Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taimmaisen alahampaan juurihoito vs. hampaan poisto

Vierailija
29.12.2009 |

Mitä mä teen? Hammas on kauhean kipeä, tavalliset särkylääkkeet maksimiannoksella ei riitä, kunnalliselle ei toivoakaan päästä ennen kesää, yksityiselle aika kolmen viikon päästä. Viimeksi hammaslääkärissä puudutettiin kolme kertaa ja olin silti niin kipeä, että vesi juoksi silmistä. Ilmeisesti tulehdus niin paha, ettei puudutus tehoa. Tuolloin siis avattiin väliaikainen paikka, tehtiin "jotain" ja laitettiin väliaikainen paikka päälle. Ja käskettiin mennä yksityiselle juurihoitoon, omakustanteisesti, totta kai.

Nyt mä PELKÄÄN että mitkään puudutukset ei auta taaskaan kun sitä ruvetaan isommin sörkkimään. Ja pelkään että juurihoito epäonnistuu ja hammas joudutaan silti poistamaan kalliiden ja kivuliaiden hoitojen jälkeen. Pelkään sitä ja tätä ja tuota!!!

Jos jollain on kokemuksia noista takanaolevista hampaista, kertokaa! Oisko se hampaanpoisto oikeesti varteenotettava vaihtoehto? Oon lukenu jostain että taimmaista hammasta ei tarvis edes korvata millään, onko totta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli murentunut alhaalta päin... Sanoi että näin jälkikäteen jos tulisi jonkun toisen hampaan kohdalle päätös juurihoitaa tai poistaa, hän valitsisi sen poiston - jos kerran vaarana on tuo että juurihoidetaan ja poistetaankin silti.

Vierailija
22/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse korvata ja mylta tänään poistettiin ja hyvin meni. Turvallista ja vähemmällä ramppuulla selviää kun hammas poistetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän