Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni ja minä aloimme seurustella. Aiomme pitää tämän salassa töissä, mitä mieltä? ;)

Vierailija
28.12.2009 |

Olemme siis molemmat vapaita, eli mitään hämärää kuvioon ei liity. Olemme olleet pitkään hyviä ystäviä ja nyt syksyn mittaan lempi leimahti niin, että päätimme äskettäin ruveta seurustelemaan.

Emme kuitenkaan halua aiheuttaa töissä tästä mitään supatteluja tai juoruja ja siksi sovimme, että koko homma pidetään toistaiseksi salassa. Nauroimme jo, että kerrotaan sitten vuoden päästä pikkujouluissa, että olemme menneet kihloihin ja kohta soivat hääkellot. :D

Miltä kuulostaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lupaa et jos mies ei sitten olekaan se sun unelmien mies, niin et pilaa koko työpaikan ilmapiriiä.

ketään muuta, jolle puhuisin muutenkaan henkilökohtaisista asioistani.

ap

Vierailija
22/26 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikein et "pomo" seurustelee ja kusettaa kaikkia ja sillä ehdolla haukkuu muita. nm. hekka juinonen lpr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä idiootteja. nm hekka juinonen

Vierailija
24/26 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii. teinejä. 58 vuotias akka ja sata vuotias ukko ollaa myö. oon nii ylpee. nm. hekka juinonen

Vierailija
25/26 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin pitää salassa. Noin tein itsekin kun aikoinaan aloin seurustella pomoni kanssa. Sittemmin vaihdoin työpaikkaa muista syistä. Seurustelumme alkoi selvitä ex-työpaikassa viimeistään silloin, kun esittelimme yhteisiä lapsiamme :)

Vierailija
26/26 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen suhannut töissä kerran jos toisenkin. Suosittelen, että jos suhteenne syvenee sinut siirretään toisiin tehtäviin. Yhdessäkään itseään (ja muuta henkilöstöä) kunnioittavassa firmassa ei saa pariskunta työskennellä esimies-alais suhteessa. Kaikissa vastaantulleissa tapauksissa on minun työhistoriani aikana alempi tod. näk rouva siirretty toisiin tehtäviin. Yleensä jopa yhtiön sääntöihin kirjattu.

Sota siitä tulee jos jatkatte samoissa hommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi