Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni ja minä aloimme seurustella. Aiomme pitää tämän salassa töissä, mitä mieltä? ;)

Vierailija
28.12.2009 |

Olemme siis molemmat vapaita, eli mitään hämärää kuvioon ei liity. Olemme olleet pitkään hyviä ystäviä ja nyt syksyn mittaan lempi leimahti niin, että päätimme äskettäin ruveta seurustelemaan.

Emme kuitenkaan halua aiheuttaa töissä tästä mitään supatteluja tai juoruja ja siksi sovimme, että koko homma pidetään toistaiseksi salassa. Nauroimme jo, että kerrotaan sitten vuoden päästä pikkujouluissa, että olemme menneet kihloihin ja kohta soivat hääkellot. :D

Miltä kuulostaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuimme työkaverin kanssa aikanaan, ja onnistuimme vuoden pitämään salassa. Olimme jo ostaneet yhteisen asunnon ennenkuin paljastuimme. Ei tehnyt edes tiukkaa, töissä olemme kuitenkin "työpersoonina", eikä siihen sekoitettu mitään meidän keskinäisiä juttuja.

Vierailija
2/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika teinihommalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö aikuiset voi keskustella, päättää ja sopia tällaisista asioista? Pitääkö aikuisten suhteiden sinusta alkaa aina niin, että hypätään puolituntemattoman kanssa sänkyyn baari-illan päätteeksi ja ihmetellä sitten muutama viikko, olisiko suhteessa aineksia johonkin vai ei?

Vierailija
4/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen vaistonnut meidän firman työpaikkaromanssit jo aikaisessa vaiheessa :)

Vierailija
5/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlauduttua. Samalla kertoivat tulevista häistään... Vuoden oli kuulemma ollut kulisseissa ja samassa kahviossa istuttiin. Ei kukaan ollut huomannut mitään. Töissä olivat aivan normaaleja ja isossa kaupungissa on helppo tapailla vapaa-ajalla. Nykyisessä työpaikassani on yksi todella iso salasuhde, siis todellinen jymypaukku, ja minä tiedän siitä, koska toinen osapuoli kertoi. Kukaan ei ole ymmärtääkseni huomannut mitään ja suhde on kestänyt jo pian 10kk. Ovat tosi etäisiä/muodollisia töissä.

Vierailija
6/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen vaistonnut meidän firman työpaikkaromanssit jo aikaisessa vaiheessa :)

Meillä on miesvaltainen työpaikka, joten en usko että kovin moni siellä vaistoaa mitään. ;) Ehkä ne pari viisikymppistä naista sitten arvaavat, jos joku.

ap

Vierailija
7/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei jostain syystä ymmärrä miten teidän seurustelu edes voisi elämää muuttaa. Naiset saattavat kyllä vaistota.

Vierailija
8/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstöosasto yleensä järjestää asiat niin että pariskunnat sijoitetaan eri tehtäviin pois esimies- alais -suhteesta. Ainakin meidän firmassa tämä on esimiehen vastuulla huolehtia, että näin tulee toimittua mahdollisimman aikaisessa vaiheessa suhteen alettua.

Vierailija
9/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä asioista ei vaan puhuta, joten kaikki esittää, ettei tiedä mitään, ja oikeesti kaikki kuitenkin tietää. Ainoat, jotka ei tiedä, että kaikki tietää, on ne seurustelevat ihmiset.

Sen tajuaa niin pienestä: katseesta, kun käännät katseen pois, kun toinen tulee, e

Vierailija
10/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksatkaa asia henkilöstöosaston kanssa, ok?

Vierailija
11/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon pariskuntia, varmaan vuorotyön takia, eli eihän muita kerkeä tapaamaan. Mutta jos on isompi pomo, puoliso tai seurustelukumppani ei voi olla alaisena. Yksi pariskunta joutui taas samalle osastolle uudelleenjärjestelyjen takia, mutta hoidettiin siten, että vaihdettiin toiselle toinen taloudellisesti vastaavaksi esimieheksi. Eli kun vaimo on iso pomo ja mies pikkupomo, niin mies onkin toisen pomon alainen.

Vierailija
12/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko firma tietää ja vain pari kuvittelee olevansa salaa yhdessä. :D :D

Monessa, monessa firmassa näetty ja koettu. Ei ihmiset olet tyhmiä, teitä pitävät jos tollasta teinisalailua harrastatte, tai sitten mies ei ole edes tosissaan kanssasi.

Vierailija
13/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuvat pomoa ja sinun pitää olla vain hiljaa x)

Vierailija
14/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tän joskus kauan sitten, kun oltiin jo hetki seurusteltu miehen kanssa (oltiin silloin samassa työpaikassa). Luulivat kai vitsiksi :)

Miehet ei tajua, vaikka kertoisit niille.

Vierailija
15/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tän joskus kauan sitten, kun oltiin jo hetki seurusteltu miehen kanssa (oltiin silloin samassa työpaikassa). Luulivat kai vitsiksi :)

Miehet ei tajua, vaikka kertoisit niille.

Jotkut miehet eivät tajua eivätkä oikeastaan edes välitä. Toiset taas sitten ovat sitten tosi uteliaita ja tietävät ja huomaavat ihan kaiken. Itse olen kuullut muutaman muhevan juorun juuri miespuolisilta työkavereilta - itse en ole huomannut mitään :D

Vierailija
16/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vai ei. Jotkut on niin ilmiselviä ja toiset taas loistavia salailijoita. Sinänsä ap teidän kohdalla katsoisin nyt alun rauhassa ja aika nopeasti kannattaa ainakin jonnekin henkilöstöosastolle ottaa yhteyttä ja kertoa tilanteesta.

Vierailija
17/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on pieni firma, 9 henkilöä. Ei siellä siis mitään henkilöstöosastoja ole. :) Eikä myöskään mahdollisuutta siirtää ketään toisiin tehtäviin. Olemme kaikki yhdessä koko ajan. Tilanne on nyt vain tämä, eikä kumpikaan meistä aio seurustelun takia työpaikkaakaan vaihtaa.

ap

Vierailija
18/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitten, kun suhde loppuu.

Vierailija
19/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut töissä osastolla, jossa tommonen salasuhde sitten päättyi riitaisaan eroon. Se oli kauheaa meille kaikille, jouduttiin kaikki tauot joko kuuntelemaan noiden kahden kettuilua tai selän takana haukkumista ja mä sain tietää ihan liian paljon heistä molemmista.

Ap, lupaa et jos mies ei sitten olekaan se sun unelmien mies, niin et pilaa koko työpaikan ilmapiriiä.

Vierailija
20/26 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä toisen teistä kannattaisi alkaa etsiä uutta työpaikkaa pikaiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme