Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen tiukkuudesta naisille kysymys.

Vierailija
26.12.2009 |

Kuinka monta sormea menee emättimeesi ihan tuosta vain helposti? Kun sitten puistat lihaksia, puristuuko koko seinämä? Minulla oikestaan tuntuu puristus vain suulla, ei niinkään ylempänä. Miten saisin treenattua?

Esim. silikonisten narun päässä olevien jumppakuulien sisään laitto tuntuu eli eivät ole kuin halliin laittaisi. Onkohan emättimeni ihan jees kunnossa?

Mulla ei ole ollut seksielämää 3 vuoteen, joten en voi kysyä miheltä. Siksi haluaisin teiltä hieman kuvailua, kuinka tiukka on ihan normi synnyttäneen naisen emätin.

Kiitos.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"normi synnyttäneen naisen emätin", saatika että mahtaako itseltä löytyä sellainen, mutta vastaanpa silti :)

Mä saan helposti sisään vain yhden sormen, kahden työntäminen on jo vaikeaa. Puristus tuntuu voimakkaimmin suulla, mutta kyllä tuntuu ylempänäkin. En ole saanut jumppapalloja hommattua, joten treeni on ihan pelkkää lihasten supistelua, eikä sekään ole kovin säännöllistä. Silloin tällöin muistaessani muutamat supistukset teen, en mitään "treeniohjelmaa" tai muutakaan sen suurempaa, mutta ilmeisesti se riittää kyllin hyvin.

Mä joskus gyneltä kyselin, mistä tietää lihasten olevan kyllin hyvässä kunnossa, ja hän sanoi, että jos pissasuihkun voi keskeyttää, ovat riittävän kunnossa. Tosin tällä palstalla on roppakaupalla miehiä, joiden mielestä ko. aukon pitää kasvaa suunnilleen umpeen, ennenkuin heistä on kyllin tiukka... no, onneksi ei tarvi heidän kanssaan sänkyyn hypätä :) onko ap:n mahdollista tai syytä käydä gynellä? Voisit samalla kysyä sieltä lausunnon tästäkin asiasta.

Vierailija
2/42 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tilasin juuri gyneajan ja juttelen asiasta siellä lisää. Kiitos vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että varasit jo ajan gynelle, sieltä saat varmasti parasta tietoa näistä asioista. Kakkonen vastailikin jo asiallisesti, mutta vastaanpa vielä minäkin.

Itsellä menee helposti yksi sormi sisään, kaksi erittäin kiihottuneena ja vähän saa jo suostutella. Puristus tuntuu voimakkaimmin suulla, mutta myös ylempää se tuntuu koko matkalta.

Paras jumppakeino onkin ollut ilman kuulia :) Olen kokeillut Smartballseja, cats eyes -kuulia ym, mutta puristusharjoitukset on ollut tehokkaimpia. Pyrin tekemään kuuden sekunnin "hissipuristuksia" 10-20 kertaa/vrk, aina en muista. Enemmänkin varmaan olisi hyvä tehdä ja erilaisia harjoituksia, mutta tämän juuri ja juuri olen muistanut ja jaksanut helposti. Tässä vielä esimerkkejä miten voit jumpata kuulilla tai ilman http://www.nicehouse.fi/makuuhuo/seksi/rliha.htm

Vierailija
4/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vitsi pitkään aikaan. :)

Oletkohan nyt ihan varma siitä, miltä kannalta lääkäri sitä lihasten kuntoa tarkoitti?

Tällä palstalla on roppakaupalla naisia, joiden mielestä ko. lihakset ovat kunnossa, jos ei ole laskeumia eikä kakan- ja pissanpidätysongelmia.

Ja gynekologi siis tietää paremmin kuin oma aviomies? Ja kaikki mitä lehdessä lukee on totta niinkö? Osaatko käyttää omaa järkeäsi?

Mä joskus gyneltä kyselin, mistä tietää lihasten olevan kyllin hyvässä kunnossa, ja hän sanoi, että jos pissasuihkun voi keskeyttää, ovat riittävän kunnossa. Tosin tällä palstalla on roppakaupalla miehiä, joiden mielestä ko. aukon pitää kasvaa suunnilleen umpeen, ennenkuin heistä on kyllin tiukka... no, onneksi ei tarvi heidän kanssaan sänkyyn hypätä :)

Vierailija
5/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vitsi pitkään aikaan. :) Oletkohan nyt ihan varma siitä, miltä kannalta lääkäri sitä lihasten kuntoa tarkoitti? Tällä palstalla on roppakaupalla naisia, joiden mielestä ko. lihakset ovat kunnossa, jos ei ole laskeumia eikä kakan- ja pissanpidätysongelmia. Ja gynekologi siis tietää paremmin kuin oma aviomies? Ja kaikki mitä lehdessä lukee on totta niinkö? Osaatko käyttää omaa järkeäsi?

Ehkä gyne puhuu lihasten kunnosta nimenomaan terveydellisistä näkökohdista käsin. Kyllä ne lihakset ovat kunnossa, jos ei ole laskeumia eikä pidätysongelmia, mutten kiellä, etteikö se miehestä voisi silti tuntua väljältä. Mun mieheni ei ainakaan ole ammatiltaan gyne eikä muutenkaan mikään lääkäri, joten kyllä, luotan gynen lausuntoon tässä asiassa enemmän kuin mieheni lausuntoon. Onneksi mun mieheni ei edes odota, että kolmen synnytyksen jälkeen pitäisi tuntua samalta kuin neitsyenä. Omien sanojensa mukaan on tyytyväisempi nyt, kuin oli ennen synnytyksiä, ja niin olen minäkin.

Joidenkin miesten kannattaisi ehkä hiukan käyttää sitä omaa järkeään, ja höllätä vähän vaatimuksia. Tai voittehan te käydä poksauttelemassa niitä neitsyitä, ainakin niin kauan kuin joku sellainen teidät petiinsä huolii. Itkekää vasta sitten, kun ikä vie voiton teistäkin.

Vierailija
6/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään työntäminen on vaikeaa, miten pieni mulkku teille pitää olla että sopii?

Vierailija
7/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään työntäminen on vaikeaa, miten pieni mulkku teille pitää olla että sopii?

Vierailija
8/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen synnytystä yhdenkin sormen työntäminen oli vaikeaa? Mahtoi olla vaikeaa peniksen sisäänlaittaminen...

ps. voisin lyödä vetoa vaikka mistä, että neljäkin sormea menee pilluusi ilman tuskaa. Samaten minun 5 cm paksu penikseni.

Mä saan helposti sisään vain yhden sormen, kahden työntäminen on jo vaikeaa.

Vierailija
9/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on tyytyväisempi? Ulkonäköösi? Vatsaan? Tisseihin? Mikä voi tuntua paremmalta kuin tiukka, märkä, kullia hellivä pillu? Ainakaan fyysisesti ei yhtään mikään. Ehkä miehesi on tyytyväisempi henkisellä tasolla.

Minäkään en odota, että pitäisi tuntua samalta. Odotan vain, että treenaisi pilluaan edes joskus.

[Onneksi mun mieheni ei edes odota, että kolmen synnytyksen jälkeen pitäisi tuntua samalta kuin neitsyenä. Omien sanojensa mukaan on tyytyväisempi nyt, kuin oli ennen synnytyksiä, ja niin olen minäkin.

Vierailija
10/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen synnytystä yhdenkin sormen työntäminen oli vaikeaa? Mahtoi olla vaikeaa peniksen sisäänlaittaminen... ps. voisin lyödä vetoa vaikka mistä, että neljäkin sormea menee pilluusi ilman tuskaa. Samaten minun 5 cm paksu penikseni.

En tiedä, oliko yhden sormen työntäminen sisään vaikeaa ennen synnytystä - en koskaan kokeillut. Lääkärin tutkimukset raskausaikoina olivat tuskallisia, ja johtivat aina verenvuotoon. Ja juu, seksi teki aina ja joka kerta kipeää ennen tätä toista synnytystä. Usko tai älä, sain ekan orgasmini vasta 6kk sitten, kun kuopuksen synnytyksen jäljiltä alkoi seksielämä uudestaan. Se oli eka kerta, jolloin seksi ei sattunut.

Mieheni peniksen paksuutta en tiedä, eikä tiedä mieskään, ei olla mitattu (miksi joku sen mittaa?). Ennen se oli liian iso, nykyään oikein sopiva.

Vierailija
11/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on tyytyväisempi? Ulkonäköösi? Vatsaan? Tisseihin? Mikä voi tuntua paremmalta kuin tiukka, märkä, kullia hellivä pillu? Ainakaan fyysisesti ei yhtään mikään. Ehkä miehesi on tyytyväisempi henkisellä tasolla. Minäkään en odota, että pitäisi tuntua samalta. Odotan vain, että treenaisi pilluaan edes joskus.

pilluun. Näin sanoo itse, eikä mulla ole mitään syytä olla uskomatta sitä. Ulkonäkö ei ole paremmaksi muuttunut, tissitkin on vaan kadonneet, ja vatsakaan ei silmää hivele. No mutta, lue edellinen kirjottamani viesti, ehkä ymmärrät. Joillakin naisilla synnytys oikeasti helpottaa, ja uskoisin, että aika monella miehelläkin seksi on mukavampaa, kun nainenkin nauttii, eikä vain kärsi. Vai?

Vierailija
12/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin myönnän että mulla menee helposti neljä sormea pilluun. ja mä olen synnyttänyt vasta yhden lapsen. Mulla on kyllä luonnostaan kokoajan aika kostea pillu...

Vierailija
13/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin, mutta siltikin kun harrastin seksiä isomunaisen kanssa..ni olin ihan haavoilla sen jälkeen ja pillu kipeä kolme päivää :(

Ei munkaan pillu kestä semmosta jyystöä tunnin vertaa! mun pillu otti loparit :D

Vierailija
14/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisikin kysyä montako sormea menee HELPOSTI emättimeen. Vastasin itse, että yksi, koska niin asia on. Kaksi menee, mutta pienellä suostuttelulla. Kullikin mahtuu, muttei ihan tosta vaan. Liukastettuna saan pilluuni mahtumaan isojakin dildoja, samoin nyrkin, mutta erittäin kiihottunut ja rento saa olla, että edellä mainitut hommat onnistuu saati tuntuu hyvältä. Venyyhän se värkki juu, mutta kun lihaksista pitää huolta, niin ei ainakaan mun pilluun ihan mitä tahansa heittämällä uppoa, ei edes ne kaksi sormea. 4

Vierailija
15/42 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisikin kysyä montako sormea menee HELPOSTI emättimeen. Vastasin itse, että yksi, koska niin asia on. Kaksi menee, mutta pienellä suostuttelulla. Kullikin mahtuu, muttei ihan tosta vaan. Liukastettuna saan pilluuni mahtumaan isojakin dildoja, samoin nyrkin, mutta erittäin kiihottunut ja rento saa olla, että edellä mainitut hommat onnistuu saati tuntuu hyvältä. Venyyhän se värkki juu, mutta kun lihaksista pitää huolta, niin ei ainakaan mun pilluun ihan mitä tahansa heittämällä uppoa, ei edes ne kaksi sormea. 4

Minäkin saan oman käden kokonaan pilluuni kunhan olen tarpeeksi kiihoittunut, ja liukastetta reilusti. Kylmiltään ei mitään toivoa.

Olen treenannut pimpsaani jo ennen lasten syntymää. Teiniajoilta opettelin geishapallojen käytön, ja se tapa on jatkunut edelleenkin. Pystyn lihaksia käyttäen puristamaan hyvin lujaa vaikka miehen penistä halutessani. Ja myös se rytmikäs #lypsykin# sujuu helposti.

Vierailija
16/42 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mulla menee jo neljä sormea :)

Vierailija
17/42 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kymmenen.Ihqua

Vierailija
18/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois niin löysää tavaraa ettei  mammat tohi kertoa :D  Lapsetonna voin sanoa että luikkarin kanssa yksi sormi menee ja kiihottuneena 2....itkekää siittä synnyttäneet   

Eräs mies sanoikin minulle että synnyttäneestä saa helposti tuulikellon kun käskee mennä ulos seisoon jalat leväällän tuleen....

Vierailija
19/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmiltään yksi irvistäen, mutta kyllähän tuo nyt toki venyttäessä periksi antaa, ihan siihen asti, että vauvan pääkin mahtuu.

En tiedä muista, mutta minulle tuo viimeisin ei ollut mikään tavoittelemisen arvoinen tunne, joten kahta sormea enempää en ole edes yrittänyt, keskiverto penis sopii lämmittelyn jälkeen ihan hyvin, isompaa en ole kaivannut. Puristus tuntuu koko matkalta, treenaan lantiopohjan lihaksia satunnaisesti ja harrastan liikuntaa päivittäin.

Kaksi lasta olen synnyttänyt, toisen puoli vuotta sitten eikä kyllä taatusti kukaan pysty sitä lantiopohjanlihaksia tunnustelemalla toteamaan (ei vaurioita synnytyksessä + ahkera jumppa sen jälkeen). Omien tunnustelujen lisäksi on puolison lausunto, jonka mukaan parin kuukauden jälkeen oli jo lähes ennallaan.

Mutta eihän tätäkään kukaan tietenkään todeksi usko, kun se oma totuus on ainoa oikea.

Vierailija
20/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ois niin löysää tavaraa ettei  mammat tohi kertoa :D  Lapsetonna voin sanoa että luikkarin kanssa yksi sormi menee ja kiihottuneena 2....itkekää siittä synnyttäneet   

Eräs mies sanoikin minulle että synnyttäneestä saa helposti tuulikellon kun käskee mennä ulos seisoon jalat leväällän tuleen....

Polta vaan pillus tulessa, kun menet tuleen seisoon..