Siis TEINIäidit.
Jostain luin, että alle 20 vuotiaat ovatkin teiniäitejä ja yli 20 vuotiaat ovat nuoria äitejä. Eli siis, onko tänne eksynyt yhtään teiniäitiä samaan aikaan kuin minä? Oon just täyttänyt 17v. ja laskettu aika ois 8.6.2010 :) Ois kiva saada suunnilleen samanikäistä juttuseuraa. :)
Kommentit (21)
Mä jo säikähdin, että kaikki täällä on yli 25 vuotiaita. :D Oon tampereelta, mistäs päin ite oot? :)
Kai mäkin sitten kuulun tähän ryhmään.Täytin joulukuun loppu puolella 19 ja laskettu aika on 11.2,eli pelkkä kuukaus jäljellä.Vähän kyllä jännittää että miten kaikki tulee sujumaan.
Täällä olis kans yks äiti. Viime heinäkuussa täytin 18 ja mulla on 04/09 syntynyt nyt 9kk vanha Alex poika. :)
Täällä maaliskuussa 19v täyttävä mamma helsingistä. Laskettu aika 12.6.
OdottamatonOdotus.blogspot.com
täytän kesällä 19 elikkäs kans tässä ryhmässä vaik ite en jotenki tykkää teiniäiti sanasta :D laskettu aika maaliskuun viimenen..
oliko teijän raskaudet yllätyksiä vai suunniteltuja?
itellä ISO yllätys :D
Mie olen tammikuussa täyttäny 18 ja mulla on 2 poikaa Mihku 01/09 Ja Asla 12/09. Pojilla siis ikäeroa 11kk 4päivää.
Oon 17 ja täytän elokuus vast 18. Mulla on 2kk vanha sulonen pieni poika :) Olisi todella kiva saada juttuseuraa, ku ei näitä nuoria äitejä ihan joka päivä kadulla tuu vastaan, joiden kaa vois jutella :)
Oon 17 ja täytän elokuus vast 18. Mulla on 2kk vanha sulonen pieni poika :) Olisi todella kiva saada juttuseuraa, ku ei näitä nuoria äitejä ihan joka päivä kadulla tuu vastaan, joiden kaa vois jutella :)
Mä täytän kans vasta loppu vuodesta 18 (marraskuussa) ja kesäkuussa ois laskettu aika. Mistä päin oot? :) kikka92@windowslive.com
täytän kesällä 19 elikkäs kans tässä ryhmässä vaik ite en jotenki tykkää teiniäiti sanasta :D laskettu aika maaliskuun viimenen.. oliko teijän raskaudet yllätyksiä vai suunniteltuja? itellä ISO yllätys :D
Raskaus oli kans TOSI ISO yllätys, eikä kauheen mieluinen yllätys alkuun, mutta nyt oon ihan tyytyväinen jo. :)
Moi :D täytän syksyllä 18 ja olis lokakuussa laskettuaika^^ oisko ketään täältä helsingistä päin? ois kiva saada "mammakaveri" jonka kanssa jutella näistä asioista, vaikka ei olisikaan hesasta päin :D
Moi :D täytän syksyllä 18 ja olis lokakuussa laskettuaika^^ oisko ketään täältä helsingistä päin? ois kiva saada "mammakaveri" jonka kanssa jutella näistä asioista, vaikka ei olisikaan hesasta päin :D
Oot samanikänen ku mä, en kyllä helsingistä päin oo vaan Tampereelta, mutta juttuseuraks jos kelpaa? kikka92@windowslive.com
elikkäs oon itä-uudeltamaalta :) en tota mesee käytä paljoa mutta s-postia saa lähetellä kyllä ihan mielellään :) osote ois: heidi_pieni@hotmail.com
Vai teiniäitejä alle 20..:DD Ite oon 19 ja lokakuus on laskettu, jos ei enne laskettuu aikaa synny nii ehin just täyttää 20. Kaipailisin juttu seuraa, ku oon mun kaveriesta ensimmäinen joka saa vauvan :) Nii ja oon Helsingistä.
Heippa :D mäki oon helsingistä, täytän syksyl 18, voit laittaa viestiä jos haluat :) mullaki LA lokakuussa
hanni_joku@hotmail.com
Jos joku juttu seuraa kaipaa niin mulle saa pistää mailia, aika paljon yllättäen näytti olevan 17-18 vuotiaita. Miehän olen saanu kummatki lapset 17 vuotiaana ja tammikuussa täytin 18. Niin ja mielelläni vaikka etanapostia vaihtaisin :)
säpö-osote on sarsuuu@hotmail.com
Täälläkin 19v mamma johon saa ottaa yhteyttä (mikäli täällä keskustelussa käy enää ketään.. :)) Mulla on jo 10kk poika ja asustellaan nokialla :)
En ookkaan tainnu huomata tätä teiniäidit palstaa. :) Ite oon 16-vuotias Oululainen tuleva äiskä. :) Lokakuun 27. olis laskettu aika. :)
Ei ole täälläkään vähään aikaan käynyt kukaan kirjoittelemassa.
Noh mutta kirjoittelen kumminkin :)
Olen 16v ja laskettu aika heinäkuussa 2011.
Minäpä tulin kirjoittelemaan :) Olen 18v ja ukko 20v. Esikoista odotamme, heinäkuussa laskettu aika :)
Mut luokitellaan siis myös teiniäidiksi sillä nyt joulukuussa tuli 19 vuotta täyteen. Olis tosissaan kiva saada juttuseuraa kun omassa lähipiirissä ei hirveästi odottavia ole. Mistä päin Kikka oot? :)