Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suuri osa vaatteista on nykyään näennäisvaatteita?

Vierailija
29.12.2009 |

Kauppojen rekit ovat täynnä lyhythihaisia boleroneuleita ja esim ruotsalaisketjujen rekit ovat täynnä lötköjä tunikoita, joissa kaula-aukko napaan asti auki. Nämä kaikki näennäisvaatteet ovat siis varsinaisten vaatteiden koristeita, niiden alle tarvitaan joku kunnollinen, lämmittävä ja peittävä vaate. Eihän kukaan talvipakkasilla noilla näennäisvaatteilla tarkene ja nehän ovat aivan liian paljastaviakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin olen miettinyt. Pukeutumisen perussäännöt kun on:

- älä käytä vaatetta joka paljastaa rintaliivit

- älä käytä vaatetta, joka on selästä ja edestä liian avoin

- vaatteen kuuluu korostaa hyviä puolia, ei vatsamakkaroita jne.

Todella monet myytävät vaatteet on sellaisia, etten mä tajua miten niitä pidetään, ilman että samalla täytyy investoida just tietynlaiseen toppiin, rintsikoihin ja asusteisiin. Mut toisaalta, se taitaa olla noiden pointtikin, lisätä kulutusta..:P

Vierailija
2/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole tarkoituskaan käyttää yksistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää niitä ihan oikeita vaatteita, jotka ei tarvi päälleen mitään näennäisvaatteita?

Vierailija
4/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki trikoo vaatteet on lähes läpinäkyvän ohutta, luirua materiaalia joka ei näytä hyvältä kuin mallinukella tai henkarissa! Joku t-paita joka on kuin hämähäkin seittiä maksaa 10-20 €! Saa jäädä sinne kauppaan roikkumaan mun puolesta!! Onneks on vielä kunnon matskusta valmistettuja vaatteita kaapissa..

Vierailija
5/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollanen boleroneule vanhojen "tavisvaatteiden" seuraksi, niin tuntuu taas virkeämmältä! :)

Nämä näennäisvaatteet ovat tosin törkeän kalliita pelkiksi lisäosiksi, siksi ostankin niitä ainoastaan alennusmyynneistä.