Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa oikea untuvatakki (Joutsen)?

Vierailija
30.12.2009 |

Harkitsen Joutsen-untuvatakin ostamista, mutta hinta on korkea alennettunakin. Kannattaako satsata?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään harkitsin,siis vuosia.

Ihana takki,ei palele isoillakaan pakkasilla.

Paras hankinta ikinä.

Vierailija
2/61 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani ostin joskus varmaan 7v sitten, ja edelleen ihan huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituinen Joutsen-untuvatakkini on yli kymmenen vuotta vanha ja edelleen kuin uusi. Olen pessyt sen muutaman kerran koneessa tarvittaessa Joutsen shopista ostamallani nestemäisellä pesuaineella. Rumpukuivaus kannattaa tehdä huolellisesti, ei liian kuumassa lämpötilassa. Antaa takin pyöriä vain pidempään.

Vierailija
4/61 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Joutsen-herätyksen vasta nyt!

Onko takkisi vielä myymättä?

Päivi 040 830 8002

Vierailija
5/61 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se sitten untuvaa, villakangasta tai jotain muuta. Mä en untuvatakkia omista, ei ole ollut tarvetta ja tykkään enemmän villakankaasta anyway, mutta jos tykkää ja kokee tarvitsevansa niin osta ihmeessä.

Vierailija
6/61 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö takkisi on myytävänä

terv.Arja

Vierailija
7/61 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ostanut varmaan ulkolaisen halpamerkin. Tiedän että niiden laatu on kehno, kun siskollani oli sellainen, ja höyhenet pöllyi :)

Vierailija
8/61 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 20 vuotta vanha Joutsenen takki edelleen käytössä. Joka talvi olen käyttänyt kymmeniä kertoja, joten 2000 markan hinta on kuoletettu aika hyvin :)

Vierailija
9/61 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen Untuvatakki kannattaa ostaa sillä siitä on iloa vuosiksi eteenpäin.

Kun tulee pakkasia niin Joutsen Untuvatakki päälläsi sinun ei tule vilu.

Meille ostettiin Joutsen Untuvatakki vuosia sitten ja se on vielä aivan kuin uusi ja ihanan lämmin pakkasella.

Vinkki - pidä Joutsen Untuvatakkia vain kylminä pakkaspäivinä niin silloin siitä on sinulle iloa vuosiksi ;)

Halvalla et saa hyvää untuvatakkia sillä hyvälaatuisen untuvatakin tekeminen maksaa.

Vierailija
10/61 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki tosiaan noin tyytyväisiä? Mulla toinen menossa, en huoli enää, vaikka kaunis onkin. Hihansuissa ei resoreita, taskujen vetoketjut prakaa, kangas ei hylji yhtään vettä, vaan kastuu räntäsateessa. Eikä ole lämmin, alla pitää olla neule, toisin kuin Haltin takissa, joka itsessään tosi lämmin. Halvemmalla saat paremman.

Vierailija
11/61 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moncler untuvatakit ei sovellu Suomen pakkasiin ja ne on hyvin kalliita.

Suomen pitkään talveen soveltuu parhaiten Joutsen untuvatakit kotka sopivat suomalaisen vartaloon.

Eikö ne Moncler untuvatakit valmisteta Kiinassa ja niistä tulee untuvat läpi.

Vierailija
12/61 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakkia ei kuulu käyttää vesisateessa / vesisateessa kuuluu olla vettäpitävä vaatetus.

Untuvatakki on pakkaskelien takki joka päällä ei tule vilu ja se on ihnan kevyt takki pitää päällä ;)

Vierailija
13/61 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään Joutsenen Zinaa, Amaliaa tai Alisonia?

Ap

Vierailija
14/61 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiossa ja käytin sitä niin kauan, kun se mahtui päälle, oli aivan ihana !!! Asuin muutaman vuoden pohjoisessakin, rinteessäkään ei kovassa pakkasessa tullut kylmä.

Nyt ei ole, syy, olen vilukissa ja en viihdy pakkasessa ulkona. Ensi vuonna pitää alkaa jo lapsen kanssa enemmän ulkoilemaan, ehkä se tulee takas ostoslistaan ennen pitkään.

Joutsenen tyynyt ja peitot meillä on ollut vuosia, toinen satsi jo menee.

Vierailija
15/61 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni 30v lahjaksi, tuntui silloin kalliilta... Mutta nyt käytän sitä jo seitsemättä talvea ja on edelleen moitteettomassa kunnossa! Osta joku "perusvärinen" (musta,sininen,valkoinen) niin käytät sitä vuositolkulla :-)

Vierailija
16/61 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetetty aina silloin tälöin pesulla, se on ainoa ongeklma. Muuten vieläkin ihan hyvässä kunnossa ja lämmin.

Vierailija
17/61 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin harkitsen kovasti tuota Joutsen untuvatakin ostoa, ovat niin vietävän kalliita vielä alennettuinakin. Jos jollakulla on tietoa, mistä halvimmalla saa tai onko olemassa esim. tehtaanmyymälää, niin laittakaahan tietoa tulemaan.

Vierailija
18/61 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdas ja tukkumyynti

Petsamonkatu 83, 11120 Riihimäki (kartta)

Puhelin 020 749 52 00

Telefax 019-722 998

Sähköposti info@joutsen.com

Vierailija
19/61 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde untuvat käpälänmäkeen? Ostin kerran jostain alesta untuvatakin, en muistn nyt merkkiä, tais olla puoleen hintaan ja jotain satku jäi maksaa. Siitä tursuaa jatkuvasti saumoista ja kankaan läpi untuvia, aina on puseroissakin niitä. Ärysttävää!! Onko tuo joutsen-merkki parempi eli untuvat pysyy sisällä??

Vierailija
20/61 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo useamman vuoden käytössä ja ei ole untuvat tursunnut läpi ja tämä siis nimenomaan Joutsenen takissa. Kannattaa panostaa.

Ja takin voi pestä ihan itse, ei tarvitse pesulaan viedä. Toki hyvä jos on kuivausrumpu käytössä niin saa helpommin kuivattua. Ilman rumpua pitää pöyhiä vähän päästä kuivuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme