Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet ilkeä toiselle, satutat ilkeydelläsi aina ensin itseäsi.

Vierailija
07.08.2025 |

Peilissä ei ole vikaa vaan katsojassa. Peilin näkymä sinkauttaa nuolesi suoraan takaisin itseesi. Aina.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta.

Vierailija
2/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo ei koske kaikkia, näemmä. Ainakin mun NS työpaikal. Tääl o selvät ja selkeeeet ohjeet, miten tääl käyttäydytään muita kohtaan, esim ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. No, eräs täys hullu pjaska pojankloppi kosketteli mua luvatta ! Eikä siihen puututtu ollenkaan. Puheet ei auta. Se hullu ei ymmärrä asioita. Enkä mä ainakaan tunne mitään NS häpeää, kun näin kirjoittelen. Päinvastoin !!!!!!!!!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta.

Pidän tuon sanan itseviittaavuudesta.

Vierailija
4/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuo ei koske kaikkia, näemmä. Ainakin mun NS työpaikal. Tääl o selvät ja selkeeeet ohjeet, miten tääl käyttäydytään muita kohtaan, esim ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. No, eräs täys hullu pjaska pojankloppi kosketteli mua luvatta ! Eikä siihen puututtu ollenkaan. Puheet ei auta. Se hullu ei ymmärrä asioita. Enkä mä ainakaan tunne mitään NS häpeää, kun näin kirjoittelen. Päinvastoin !!!!!!!!!  

Irtipäästäminen. Suosittelen irtipäästämistä. Aina kun pistät voodoonukkea, pistät aina itseäsikin. Laske voodoonukesta irti. Olet näin paremmin valmiina vetämään kloppia turpaan jos hän koskaan yrittää uudestaan.

Vierailija
5/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytystä. Ilkeys tekee ihmiselle joskus oikein hyvää.

Vierailija
6/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofi Epiktetos antoi esimerkin, että jos joku sanoo, että Aurinko kiertää Maata, niin ei Aurinko tällaisesta toteamuksesta vahingoitu, vaan se joka näin ajattelee.

Vierailija
7/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-Vtun-Hoijaa🥱 Ymmärrän erittäin hyvin jos sulle joku on sinun mielestäsi ilkeä. Olet harvinaisen rasittava. 

Vierailija
8/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ilkeys toista kohtaan kumpuaa omasta pahasta olosta. Ja jos joku ilkeilee jollekin viattomalla ihmiselle niin se kertoo siitä ilkeilijästä ja paljastaa että hänellä on paha olla. Ei kerro siitä ilkeilyn kohteesta.

Vierailija
9/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässytystä. Ilkeys tekee ihmiselle joskus oikein hyvää.

Masokismi on oire jostain syvemmästä traumasta tai solmusta.

Vierailija
10/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja tällaisesta ihmisestä on niiiiiiiiiiiiiiin helppo päästää irti. Kiitos riittää, hei hei.

Vierailija
11/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anna kun arvaan, puhut vain jostain naurettavista nettikeskusteluista. Ootko joku tyhmä julkkis?

Vierailija
12/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kypsä ihminen ei alennu tuollaiseen vaan vaan suuntaa katseensa itseensä ja käyttää energiansa oman elämänsä rakentamiseen, ei toisten hajottamiseen.

Vierailija
13/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti kypsä ihminen ei alennu tuollaiseen vaan vaan suuntaa katseensa itseensä ja käyttää energiansa oman elämänsä rakentamiseen, ei toisten hajottamiseen.

Henkinen kypsyys kuvaa tätä hyvin ja ilkeilijöistä saa auttamatta hyvin lapsellisen vaikutelman. Ilkeys on seurausta hallitsemattomista tunteista kuten kateudesta, epävarmuudesta tai tarpeesta saada huomiota. Nämä ovat samoja reaktioita, joita pienillä lapsilla nähdään silloin, kun he eivät vielä osaa sanoittaa tunteitaan tai toimia rakentavasti. Aikuinen, joka purkaa pahaa oloaan toisiin osoittaa, ettei ole kasvanut tunnetasolla. Henkisesti kypsä ihminen taas tunnistaa tunteensa, käsittelee ne itse ja käyttäytyy toisia kunnioittaen, vaikka olisi eri mieltä tai kokisi pettymystä.

Vierailija
14/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anna kun arvaan, puhut vain jostain naurettavista nettikeskusteluista. Ootko joku tyhmä julkkis?

Netin yli on liian helppoa olla ilkeä anonyymisti. Kuvitellaan jopa että julkkiksia saa panetella ja onhan niistä tuomioitakin jo ansaittu. Jokin arkijärki puuttuu. Ylis on vielä pahempi paikka.

Vierailija
15/15 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ne palsta-akat ovatkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä