Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondista raidoitettuun, tyylikkääseen tukkaan. Missä kampaamossa Helsingissä onnistuu?

Vierailija
27.05.2008 |

Eli hakusessa hyvä kampaamo jotka osaavat tehdä tyylikkään raidoitetun tukan 11-asteiseen vaalennettuun hiukseen... Onko esim Point hyvä? Kuka sieltä?

Kiitos

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen Peiliä, molempia niistä. Olen kierrättänyt varmaan jokaisen hiustaitelijan siellä läpi ja aina ollut tyytyväinen. Lisäksi se tarjoilu, ah! Pointissa tuotiin kahvia automaatista ja huoltsikkamuovimukissa (!!!), kun Peilissä saa oikeista astioista laatukahveja ja lisäksi vaikkapa kakkua jos tahtoo. Sain kerran kuohuvaakin, kun oli merkkipäivä. Tuollainen huomioiminen on mielestäni tae siitä, että asiakas palaa takaisin.

Vierailija
2/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko joku suositella hyvää kampaajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Peili siinä torilla? lähellä Ratakatua? Onko se nyt sitten Freda? 'Onko itselläsi vaalea tukka? Osaisitko suositella jotain kampaajaa nimeltä..itse mietin Pointin Erjalle menoa. HArva osaa laittaa vaaleaa tukkaa hyvin.

Kiitos. ap

Vierailija
4/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ihan siinä Pointin vieressä ja toinen siinä torin laidalla, Ratakadun likellä.

Voin suositella ihan jokaista, ovat jatkuvasti koulutuksessa ja tosi ammattitaitoisia. Mutta jos nyt nimen tahdot, niin esim. Markku on alan huippuja.

Itselläni on samppanjanvärinen, luonnollisen sävyinen mutta tyylikäs. Oma väri maantienharmaa, mutta Markku juuri viimeksi sanoi, että samppanjan sävy olisi minulle omiaan ;) ja ne osaa arvioida tietysti, että millaisilla aineilla lähdetään työstämään, kun tuollaisesta tapauksesta on kyse (esim kevytvärit ei välttämättä riitä). Toisaalta modernit aineet ovat kaikki hellävaraisia.

Vierailija
5/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus+moniväri n 120 e

Vierailija
6/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jos lisää suosituksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän