, ei siletä muuten yritettäisi tiloja vuokrata Tampereen seudun yrittäjille koko ajan.
tehdä sellainen laki, joka määräisi mamun asumaan pääkaupunkiseudulla.
Muille suomalaisille rauhallinen Suomi.
tehdä sellainen laki, joka määräisi mamun asumaan pääkaupunkiseudulla. Muille suomalaisille rauhallinen Suomi.
Olis voinut se albaanikin pysyä siellä Mikkelissä. Saatais me stadilaiset olla rauhassa.
ihmistä tiheästi samalla alueella (pk-seutu), niin selvähän se on että siellä sattuu ja tapahtuu. Itse en ollenkaan kannata tällaisia keskittymiä, kuten tuo Etelä-Leppävaara (Sello+sen liepeellä uusi asuinalue).
Muutetaan kaikki lempäälään tai tampereelle. Saa sitten shoppailla rauhassa :D
ja asun sellonlähellä ja viimex sellossa tiistaina olin
hiukan eri asia kuin pääkaupunki...
suomalaiset yleensäkin ovat ihan juntteja. Onneksi teitä ei kovin usein tule vastaan (paitsi av:lla).
tehdä sellainen laki, joka määräisi mamun asumaan pääkaupunkiseudulla.
Muille suomalaisille rauhallinen Suomi.
Saisihan kumminkin asua mamujen naapurissa jos haluaisi?! En nimittäin Suomessa asuessa ikinä muuttaisi Helsingistä pois jonnekin Junttilaan!
että täällä suunnilleen tietää kaikki varottavat henkilöt. Ne ainoat kerrat, kun olen oloni uhatuksi kokenut, olen ollut kaupungissa Esim. kun tuntematon henkilö osoitteli kerran, onneksi, näkymättömällä aseella. Että siinä mielessä minäkin viihdyn paremmin Junttilassa. Hyvää Uutta Vuotta rohkeille kaupunkilaisille! Olkaa ystävällisiä toisillenne!
Kuule, katsele ympärillesi, ongelmia on jokapaikassa.
Me käytiin kesällä Ideaparkissa, vauvalla kakka housuissa ja jonotettiin ja jonotettiin siihen ainoaan hoitohuoneeseen, joka löydettiin. Kun oltiin hetki odotettu, aloin koputtelee, siellä yks paikallinen juntti ( sinäkö ) imetti vauvaansa ja hänen mielestään se oli ihan hyväksyttävä teko.
Piti vähän oikaista mimmia, kun käy pissalla, voi laittaa oven lukkoon, mutta imettämisen voi hoitaa joko kotona tai sitten päästää muut hoitamaan vaippa-asioita samaan huoneeseen.
jos jossain Juupajoella rytisee, niin mun ensimmäinen ajatus EI ole että onneksi MINÄ en asu siellä. Missä vaan vai tapahtua mitä vaan! Tämän päivän tapahtumien perimmäinen syy on ikiaikainen: MUSTASUKKAISUUS. Eli "jos en minä sinua saa, niin ei kukaan muu". Siihen kykenee myös Juupajoen Erkki.
että täällä suunnilleen tietää kaikki varottavat henkilöt. Ne ainoat kerrat, kun olen oloni uhatuksi kokenut, olen ollut kaupungissa Esim. kun tuntematon henkilö osoitteli kerran, onneksi, näkymättömällä aseella. Että siinä mielessä minäkin viihdyn paremmin Junttilassa. Hyvää Uutta Vuotta rohkeille kaupunkilaisille! Olkaa ystävällisiä toisillenne!
Miten itse esität ampuvasi jonkun, jos sinulla ei ole oikeaa asetta käsissäsi? Että sillä tavalla näkymätön. Olkoon sitten "ilma-ase" vrt. "ilmakitara". Toope. Ei varmaan ollut kiva kokemus.
Ja mites se sarjamurhaaja, oli kuulemma Nokialta kotosin? Ja juuri siinä keskustassa surmattiin yks ihminen naapurissamme kauppakadulla) T:Espoossa asuva entinen Nokialainen