Lue keskustelun säännöt.
Arveluttavia blogien pitäjät.
28.12.2009 |
Heillä on ammatti (vai onko sittenkään?) ja lapsia. Sitten he käyttävät monta tuntia aikaa joistakin asioista (esim. se sikainfluenssarokote) paasaamiseen! (Lue: Eikö heillä olisi jotain tärkeämpää tekemistä?)
Ja heidän kanssa keskustelee niissä blogeissa pieni piiri. (Vai voiko olla, että he keskustelevat jopa itsensä kanssa? Nimimerkkejähän ja persoonia voi luoda netissä, vaikka kuinka paljon.)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla