Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sait lahjaksi anopiltasi?

Vierailija
27.12.2009 |

Minä sain pöytäliinan (ok), villasukat (kivat) ja keittokirjan (ei kiva, en pidä ruoanlaitosta ja miehen kanssa jaamme muutenkin tuon homman tasapuolisesti, tuntui siis jotenkin "osoittelevalta", myös kattilat yms. osoitetaan aina minulle)

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi lasten kanssa yhteiseksi laulukirjan. Perheenä saimme Wii-pelin.

Anoppi on kiltti kun antaa vähistään. Muutenkin hän on kiltti.

Vierailija
62/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muuten valittais, mutta äitiltäni sain toivomani väriset & malliset sukat ja anoipin tekemät on vähän hassun malliset ja jämälangoista tehdyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muuten valittais, mutta äitiltäni sain toivomani väriset & malliset sukat ja anoipin tekemät on vähän hassun malliset ja jämälangoista tehdyt..

Vierailija
64/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa liian pienet alushousut. Mammamallia kaikenlisäksi.

Vierailija
65/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovimme tänävuonna ettei kumpikaan osta mitään.

Anoppi auttanut vauvan vaatteissa ja matkasängyn osti vauvalle vasta. Laskettu aika siis helmikuussa ja anoppi mielissään vauvaa varten tuhlaa, joten se riittää meille :)

Vierailija
66/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalahja tilille on mielestäni paras lahja mitä lapselle voi antaa, jos vanhemat eivät varta vasten ole toivoneet muuta. Krääsää, leluja ja roinaa riittää ainakin meillä ja vaatteita tulee tuplakappaleita ja väärää kokoa hintalaput revittynä niin ettei saa edes palauttaa, mutta tilistä, jonka varat saa käyttöön täysi-ikäisenä mahdollisen poismuuton, itsenäistymisen, autohankinnan jne. kynnyksellä on varmasti iloa sekä lapselle, että vanhemmille, joiden ei tarvitse tällöin murehtia lapsen pärjäämisestä.

Itse en voisi kiitollisempi olla isovanhemmilleni, jotka tällaista minulle keräsivät. Nyt 23 vuotiaana kahden lapsen äitinä on oikeastaan ainoa lahja, jonka lapsuudesta muista ja josta ilolla kiitän.

Vierailija
67/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin maksanut 5 euroa enempää... Ei kyllä miehenkään lahja ollut sen hääppöisempi. Ostaa aina ihan mitä sattuu, kuuluu niihin ihmisiin, jotka eivät edes yritä miettiä, mistä lahjan saaja pitäisi. Itse ostetaan aina lahjat ajatuksella.

Vierailija
68/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kultaiset nappikorvakorut, joissa on keskellä pienet kirkkaat zirkonit. Ovat todella kauniit ja minun mieleen.

Yhteisenä lahjana saatiin punaiset Marimekon Kaivo-lakanat. Nekin ovat todella ihanat!

Vierailija
69/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* teknisen alusasun (liian pieni, yritän vaihtaa joko isompaan tai sitten johonkin ihan muuhun, en tarvitse)

* pyjaman (Ratia, sekin vähän pieni, mutta ehkä menee)

* Hajuvesi+suihkushampoo -setin

Ihan ok lahjat. Heillä on niin paljon ostettavaa ja tekemistä ennen joulua, että en kehtaa kyllä valittaa, vaikka ei nappiin aina menekään. Anoppi on mukava ihminen.

Vierailija
70/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osallistui siis yllätyksenä remonttikuluihin, hieno homma.

Vierailija
71/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hematiittikorvakorut ja riipuksen. Oikein kivat, menee monenlaisen vaatteen kanssa.

- Belgialaista suklaata. Mun herkkusuklaata, nam.

- kaksi keittokirjaa (pasta- ja sushikeittokirjat)

Vinoilin miehelle että jos olis huonot välit anopin kanssa saattaisin ottaa keittokirjalahjoista herneen nenään :-)))

Oikeasti keräilen keittokirjoja ja sushi on meillä koko perheen lempiherkkuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän