Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äitisi olisi saanut lapsen n. 42 vuotiaana, miten olisit reagoinut?

Vierailija
30.12.2009 |

ja minkä ikäisenä sai viimeisensä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kolmivuotias äitini ollessa 42. Hän sai minut 39 veenä. Oman kuopukseni tein, kun olin 37.

Vierailija
62/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v, kun pikkuveljeni syntyi. Meitä 6 sisarusta ja esikoinen syntyi, kun äitini oli 33v eli 6 lasta 9 vuodessa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oli n 43 kun mut sai ja olen kuopus

Vierailija
64/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini sai minut ollessaan 22-vuotias, ja siskoni ollessaan 42-vuotias! Siihen väliin mahtuu myös kaksi veljeä, ja kaikilla siis samat vanhemmat. Olihan se yllätys tulla kaksikymppisenä isosiskoksi, mutta mitään negatiivisiä tuntemuksia ei kenelläkään ole ollut, päin vastoin, todella hyvin sujunut kaikki ja olen äitini puolesta todella onnellinen! Ja myös itseni, pikkusiskoni on aivan ihana! Omalla tyttärelläni ja siskollani on vain 7 vuotta ikäeroa.

Vierailija
65/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 32

Vierailija
66/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksensa 42-vuotiaana.

Olin itse jo toisella kymmenellä. Aluksi olin yllättynyt, en todellakaan enää osannut odottaa pikkusisarusta. En sen kummemmin osannut asiaa kuitenkaan ajatella tai ihmetellä.

Pikkuinen oli sittemmin oikein rakas minulle ja on yhä, vaikkei enää pikkuinen olekaan, vaikken ollut mikään vauvoista haaveileva teini enkä erityisesti osallistunut hänen hoitoonsa. Jälkikäteen ajatellen olen oikein tyytyväinen, että sain vielä pienemmän sisaruksen. En osaisi ajatella perhettämme ilman häntä.

Vanhemmatkaan eivät ole voineet alkaa "kalkkeutumaan" aikaisin, kun on ollut perheessä yhä elämää. Jo kotoa pois muutettuani minusta oli mukavaa, että kotona oli yhä perhe-elämää. Monet ikäisteni vanhemmat alkoivat elämään lastensa kautta, kun lapset olivat muuttaneet pois kotoa. Minä sain itsenäistyä rauhassa eikä tarvinnut potea huonoa omaatuntoa, jos ei tullut jatkuvasti käytyä kylässä.

Vierailija
67/67 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini sai pikkusisareni kun hän oli 39 vuotias, muutama vuosi lisää ei olisi muuttanut asiaa miksikään.

Olin todella iloinen kun kuulin että saan sisaruksen. Ikäeroa meillä on 18 vuotta ja välissä ei sisaruksia vaan olemme ainoat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä