Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sait lahjaksi anopiltasi?

Vierailija
27.12.2009 |

Minä sain pöytäliinan (ok), villasukat (kivat) ja keittokirjan (ei kiva, en pidä ruoanlaitosta ja miehen kanssa jaamme muutenkin tuon homman tasapuolisesti, tuntui siis jotenkin "osoittelevalta", myös kattilat yms. osoitetaan aina minulle)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaihdetaan juuri tuollaisia (ja tuon arvoisia) pieniä lahjoja. Sitten sain 'miniältä' eli pojan nuorelta avokilta tosi kalliin lahjan, vaikkei edes aattoa vietetty yhdessä. Nyt olen hirveissä tunnontuskissa, kun en antanut kun pienen joulumuistiasen hänelle. Olen miettinyt pääni puhki kuinka voisin antaa hänelle jotain takaisin ja mitä? Ehkä ens synttäreillä sitten paikkaan..?

ps yritin ainakin kiittää kauniisti.

Vierailija
42/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ilmais-sellaisen. Erään firman avaimenperä mitä saa ilmaiseksi... juups. Tähän on totuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa liian pienet alushousut. Mammamallia kaikenlisäksi.

Vierailija
44/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vähän kauneustuotteita, oli oikein mieluisa lahja=)

Vierailija
45/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suosikkikirjailijani uusimman kirjan

-kahden kerran lahjakortin hierojalle

-T-paidan, jossa oli kaikkien 3 lapseni kuva ja teksti "Meidän oma äiti -maailman paras äiti"

Vierailija
46/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pöytäliinan (ok), villasukat (kivat) ja keittokirjan (ei kiva, en pidä ruoanlaitosta ja miehen kanssa jaamme muutenkin tuon homman tasapuolisesti, tuntui siis jotenkin "osoittelevalta", myös kattilat yms. osoitetaan aina minulle)

Vierailija
47/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnyttyä appivanhemmat ilmoittivat että aikuisten kesken ei enää osteta lahjoja.

Sinällään sääli, että meillä on aika heikko rahatilanne ja miehen kanssa sovittiin ettei tänä vuonna osteta lahjoja toisillemme. Eli mieheni (kuin minäkin) sai pyjaman minun äidiltäni ja 40€ minun isältäni. Minä sain isältä liskasi lehden ja taskulampun. Itse en lahjoista perusta, olin innoissani poikien saamista kauniista vaatteista, mutta mieheni taitaa edelleen kaivata paketteja itselleenkin... Nyt hermittaa etten hankkinut miehelle edes jotain ihan pientä lahjaa.

Vierailija
48/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä miehen kanssa Marimekon pussilakanat ja tyynyliinat, lehden vuosikerran ja jokainen lapsi sai sen lelun, jota eniten oli toivonut.

Vierailija
49/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa sellaisen piikkimaton jollaisia on kokoajan mainostettu. Viimevuonna saimme yhden sellaisen saunatuoksun jota voi laittaa kiukaalla olevaan kuppiin tms.

Vierailija
50/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla taitaa olla mahtava anoppi:) Mä en ikinä sais tollaista paitaa vaikka ei huonoissa väleissä ollakaan. Ja oon kyllä ihan tarpeeks hyvä äiti lapsilleni:)

Vierailija
51/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lapsille kummallekkin kolme pakettia, jotka oli lasten toiveita.

olen joka joulu ostanut anopille jotain pientä ja suklaata.

meille ostanut yleensä lahjat kanssa, käytännöllisiä ja aina tykättyjä ovat olleet, en ole nirso.

yleensä kodin tavaraa ja sukkia.

Vierailija
52/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja itselleni pörrösukat, kasvojenpesuainetta ja torkkupeiton.

Kivat lahjat olivat. :) Tää oli eka yhteinen joulu miehen kanssa, eikä vielä niin hyvin tunneta anopin kanssa, joten oli kiva ylläri, kun sain ihan omiakin paketteja. Autoradioa oltiin toivottu, enkä mä muuta osannut odottaa ollenkaan.

Vierailija
53/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barrack Obaman kirja. Ei nyt ihan kamala kun ottaa huomioon kaiken viime vuosina saadun (lähinnä roskan).

Vierailija
54/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhkaimuri :)

Vierailija
55/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haukkunut anopin antamia lahjoja (muuallakin kuin täällä av:lla), joten tänä vuonna anoppi vihdoin rohkeni olla ostamatta MITÄÄN. Ihanaa. Kerrankin ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, että saamani tarpeeton roina menee Huuto.netiin heti joulun jälkeen, kuten aiempina vuosina.

Toivottavasti en saa tulevaisuudessakaan anopilta lahjoja.

Vierailija
56/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoristusraudan, sukkia, sammutuspeitteen (tai tämä oli meille yhteinen) ja jotain muutakin jota en nyt muista. Mutta kaikki tuli tarpeeseen ja oli oikein mieluisia. Anoppi on minulle rakas ihminen, eikä onneksi vielä ainakaan ole vanhuudenhöyrähtämisen merkkejä osoittanut.

Ja meidän lastamme hoitaa paremmin ja useammin kuin ikinä voisimme toivoa! Siinäkin on jo lahjaa kerrakseen, olen kiitollinen.

Vierailija
57/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli oikein hyvä lahja, en muuta odottanutkaan. Lapselle ja miehelle antoi itse tekemänsä villasukat. Anoppi antaa lapselle joka joulu myös rahaa tilille. Lapsi saa rahat käyttöönsä 18 vuotiaana. Mitä mieltä olette tällaisesta rahalahjasta tilille?

Vierailija
58/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakettia ei kyllä onneksi tullut (yleensä ollut jotain turhaa krääsää).

Vierailija
59/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat ja isovanhemmat asuvat kaukana ja heillä on tapana antaa ennen joulua joululahjarahaa lasten lahjoja varten.

Vierailija
60/71 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari pienempää kynttilätelinettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme