Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa oikea untuvatakki (Joutsen)?

Vierailija
30.12.2009 |

Harkitsen Joutsen-untuvatakin ostamista, mutta hinta on korkea alennettunakin. Kannattaako satsata?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen S-kokoa oleva Joutsen Saana-takki. Kiinnostaisko ketään?

Vierailija
22/61 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän ne joutsenuntuvat ole elävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Itselläni on ollut ja on useita Joutsenen untuvatakkeja ja muita en päälleni laittaisi, koska Joutsenen takit on tehty Suomessa ja laadukkaasta puhtaasta untuvasta eikä hiosta.Se untuvahan toimii niin ku linnuillakin eli lämmittää, mutta myös hengittää.

Vierailija
24/61 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
25/61 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot... mut onko kenelläkään kokemusta Ticke to heaven:n aikuisten untuvatakeista?...

Ostin tytölle täksi talveksi Ticket untuvatoppiksen. Surin joulukuuhun asti että ihan turha ostos. Vaan jopa on ollut iloa tuosta takista nyt. Tyttö meni tänään 25 asteen pakkasessa kouluun takin alla pelkästään alustapita ja trikootunika, eikä palellut ei.

Vierailija
26/61 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot... mut onko kenelläkään kokemusta Ticke to heaven:n aikuisten untuvatakeista?...

Ostin tytölle täksi talveksi Ticket untuvatoppiksen. Surin joulukuuhun asti että ihan turha ostos. Vaan jopa on ollut iloa tuosta takista nyt. Tyttö meni tänään 25 asteen pakkasessa kouluun takin alla pelkästään alustapita ja trikootunika, eikä palellut ei.

Että tuo takki on tosi lämmin ja topattu. Muistaakseni Joutsenet ovat jotenkin "laskeutuvampia", siis positiivisessa mielessä. En tunne aikuisten mallistoa Ticketissä, mutta tosiaan tässä lasten takissa syystalven +10-...-4 ei voinut ajatellakaan käyttävänsä tätä takkia.

Vierailija
27/61 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on 3, yksi lyhyt 12-13 vuotta vanha ja kaksi hiukan polven yläpuolelle ulottuvaa. Tuo lyhyt on hyvä luistellessa jne, on lämmin eikä hiosta.

Olen ulkoillut nyt -20 asteen pakkasessa tunteja (seissyt pulkkamäessä) eikä ole ollut kylmä, vaikka alla on ollut vain ohut neule.

Käy hyvin myös kaupunkitakiksi, itse avaan takin aina ostoskeskuksissa eikä ole kuuma.

Untuvia ei ole tule läpi.

Vierailija
28/61 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hintansa arvoinen. Mulla käytössä ympäri vuoden, vietän paljon aikaa jäähalleissa (katsomossa siis).

Ei tursua untuvat, ja on kevyt, suunniteltu suomalaiselle vartalolle.

Vierailija
29/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sammonturkis.fi

Oli halvempi kuin Stockalla. Ja ainakin jotkut mallit parempaa kangasta.

Vierailija
30/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde untuvat käpälänmäkeen? Ostin kerran jostain alesta untuvatakin, en muistn nyt merkkiä, tais olla puoleen hintaan ja jotain satku jäi maksaa. Siitä tursuaa jatkuvasti saumoista ja kankaan läpi untuvia, aina on puseroissakin niitä. Ärysttävää!! Onko tuo joutsen-merkki parempi eli untuvat pysyy sisällä??

minulla on 80-luvun alussa ostettu nilkkapituinen untuvatakki. Yhtaan untuvaa ei ole tullut lapi. On melkein kuin uusi. Meilla tosin on sellaiet talvet etta sita ei ole joka vuosi tarvittu mutta pakkasten tultua ei ole sita voittanutta.

Vierailija
31/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasilla tarkenee vaikka olisi pelkkä t-paita alla. :D Prisma ainakin myy joutsenen untuvatakkia, heillä varmaan jotkut prismalle tehdyt mallit ja vähän halvempia.Niitä ainakin kantsii kytätä alesta jos tulee. Omasta maksoin pari vuotta sitten vähän alle 300e (ei ollut alessa).

Vierailija
32/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim kauppareissulla siinä tulee kuuma ja yli kahdenkymmenen asteen pakkasilla minä ainakin harvoin ulkoilen pidempiä aikoja. Itse ostin syksyllä talvitakin, joka on tuulenpitävä, vedenpitävä ja hengittävä enkä ole siinä vielä palellut kertaakaan. Alla on ollut max toppi + neulepoolo. Ja kauppareisulla tai vastaavalla usein vain t-paita.

Vierailija
33/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin perustella itselleni miksi tarvitsen untuvatakin. Perustella muutenkin kuin, että olishan se kiva :)

t. 20

Vierailija
34/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoillessa aivan ihana, ei tule vilu.

Vierailija
35/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parilla tutulla on kyseinen takki ja se on kyllä silmiinpistäävn laadukas ja ihana! Molemmilla on vielä vähän erikoisempi, näyttävä väri.

Vierailija
36/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuonna 2003 hankittu klassinen Joutsenen musta, vähän polven yläpuolelle ulottuava takki. Se on paras takki ikinä. S-kokoa. Meni odotusajan, nyt vauvan kanssa vaunuillessa jne. On riittävän siisti, että ilkeää mennä myös töihin, kaupungille ostoksille. Aivan loisto-ostos! Tai äiti sen taisi kyllä mulle ostaa silloin, kun olin silloin köyhä opiskelija :-)

Vierailija
37/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtaanmyymälään siis!

Siellä on nyt hyvät aleprosentit. Edellisen vuoden

maliit ja kakkoslaatu ovat suht edullisia.

Mulla ois naulakossa tarpeettomana Joutsenen ykköslaatuinen musta, nilkkapituinen takki kokoa M.

se on odotusaikana ostettu ja vähällä käytöllä ollut, nyt vähän liian väljä mulle. Kankaassa on

kaunis painokuvio, joka näkyy valon osuessa siihen tietyllä tavalla, tekee takista ihanan

ylellisen : )

Oliskos joku kiinnostunut?

Vierailija
38/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti sieltä laadukkaimmasta päästä mitä suomesta saa. Ei takuulla tule untuvat läpi, niinkuin jostain alelöydöistä jotka on tehty kiinassa..

En ole varma mutta minusta Joutsenen takeissa on, on ainakin ollut, takuu juurikin noista untuvista..

Itse olen 2000-luvun alussa ollut ompelemassa juurikin näitä Joutsenen untuvatakkeja Riihimäellä.. Ja voin LÄMPIMÄSTI suositella! :)

Vierailija
39/61 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Haltin untuvatakeista.Partioaitassa olisi kivan näköisiä haltin takkeja.onko yhtä hyviä?

Vierailija
40/61 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat myydä, laita viestiä ajt63(ät)suomi24.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi