Mitä mieltä AKJAX-vaunuista? Ovat kai ihan uusia Suomessa? Kannattaako ostaa?
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ViewAction=View&…
Meille tulossa kesällä vauva, ja ihastuin netissä noihin. Onko kellään kokemusta? Tai mitä sanotte muuten? Olisiko hyvät vaunut?
KIITOS!!
Kommentit (23)
Olivatko sisältä tilavan näköiset tai tuntuiset? Itse tilasin vaunut koska en päässyt paikan päälle, on tuota matkaan niin paljon. Ite ihastuin väriin ja muotoon. Mielestäni hinnaltaakin suhteellisen sopivat. Odotan toki millaiset ne käytännössä ovat.Ite en periaatteesta halua mitään emmaljungia. Ihan samalla tavalla nekin voivat hajota tai mitkä tahansa vaunut. Taitaa aika monella olla se vaan että jos vaunuissa lukee emmaljunga ni ne ovat silloin kaikkein parhaat.
osaisko joku kertoa käyttö kokemuksia?
Mä olen selaillut koko päivän Lauran Lastentarvikkeen nettisivuja ja todellakin pidin näkemästäni. Kokemusta ko. vaunuista ei ole. Tuotekuvauksen perusteella vaikuttaa kuitenkin ihan laatutavaralta ja mikä mielestäni parasta...menee pieneen tilaan kasattuina ja kuitenkin sisätilat ovat reilut.
lopetahan nyt toi yksinpuhelu täällä. Akjaksit ei herätä enempää kiinnostusta, mutta onnea yritykselle.
heissan,meille kotiutui akjax-vikingit ja ollaan oltu tyytyväisiä,koppaosa menee meillä vielä kun lapsi on nyt 7kk ja siitä saa samanlailla selkänojaa hiukan yläspäin,samoin kuin esim brioissa.,kankaat ei ole haalistuneet ja "niittaukset" pysyneet kasassa,jopa pakkasillakin!! inhottaa tuolllaiset jotka tyrmää heti kaiken uuden,se on elämän pelkäämistä,sanon minä!
Rattaina ei siis olla vielä kokeiltu mutta ratasistuin on myös monipuolinen,tuuletusaukoineen ja säätöineen. ja kankaat laadukkaat ja helppohoitoiset. tuo istuin osan pituushan on samaa luokkaa kuin muissakin vaunuissa,eli normaalin lyhyt.
Hei sinä viimeisin vastaaja. Kuinka tilava koppaosa mielestäsi on? Mahtuuko vauva vielä yli vuoden ikäisenä siellä köllöttelemään? itsekin näitä harkitsen, muttakun koeajoa ei missään voi suorittaa.
Mahtuuko nämä pieneen autoon? Onko helppo purkaa/koota? Miten kulkee lumessa? Minkä mallin tilasit Akjaxilta? Kummat renkaat otit? Onko sulla kovalla kopalla vaunut? Kerro kaikki mahdolliset plus ja miinuspuolet kun sulla tuoretta käyttökokemusta on :D
Olisin pitänyt ne vielä kun neljäskin lapsi on tulossa, mutta eivät mahdu kokoon taitettuna uuteen autoomme, joten jouduin ikävä kyllä myymään.
Ainoa miinus minkä itse keksin on juuri tuo.
En nyt ole tuo jolta edellinen kyseli :)
Mutta hyvin kulki lumessa, renkaat tarpeeksi isot :)
Olisihan se kantokoppa saanut olla vähän isompi, mutta hyvin siihenkin on lapset mahtuneet :)
Meillä ollut Akjax Torentit nyt 2 lapsella käytössä.Alkuun toimivat hyvin,mutta sitten alkoivat työntää lenkillä kokoajan oikealle.Eli saa oikein työtä tehdä,että kulkevat suoraan.Olen huomannut saman vian vaunuissa,joita ihmiset ovat pistäneet myyntiin.Laitoin viestiäkin Lauran lastentarvikkeeseen,mutten ikinä saanut vastausta.Liekö joku tyyppivika?Muuten olen ollut tyytyväinen.Ketterät ja pirteän väriset ja mahtuvat hyvin autoon.Helppo kasata,ehkä hieman painavat.Ja lyhyen ihmisen helppo työntää,kun työntökahva säädettävissä.
Meille tuli juuri Akjax gemini, meidän kaksosille. Olen ollut todella tyytyväinen, kevyet työntää, mahtuu pieneen tilaan. Yksinkertaisesti aivan ihanat! Harmittaa, etten aikaisemmin näitä löytänyt kuin vasta nyt :(
Meillä oli ekalla lapsella akjax vaunut. Täällä alkoi myös melkein heti viettää oikealle ja tämän takia raskaat työntää. Pyörissä ei pysy ilmat kun muutaman lenkin. Vetuketju päällisuojasta rikki. Heittoaisa plussaa ja se että turvaistuimen sai kiini. Toinen lapsi tulossa ja vaunut menee vaihtoon.
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/1714 Mä haluaisin ihan kuollakseni nämä vaunut, mutta vähän pelottaa lähteä ostamaan, jos onkin ihan hukkaostos. Ei kuitenkaan ole ihan halpis hinnaltaan. Onks kukaan nähnyt missään mitään samantyylisiä, samalla värityksellä? Tunteja oon selaillut eri nettisivuja, mutta noi vaan miellyttää eniten silmää.
Meillä oli akjaxin kuomurattaat ja oli aivan parhaat. Erittäin kevyet käytössä. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:14"]
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/1714 Mä haluaisin ihan kuollakseni nämä vaunut, mutta vähän pelottaa lähteä ostamaan, jos onkin ihan hukkaostos. Ei kuitenkaan ole ihan halpis hinnaltaan. Onks kukaan nähnyt missään mitään samantyylisiä, samalla värityksellä? Tunteja oon selaillut eri nettisivuja, mutta noi vaan miellyttää eniten silmää.
[/quote]
Ovat taas näitä halpis-puolalalisia, en ostaisi omalle lapselle.
miksi ovat huonoja?
ap
rumat ne minusta eivät ainakaan ole! :)
raskailta työntää ja sellaisilta, että alkavat heti nitistä ja hajoilla.
mutta kuvista katsottuna
- istuma-asennossa matka selkänojasta jalkoihin (siis se osa, joka ei liiku) näyttää mun silmään lyhyeltä. En tosin jaksanut etsiä senttimittoja.
- rungossa on paljon "niittauksia", tai mitä noi ikinä onkaan, mutta minusta kertoo sen, että on paljon kohtia, mitkä mahdollisesti hajoaa.
- hiukan epäilyttää tuo toisen puolen vieteriviritelmä.
Mutta jos mahdollista, käykää katsomassa etukäteen. Ja vielä parempi, jos ootte käyneet katsomassa muita vaunuja, silleen ne erot huomaa. :)
Tosi kauniita kuoseja kyllä oli, sen puolesta meillekin kelpaisi. :)
Mutta ainakin näiden kommenttejen perusteella taitaa jäädä nämä vaunut ostamatta...ja ostankin ne Emmaljungat :)
ap
mielestäni ihmiset ovat niin suppea mielisiä, heti torjutaan kun tulee jotain uutta. Meillä on jo emmaljungat esikoiselle ostettu. Eikä ne niin ihmeelliset olleet, ihan liian kalliit ja yli arvostetut. Myin ne huutonetissä pois ja vaihdoin bora breakker luxiin heittoaisan vuoksi. Nyt kakkonen tulossa ja mietinkin noita akjax:in tuplavaunuja. Hyvän näköiset ja edulliset. Harmi tosiaan kun en itsekään pääse niitä katsomaan, mutta kai kaikilla on palautusoikeus?? Lapsimessuille ovat myös tuo liike tulossa. Mietinkin että menenkös sinne ensin vaunuja katsomaan.
Hyviä kommentteja ihmiseltä, joka ei siis ole käynyt vaunuja katsomassa. Tuskin nimen perusteella selviää minkälaiset ovat. Itse kävin niitä katsomassa ja yllätyin positiivisesti, koska oletin niiden olevan halpaa ja huonoa Kiinan kamaa. Ovat todella kevyet työntää ja materiaalit laadukkaat. Kankaat ovat ihana paksut ja sopivat Suomen oloihin. Pinta pyyhittävissä. Vaunuissa on lisäksi monia ihania ja tarpeellisia yksityiskohtia, kuten tavarataskut, heittoaisat, jatkopalat vaunuja varten, mukitelineet, tuuletusaukkoja, hyttys- ja sadesuojat, hoitolaukut yms. Jos vain pääset niin käy itse katsomassa, sillä se selviää.