Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä AKJAX-vaunuista? Ovat kai ihan uusia Suomessa? Kannattaako ostaa?

Vierailija
31.12.2009 |

http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ViewAction=View&…

Meille tulossa kesällä vauva, ja ihastuin netissä noihin. Onko kellään kokemusta? Tai mitä sanotte muuten? Olisiko hyvät vaunut?

KIITOS!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Akjax vaunut ja olen ollut niihin tyytyväinen. Todella kevyet ja mukavat työntää ja tilavat sisältä. Hinta laatusuhde kohdallaan.

Vierailija
22/23 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vanha viestiketju, mutta itse etsiskelin tietoa näistä vaunuista, kun harkitsin ostamista. En löytänyt paljoakaan tietoa, mutta ostin kuitenkin "sian säkissä" kun en pääsyt kokeilemaan. Kävin muuunlaisia vaunuja katsomassa lastentarvikeliikkeissä, mutta mitkään ei kelvannut , paitsi ne tonnin emmaljungat, missä ei stten ollutkaan edes sitä heittoaisaa..

Olen kuitenkin postiivesti yllättynyt. Vaunukoppa on ihanan tilava, kärryistä löytyy " kaikki mahdollinen" heittoaisasta tuuletusaukkoihin. ihania värejä löytyy. Kevyet työntää. Suosittelen. Jarrut on toisella puolella vähän "hassut", kun pitää molemmilta puololta painaa, tosin hyvin toimii silti ja turvallisen oloiset. Toisella puolella on ihan näppärä systeemi, kun on ns. palkki, mistä painaa. Alakori on vähän ahdas, mutta eipä meidän kauppakasseja tarvitsekkaan sielä kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Me ostettiin vuosi sitten Traperit ja olleet hyvät ulkona, etenkin talvella! Tosi kevyet työntää loskassakin. Umpirenkaat kannattaa ottaa kun pysyy ehjänä ja on kevyet. Eivät siis puhkea. Muuntokykyiset vaunut on, vähän liiankin hyvässä mielessä :D Heittoisa ja säätö saa ison plussan! Tavarakoriin menee vaippapakkaus mut muut ostokset joutuu laittaa erikseen. Kun kantokopan ottaa pois niin hyvin meidän puol vuotias 8kg vauveli mahtuu talvivaatetuksineen, lampaantaljan ja pussukan kanssa hyvin. :) Ainut miinus on että vie tilaa takakontista. Farkkuun varmaan mahtuu hyvin mut perus henkilöautosta vie tilaa. Mahtuu jokunen kassi.. Mut en tiiä onko muut yhdistelmät myös yhtä isoja kasattuna. Ei kauhean vaikeat kasata ja koota. Ollaan selvitty ostoskeskusreissuilta. Hinta ja laatu kohdillaan. Hyttysverkkoa joutu hetken pyörittelemään kun ei tajunnu miten tulee mut helppohan se oli sit laittaa.. Sadesuoja ok. Hyvä jousitus.

t. Äippä ja poju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan