G: Mitä sait lahjaksi anopiltasi?
Minä sain pöytäliinan (ok), villasukat (kivat) ja keittokirjan (ei kiva, en pidä ruoanlaitosta ja miehen kanssa jaamme muutenkin tuon homman tasapuolisesti, tuntui siis jotenkin "osoittelevalta", myös kattilat yms. osoitetaan aina minulle)
Kommentit (71)
No en muuten valittais, mutta äitiltäni sain toivomani väriset & malliset sukat ja anoipin tekemät on vähän hassun malliset ja jämälangoista tehdyt..
No en muuten valittais, mutta äitiltäni sain toivomani väriset & malliset sukat ja anoipin tekemät on vähän hassun malliset ja jämälangoista tehdyt..
kokoa liian pienet alushousut. Mammamallia kaikenlisäksi.
sovimme tänävuonna ettei kumpikaan osta mitään.
Anoppi auttanut vauvan vaatteissa ja matkasängyn osti vauvalle vasta. Laskettu aika siis helmikuussa ja anoppi mielissään vauvaa varten tuhlaa, joten se riittää meille :)
Rahalahja tilille on mielestäni paras lahja mitä lapselle voi antaa, jos vanhemat eivät varta vasten ole toivoneet muuta. Krääsää, leluja ja roinaa riittää ainakin meillä ja vaatteita tulee tuplakappaleita ja väärää kokoa hintalaput revittynä niin ettei saa edes palauttaa, mutta tilistä, jonka varat saa käyttöön täysi-ikäisenä mahdollisen poismuuton, itsenäistymisen, autohankinnan jne. kynnyksellä on varmasti iloa sekä lapselle, että vanhemmille, joiden ei tarvitse tällöin murehtia lapsen pärjäämisestä.
Itse en voisi kiitollisempi olla isovanhemmilleni, jotka tällaista minulle keräsivät. Nyt 23 vuotiaana kahden lapsen äitinä on oikeastaan ainoa lahja, jonka lapsuudesta muista ja josta ilolla kiitän.
mutta tuskin maksanut 5 euroa enempää... Ei kyllä miehenkään lahja ollut sen hääppöisempi. Ostaa aina ihan mitä sattuu, kuuluu niihin ihmisiin, jotka eivät edes yritä miettiä, mistä lahjan saaja pitäisi. Itse ostetaan aina lahjat ajatuksella.
Sain kultaiset nappikorvakorut, joissa on keskellä pienet kirkkaat zirkonit. Ovat todella kauniit ja minun mieleen.
Yhteisenä lahjana saatiin punaiset Marimekon Kaivo-lakanat. Nekin ovat todella ihanat!
* teknisen alusasun (liian pieni, yritän vaihtaa joko isompaan tai sitten johonkin ihan muuhun, en tarvitse)
* pyjaman (Ratia, sekin vähän pieni, mutta ehkä menee)
* Hajuvesi+suihkushampoo -setin
Ihan ok lahjat. Heillä on niin paljon ostettavaa ja tekemistä ennen joulua, että en kehtaa kyllä valittaa, vaikka ei nappiin aina menekään. Anoppi on mukava ihminen.
Anoppi osallistui siis yllätyksenä remonttikuluihin, hieno homma.
- Hematiittikorvakorut ja riipuksen. Oikein kivat, menee monenlaisen vaatteen kanssa.
- Belgialaista suklaata. Mun herkkusuklaata, nam.
- kaksi keittokirjaa (pasta- ja sushikeittokirjat)
Vinoilin miehelle että jos olis huonot välit anopin kanssa saattaisin ottaa keittokirjalahjoista herneen nenään :-)))
Oikeasti keräilen keittokirjoja ja sushi on meillä koko perheen lempiherkkuakin.
Lisäksi lasten kanssa yhteiseksi laulukirjan. Perheenä saimme Wii-pelin.
Anoppi on kiltti kun antaa vähistään. Muutenkin hän on kiltti.