Kummilapsen äiti oli niin naama norsunveellä lahjastani että jää lapsi ens jouluna ilman.
Ei vaivautunut kiittämään, kehui vaan mitä ne toiset kummit olivat antaneet. Ostais itse tupakkarahoillansa lelut lapsellensa eikä olettaisi että muut ostavat.
Kommentit (13)
mutta miksi olisi pitänyt kiittää ja kumartaa sekä toitottaa että lahja oli upea tms?
Olisiko se tehnyt sinusta paremman kuin muut kummit?
Tai jos ne muut olivat ostaneet jotain mitä lapsi oli oikeasti toivonut?
Itse kysyn aina mitä toivoo lahjaksi, tai jos pienempi niin mitä vanhemmat toivoisivat että ostettaisi.
Itselläni neljä kummilasta, jokaisen vanhempi tietää etten osta dvd, cd levyjä enkä mitään tietokone pelejä.
Mielelläni kirjoja, palapelejä tai jotain kehittävää lelua tms. Toki jos kummilapseni ainoa toive on joku cd levy niin sen ostan :D
mutta miksi olisi pitänyt kiittää ja kumartaa sekä toitottaa että lahja oli upea tms? Olisiko se tehnyt sinusta paremman kuin muut kummit? Tai jos ne muut olivat ostaneet jotain mitä lapsi oli oikeasti toivonut? Itse kysyn aina mitä toivoo lahjaksi, tai jos pienempi niin mitä vanhemmat toivoisivat että ostettaisi. Itselläni neljä kummilasta, jokaisen vanhempi tietää etten osta dvd, cd levyjä enkä mitään tietokone pelejä. Mielelläni kirjoja, palapelejä tai jotain kehittävää lelua tms. Toki jos kummilapseni ainoa toive on joku cd levy niin sen ostan :D
kun hänellä on melko ankea vaatevarasto ja leluja on äitinsä mukaan liikaakin.
Tottakai lapsille opetetaan jo pienestä, että KAIKISTA lahjoista kiitetään! Ei ole mitään merkitystä ovatko olleet toivelistalla, upeita tai eivät!!
Mielelläni olisin meidän 3-vuotiaalle suonut ap:n joululahjan, tosi kivat :)
lapsen äidiltä, lahjat oli mielestäni tosi kivat ja on ihan normaalia kiittää lahjasta. Tosin en kyllä rankaisisi lasta äidin käyttäytymisestä.
eli kristillisestä kasvatuksesta paskaakaan piittaa, ei edes kuulu itse kirkkoon, niin miksi olisin pelkkä lahja-automaatti?
Ostan vähillä rahoillani lelut ihan vaan omille lapsilleni ja kummilapselle sit jos rahaa jää.
Viime vuonna ostin hieman edullisemman lahjan kummitädille, nahkahanskat ja pari lasia joita hän kerää.
Tänä vuonna aallon maljakko. edes kiitosta ei kummitädiltä tullut - ei viime eikä tänä vuonna. Viime vuonna tapasimme joulupäivänä muttei hän kiitos sanonut.
Aion kyllä ostaa vastakin, eipä tarvitse sanoa ettei ole huomioitu.
1-vuotispäivänä kummitäti viimeksi käynyt meillä. Toista kummilasta joka on 1,5v. hän käy katsomassa, mutta eihän tämä ensimmäinen ole yhtään mitään toisen rinnalla.
ei ole lapsen vika, kun äiti ei osaa käyttäytyä.Kurja homma!Minkä ikäinen lapsi kyseessä?Ihan mukavat lahjat olit mieletäni hankkinut.
kummilapset saa max 20 euron lahjoja, vaikka olisi sataseenkin varaa. Mutta se ei ole tarkoitus!!
Myyrä-kirjan ja Bamsepuseron Lindexiltä. Synttäreiksi olis varattu 2 puseroa Lindexiltä ja Cars-palapeli.