Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä sait lahjaksi anopiltasi?

Vierailija
27.12.2009 |

Minä sain pöytäliinan (ok), villasukat (kivat) ja keittokirjan (ei kiva, en pidä ruoanlaitosta ja miehen kanssa jaamme muutenkin tuon homman tasapuolisesti, tuntui siis jotenkin "osoittelevalta", myös kattilat yms. osoitetaan aina minulle)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen saanut villapuseron lahjaksi, en muuta. Miehelleni antoi kirjan, mutta siis mulle ei mitään. Ne tossut sain sitten myöhemmin. Anopilla on muutenkin tapana aina antaa lahjat vain pojalleen, minulle ei mitään, mistä pahoitinkin aikoinaan mieleni aina. Nykyisin jo tiedänkin hänen aikeet ja en ole sitten ihmetellyt sitä sen kummemmin, vaikka kyllähän se silti pahalta tuntuu.

Vierailija
22/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet että tänä vuonna aikuiset eivät osta toisilleen lahjoja. Hyvä niin :) Kaikki olivat tyytyväisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen kanssa toivottiin.tuli tarpeeseen.

Vierailija
24/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut häneltä joululahjan vain kerran, ekana miehen kanssa yhteisenä jouluna.Se oli halpahallista ostettu muovinen hiuspanta.

Vierailija
25/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa yhteiseksi lahjaksi Tsaikka tee/glögilaseja. Kiva lahja, meillä oli ennestään laseja vain kaksi.

Vierailija
26/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauniin, rauhallisen, rennon tunnelmallisen joulun maalla. Yhdessä laitettiin ruokaa, tiskattiin ja naurettiin! Mulla oli ainakin todella hauskaa, toivottavasti myös hänellä :)

Vierailija
27/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä ja teepallon vai mikä e nyt on niille muruille, jossa niitä voi liottaa, sukat, jalkahoitolahjakortin, vitamiineja, tuikkukupin ja saattoi olla vielä jotain, mitä ei nyt muista.

Vierailija
28/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tietää että olen himoaskartelija. Askartelutarvikkeita olen saanut joka vuosi siitä lähtien kun hänestä tuli anoppini. Mieluista oli. :)

Vierailija
29/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no joulukukan oli ostanut meille. Lahjoja ei ostanut kenellekään, ei edes lastenlapsille (ihme kun piti lupauksensa lahjattomasta joulusta).

Vierailija
30/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes kiittänyt, kun joulupäivänä tarjosin jouluruoat kahvit. Mieskään ei saanut mitään, eikä lapset, että näin meillä.

Vierailija
31/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopiltani ja apeltani joulukuun vuokranmaksun, mikä oli kyllä enemmän kuin mieluisa lahja!

Vierailija
32/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilan sain minäkin, vaikka anoppi tietää, että ruoan laitosta pitävänä ihmisenä minulla on aina kipot ja kattilat huippukunnossa ja kaapit täynnä ruoanlaittotarvikkeita ja juuri viime kyläilyllä valittelin kun kaappitila loppuu keittiöstä.

Mies 150€ arvokortteja sokokselle kuoressa, jonka kortissa luki: omalle rakkaalle pienelle pojallemme avustus vaatehankintoihin terkuin äiskä ja iskä.

Olemme siis olleet yhdessä viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta ja taloutemme kykenee kyllä omillakin rahoilla vaatettamaan ruokakuntamme.

Mutta näin meillä... joka vuosi sama juttu, appivanhemmat osoittaa kaikki rahalahjat tms. miehelle kun taas muu suku aina meille molemmille, pistää vihaksi

Vierailija
33/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisinä vuosina ei antanut mitään, sitten tajusi, kun vanhempani antoivat miehelleni lahjat jne. että jotain voisi antaa. Yhtenä vuonna sain pörrösukat, yhtenä jouluna joulukukan.

Vierailija
34/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja saivat myös mieheni ja erityisesti lapsemme. Toi tullessaan myös tekemiään jouluruokia. Mulla on ihana anoppi, joka erittäin taitavasti huomioi myös perheen ruoka-aineallergiset.

Me ostimme anopille glögiä ja joulukukka-asetelman. Lapset myös askartelivat mummille.

Vierailija
35/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kpl lasisia leipälautasia + tarjoilulautanen. Ei nyt kyllä ihan mun mieleeni( tietää kyllä minun keräilevän erästä sarjaa) tuollaiset krumeluurit. Olisin mielummin ottanut vaikka 4 kpl keräämääni sarjaa. No, ehkäpä ne menee hyvin lasten synttäreillä.

Vierailija
36/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mitään ulkomaalaista soopaa vaan ihan suomalaisia konvehteja.

Saatiin viime vuonna Iittalan vuosikuutio, maksaa n 500 euroa ja ilmoitettiin jos lahja on yli 10 euroa, eivät näe lapsenlastaan koko vuonna. Uskoivat, no, ehkä ei 1 kg suklaata saa alle 10 eurolla, mutta jos anoppi on hoitoalalla ja appi on sairaseläkkeellä, ei heidän tarvi meihin rahojaan tuhlata.

Muutenkin kuuluu top 10 maailman ihanempien ihmisten joukkoon.

Vierailija
37/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen mariskooli, aivan ihana. Vielä kun olisi villasukat kutonut niin olisi ollut aivan täydellinen lahja...

Vierailija
38/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisenä 1000e rahaa apua arjen helpotukseen...mieluisa lahja!

Vierailija
39/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetiikkaa, Laura Biagiottin hajuveden ja Marimekon pussilakanat. Kivat lahjat!

Vierailija
40/71 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältäen: raparperimehua, kurkkusalaattia ja voilevi-paketin (hän korosti, että se on korissa koska sen sai niin halvalla). Namskis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme