Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimen tiukkuudesta naisille kysymys.

Vierailija
26.12.2009 |

Kuinka monta sormea menee emättimeesi ihan tuosta vain helposti? Kun sitten puistat lihaksia, puristuuko koko seinämä? Minulla oikestaan tuntuu puristus vain suulla, ei niinkään ylempänä. Miten saisin treenattua?

Esim. silikonisten narun päässä olevien jumppakuulien sisään laitto tuntuu eli eivät ole kuin halliin laittaisi. Onkohan emättimeni ihan jees kunnossa?

Mulla ei ole ollut seksielämää 3 vuoteen, joten en voi kysyä miheltä. Siksi haluaisin teiltä hieman kuvailua, kuinka tiukka on ihan normi synnyttäneen naisen emätin.

Kiitos.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä on synnytysvaurioiden vuoksi, ei paljon jumpat auta. Ennen miehen normikalu oli sopiva ja sain emätinorkkuja, nyt ei tunnu miltään. Masentavaa.

Vierailija
22/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kokeillut naapurin luukkua irtoaakos sieltä päin paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä on synnytysvaurioiden vuoksi, ei paljon jumpat auta. Ennen miehen normikalu oli sopiva ja sain emätinorkkuja, nyt ei tunnu miltään. Masentavaa.

Mulla sama juttu. Mitä sun mies on sanonut? Mun mies sanoi, että löysä on ja jotenkin vaistoan, että vastenmielistä panna mua.

Vierailija
24/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Mitä sun mies on sanonut? Mun mies sanoi, että löysä on ja jotenkin vaistoan, että vastenmielistä panna mua.

Väittää, ettei haittaa mutta selvästi joudutaan hakemaan tiettyjä asentoja, että tuntuisi edes joltakin. Tekisi mieli lopettaa koko touhu, kun tulee vain surulliseksi, kun on niin surkeaa verrattuna entiseen. :-(

Vierailija
25/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuiviltaan en sinne mitään laita, paitsi joskus tamponin. Ei sekään ihan kerrasta sinne mene. 2 sormea menee kyllä hyvin, olen tosin pieni sorminen. Jos on paksu muna, joutuu sitä varovammin sisään laittamaan, vaikka märkänä olisikin. Tiukaksi on kyllä varmaan jokainen sanonut. 2 lasta olen saanut ja synnytyksien jälkeen muuttui vaan herkemmäksi paikat ja saan helpommin.

Vierailija
26/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittää, ettei haittaa mutta selvästi joudutaan hakemaan tiettyjä asentoja, että tuntuisi edes joltakin. Tekisi mieli lopettaa koko touhu, kun tulee vain surulliseksi, kun on niin surkeaa verrattuna entiseen. :-(

Kokeilin montako sormea menee sisään. Sain helposti kolme ilman lämmittelyä. Tasan ei mene onnen lahjat, kun toisilla pysyy tiukkana ja herkkyys paranee. Suomessa synnyttäjien jälkihoito on ala-arvoista. Monikohan avioliitto pelastuisi, jos synnytysvaurioihin saisi apua. Korjausleikkaukseen pääsee vain, jos tulee pissat tai kakat housuun tai kohtu tursuaa pihalle.

Vierailija
27/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-, siis miehille ei mikään riitä!

Vierailija
28/42 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa mieluummin aika äitiysfyssarille kuin gynelle. Äitiysfyssarilla on laite jolla lihasten voimakkuuden voi testata ja sen puristatko lihaksia oikein. Myös lepotonus on tärkeä ja hän mittaa senkin.. Hän myös antaa sulle ohjeet oikeanlaiseen treeniin.

Vierailija
29/42 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin ja myös peräaukko ovat venyvää kudosta. Puolison pilluun menee yksi sormi tuosta vaan, mutta kunnon lämmittelyllä menee viisi rystysiä myöden, usein pelkästään pillun oman liman liukastamana ja minulla on melko iso käsi. Silti pillu tuntuu hyvältä myös kullilla, vaikka sitä olisi juuri venytellyt ja tuottanut puolisolle märän orgasmin. Alapään lihakset tuossa tiukkuudessa vaikuttanee enemmän kuin kudos. Kyllä varmaan pillu kuin pillu tuntuu tiukalta jos ilman kiihotusta alkaa sinne survoa jotain sisään...

Pyllyn puolella muuten sama, mutta aluksi yksikin sormi vaatii paljon lämmittelyä ja viiden sormen sekä ison orgasmin jälkeen aukko on melko väljä kullille, toki sekin palautuu, kun ei ole tapana väkisin repiä paikkoja eikä kovin usein sulkijalihasta venytellä. Se on kuitenkin kiihottavaa vaihtelua molemmille ja siksi sitä harrastamme, puoliso välillä ihan pyytää kättä peppuunsa. Ja minua kyllä kiihottaa työnnellä kullia sinne väljäänkin peräaukkoon.

Vierailija
30/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin myönnän että mulla menee helposti neljä sormea pilluun. ja mä olen synnyttänyt vasta yhden lapsen. Mulla on kyllä luonnostaan kokoajan aika kostea pillu...

4 sormea vierekkäin vai kasassa? Mulla menee seksin jäljiltä kaksi sormea helposti vierekkäin. Siis kun on ihan märkänä. 3 synnyttänyt ja vanhakin jo. Mielestäni mulla iso reikä. Useampikin sormi menee varmasti kasassa.

Vierailija
31/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisikin kysyä montako sormea menee HELPOSTI emättimeen. Vastasin itse, että yksi, koska niin asia on. Kaksi menee, mutta pienellä suostuttelulla. Kullikin mahtuu, muttei ihan tosta vaan. Liukastettuna saan pilluuni mahtumaan isojakin dildoja, samoin nyrkin, mutta erittäin kiihottunut ja rento saa olla, että edellä mainitut hommat onnistuu saati tuntuu hyvältä. Venyyhän se värkki juu, mutta kun lihaksista pitää huolta, niin ei ainakaan mun pilluun ihan mitä tahansa heittämällä uppoa, ei edes ne kaksi sormea. 4

Minäkin saan oman käden kokonaan pilluuni kunhan olen tarpeeksi kiihoittunut, ja liukastetta reilusti. Kylmiltään ei mitään toivoa.

Olen treenannut pimpsaani jo ennen lasten syntymää. Teiniajoilta opettelin geishapallojen käytön, ja se tapa on jatkunut edelleenkin. Pystyn lihaksia käyttäen puristamaan hyvin lujaa vaikka miehen penistä halutessani. Ja myös se rytmikäs #lypsykin# sujuu helposti.

Riippuu ihan kyrvän koosta tuntuuko lypsy. Eiköhön jokainen osaa lypsää mut se et tuntuuko se miehestä joltain niin riippuu toki miehen kalun koosta.

Vierailija
32/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sormea makuuasennossa.. 3 luikkarilla. Puristus tuntuu koko matkalta... paitsi ei yhen sorme kanssa ja miehen reaktioista päätellen seksissäkin..

Nyt painavat kuulat pillussa. Ainaha näitä kuuluis treenailla

Vierailija
33/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttää tää keskustelu niin miesten kuin naisten varusteiden koosta. Ei ole olemassa väärän kokoisia vehkeitä vaan eri kokoisia.

Lisäksi naiset tuntuvat olevan huolissaan liian "väljästä". Tuskin kukaan on valittanut saadessaan? Sitäpaitsi, väljyys on harvemmin ongelma. Liika tiukkuus sen sijaan saattaa olla. Mun kanssa on samassa sängyssä nukkunut kohta 20 vuotta tällainen liika tiukka tapaus. Pelkästään sormen saaminen sisään vaatii huolellisen esityön. Kyllä sinne ihan normaalikokoinen kalu menee sisään, mutta se vaatii jo ihan kunnolliset esityöt. Sen johdosta mitään pikapanoja ei voi harrastella, koska esileikit vie aikaa. Varsinainen yhdyntä taas sitten on aina pikatoimitus, koska ei sitä puristusta kauaa kestä. Eikä toisaalta naisen paikatkaan kestä pidempää sessiota.

Ja tuosta asiasta on ihan lääkärin lausuntokin olemassa, asian johdosta lapsetkin on syntyneet suunnitellulla sektiolla koska alapääsynnytys olisi vaarallinen niin lapselle kuin äidillekkin.

Välillä kelpaisi vähän avarampikin temmellyskenttä, mutta koska olemassa oleva on kiinni muuten täydellisessä ihmisessä, niin tällä mennään 👍

Vierailija
34/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää tää keskustelu niin miesten kuin naisten varusteiden koosta. Ei ole olemassa väärän kokoisia vehkeitä vaan eri kokoisia.

Lisäksi naiset tuntuvat olevan huolissaan liian "väljästä". Tuskin kukaan on valittanut saadessaan? Sitäpaitsi, väljyys on harvemmin ongelma. Liika tiukkuus sen sijaan saattaa olla. Mun kanssa on samassa sängyssä nukkunut kohta 20 vuotta tällainen liika tiukka tapaus. Pelkästään sormen saaminen sisään vaatii huolellisen esityön. Kyllä sinne ihan normaalikokoinen kalu menee sisään, mutta se vaatii jo ihan kunnolliset esityöt. Sen johdosta mitään pikapanoja ei voi harrastella, koska esileikit vie aikaa. Varsinainen yhdyntä taas sitten on aina pikatoimitus, koska ei sitä puristusta kauaa kestä. Eikä toisaalta naisen paikatkaan kestä pidempää sessiota.

Ja tuosta asiasta on ihan lääkärin lausuntokin olemassa, asian johdosta lapsetkin on syntyneet suunnitellulla sektiolla koska alapääsynnytys olisi vaarallinen niin lapselle kuin äidillekkin.

Välillä kelpaisi vähän avarampikin temmellyskenttä, mutta koska olemassa oleva on kiinni muuten täydellisessä ihmisessä, niin tällä mennään 👍

Vierailija
35/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33. tiedoksi, että ei se vaimon sektiopäätös johdu tiukasta kudoksesta vaan lantion sisämitoista. Sillä ei ole mitään tekemistä alapään tiukkuuden kanssa. Herranjumala, että jotkut ovat typeriä.

Kyllä se pillu joustaa, jos nainen on rentona. Jokainen pystyy alapäätä jännittämällä pitämään pillun suun tiukkana, jolloin miehen on sinne vaikea sormea/sormia saada. Pyydä vaimoa rentoutumaan niin varmasti mahtuu sormi sinne ellei nyt ihan kuiva alapää ole. Laita vaikka sormi sisään ja pyydä jännittämään ja sitten taas rentouttamaan. Kyllä sen jännityksen huomaa.

Vierailija
36/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33. tiedoksi, että ei se vaimon sektiopäätös johdu tiukasta kudoksesta vaan lantion sisämitoista. Sillä ei ole mitään tekemistä alapään tiukkuuden kanssa. Herranjumala, että jotkut ovat typeriä.

Kyllä se pillu joustaa, jos nainen on rentona. Jokainen pystyy alapäätä jännittämällä pitämään pillun suun tiukkana, jolloin miehen on sinne vaikea sormea/sormia saada. Pyydä vaimoa rentoutumaan niin varmasti mahtuu sormi sinne ellei nyt ihan kuiva alapää ole. Laita vaikka sormi sisään ja pyydä jännittämään ja sitten taas rentouttamaan. Kyllä sen jännityksen huomaa.

Juuri näin. Sektiopäätös ei todellakaan synny tiukasta kudoksesta..miten jotku voi edes väittää tuollaista :D. Nainen ei luultavasti nauti seksistä vaan on jännitystilassa kokoajan, niin pillu ei jousta eikä laajene. Kiihottuessa laajenee IHAN JOKAISELLA NAISELLA!

Vierailija
37/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33. tiedoksi, että ei se olovaimon sektiopäätös johdu tiukasta kudoksesta vaan lantion sisämitoista. Sillä ei ole mitään tekemistä alapään tiukkuuden kanssa. Herranjumala, että jotkut ovat typeriä.

Kyllä mulla on tasan tarkkaan tiedossa mistä se sektiopäätös johtuu. Ihan oikeassa olet, lantion sisämitat siinä se suurin syy on. Toisekseen, päätös sektiosta oli lääkärin. Kolmanneksi, koska en ole alan asiantuntija, en osaa ottaa syventävästi kantaa siihen, miten ahdas lantio vaikuttaa värkin tiukkuuteen vai vaikuttaako edes. Mutta usko pois, tunnen tuon värkin paremmin kuin omat taskuni joten luultavasti tiedän paremmin kuin sinä sen fyysiset ominaisuudet.

Mitä tuohon typeryyteen tulee, niin se taas on sinun päätelmäsi. Minä puolestani voin tehdä sinusta omat päätelmäni....

Vierailija
38/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

33. tiedoksi, että ei se olovaimon sektiopäätös johdu tiukasta kudoksesta vaan lantion sisämitoista. Sillä ei ole mitään tekemistä alapään tiukkuuden kanssa. Herranjumala, että jotkut ovat typeriä.

Kyllä mulla on tasan tarkkaan tiedossa mistä se sektiopäätös johtuu. Ihan oikeassa olet, lantion sisämitat siinä se suurin syy on. Toisekseen, päätös sektiosta oli lääkärin. Kolmanneksi, koska en ole alan asiantuntija, en osaa ottaa syventävästi kantaa siihen, miten ahdas lantio vaikuttaa värkin tiukkuuteen vai vaikuttaako edes. Mutta usko pois, tunnen tuon värkin paremmin kuin omat taskuni joten luultavasti tiedän paremmin kuin sinä sen fyysiset ominaisuudet.

Mitä tuohon typeryyteen tulee, niin se taas on sinun päätelmäsi. Minä puolestani voin tehdä sinusta omat päätelmäni....

Esileikin puutetta..

Vierailija
39/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet!! :DDDD

Vierailija
40/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan lääkärinlausunto. Vaimo kävi useita kertoja mieslääkärillä tiukan tavaran tiimoilta, muttei sitä saatu löystymään. Lääkäri oli tehnyt kaikki temput. Kirjoitti sitten lausunnon ettei kummastakaan suunnasta kannata liian isoa tuupata läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän