Jos äitisi olisi saanut lapsen n. 42 vuotiaana, miten olisit reagoinut?
Kommentit (67)
olin silloin 17-vuotiaana aivan haltioissani pienestä pikkuveljestäni. Olin vain onnellinen, ei mustasukkaisuutta.
Toivoin kovasti siskoa tai veljeä ja sellaista en koskaan saanut. Olisin ollut tuolloin itse 13 vuotias. Olisi se ollut iloinen yllätys.
Äiti oli 30, kun teki mulle pikkusiskon, eikä sen jälkeen enempää. Mulla ja siskolla oli 7 vuotta ikäeroa, ja mä olin ylpeä isosisko.
Mieheni kanssa ei olla ehkäisty mitenkään ison perheen toivossa, mutta vain 2 lasta on meille siunaantunut.
Mitäpä minä siihen muuta kuin onnittelin, ihan sydämestäni! Oli jo mummikin, mutta mitä siitä.
itseasiassa haaveilin silloin yläasteikäisenä siitä pikkusisaruksesta...
Äiti edelleen hengissä ja pirteä 82v, samoin isäni. Itselläni neljä lasta saatu ikävälillä 28v-39v.
ollessaan 35-v. meistä nuorimman saatuaan.
mutta hulluna olisin äitiä pitänyt. Vieläkö se lisää lapsia hullulle miehelle. Olin silloin 16 vuotias.
Äiti sai kuopuksensa 32 vuotiaana.
olisin varmaan ihmetellyt miten niin on käynyt... Oliskohan meille sitten ilmestynyt isäpuoli jostain? Veljeni syntyessä äiti oli 26v, jäi leskeksi 30v, eikä sen jälkeen ole miehiä näkynyt. :D
Minut, eli ensimmäisen, 17-vuotiaana. Paljon on ikäeroa minulla ja nuorimmalla sisaruksellani, mutta ei tämä tähän jää. Isälläni on uusi nuori vaimo, ja aikovat hankkia lapsia lähivuosina, eli lisää (puoli)sisaruksia on minulle vieläkin tulossa. Ja musta siinä ei ole mitään kamalaa :) Lapset on ihania ja sisarukset rakkaimpia ihmisiä maailmassa omien lasten ja puolison ohella :)
Äitini sai pikkuveljeni 29-vuotiaana.
Nuorin sisareni syntyi äidin ollessa 32-vuotias
meillä on ikäeroa 19v ja välissä ei ole muita sisaruksia :)
Olisi tullut kymmenen vuotta ikäeroa. Minut äitini sai 32 v,
sain esikoiseni kun äitini oli 43v.
Äitini on saanut omat lapsensa (4kpl) 19v-31v.
tuossa iässä äiti nautti täysin rinnoin tuoreehkosta mummoudestaan... Oli 41v, kun minä sain esikoiseni ja itse olin 21.
Hauskaahan se olisi ollut, olisi pojallani ollut pienestä pitäen saman ikäinen täti tai setä leikkikaverina.
Äiti oli 19, kun synnyin ja 25 saadessaan nuorimman veljeni.