Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia ärsyttää, jos jollain toisella naisella on parisuhteelle korkeat standardit?

Vierailija
24.08.2025 |

Mitä pahaa on haluta parisuhdetta, jossa kohdellaan kuin kuningatarta ja esim. mies maksaa treffeillä? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan ärsytä. Hyvä vaan jos on standardeja, kaikilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua tuollainen ärsyttäisi? Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

Vierailija
4/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tarkoita korkeita standardeja.

Vierailija
5/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen taaplaa tyylillään 🤷 ei pitäisi kenenkään ahteria kutittaa muiden standardit.

Vierailija
6/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua ärsyttäisi jonkun yksityisasiat?

Vierailija
7/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on. Suuri osa tyytyy suhteeseen, josta on enemmän harmia ja murhetta kuin iloa.

Vierailija
8/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se harhainen kuva itsestä kun luulee tasoaan paremmaksi. Mikä tulee siis ilmi siitä listasta millainen mies kelpaa.

Vierailija
9/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin oikein perustat tuon, että naisia ärsyttää jonkun parisuhteelle asettamat "korkeat standardit? 

Kun en nyt oikein ymmärrä.  Minusta ja aivan taatusti kaikista tuntemistani naisista tuommoinen ei vaikuta mitään.  Ei oikein kiinnostakaan.  En ole ikinä kenenkään kanssa puhunut, kuinka jollakin on kamalan korkeat standardit parisuhteelle.  Ei ole koskaan tullut puheeksi, ja on sen verran mitätön aihekin, ettei yhtään kiinnostaisi  puhuakaan.

Kai nyt jokainen arvostaa hyvää parisuhdetta.  Mitä ärsyttävää siinä on?

Taidat taas vain olla yksi niistä, jota itseä ärsyttää, kun hänen parisuhdevaatimuksensa ei suuremmin kiinnosta ketään ja siksi "siitä puhe mistä puute." 

Vierailija
10/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan ärsytä. Suomalaiset naiset ovat pikemminkin liian lepsuja miesten kanssa, kyllä miehiltä saa ja pitää jotain vaatiakin. Itsekin olen ollut aivan liian nössö miesten kanssa. Sillä tavalla ei saa kuin vätysmiehiä. Jos mies ei ole valmis panostamaan naiseen edes kahvikupposen verran, ei se sitten ole siitä naisesta kiinnostunutkaan. 

Vierailija
11/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä palstalla paljon vaativat naiset saavat ainoastaan kehuja.

Vierailija
12/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä. Se saattaa ärsyttää, jos joku itkee jatkuvasti sinkkuuttaan ja sitten käy ilmi että tavoittelee täysin saavuttamattomia ihmisiä. Koskee sekä miehiä että naisia. Mutta jos hyväksyy sen että niitä omien tiukkojen standardien mukaisia ihmisiä saattaa olla hyvin vähän, niin standardithan on vain hyvä asia.

Vierailija
13/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tällä palstalla paljon vaativat naiset saavat ainoastaan kehuja.

Joo totta kai! :D Eihän palstalla hyväksytän minkäänlaisia vaatimuksia naisilta. Ei edes mitään tavallisia kuten rehellisyys, luotettavuus jne. Naisten pitäisi hyväksyä kaikki miehet.

Vierailija
14/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Miehethän ne täällä yleensä vinkuu että naiset luulee liikaa itsestään kun haluavat liian korkeita kriteerejä miehille.

Vierailija
15/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikein perustat tuon, että naisia ärsyttää jonkun parisuhteelle asettamat "korkeat standardit? 

Kun en nyt oikein ymmärrä.  Minusta ja aivan taatusti kaikista tuntemistani naisista tuommoinen ei vaikuta mitään.  Ei oikein kiinnostakaan.  En ole ikinä kenenkään kanssa puhunut, kuinka jollakin on kamalan korkeat standardit parisuhteelle.  Ei ole koskaan tullut puheeksi, ja on sen verran mitätön aihekin, ettei yhtään kiinnostaisi  puhuakaan.

Kai nyt jokainen arvostaa hyvää parisuhdetta.  Mitä ärsyttävää siinä on?

Taidat taas vain olla yksi niistä, jota itseä ärsyttää, kun hänen parisuhdevaatimuksensa ei suuremmin kiinnosta ketään ja siksi "siitä puhe mistä puute." 

Ap taitaa vain haastaa riitaa. On joku hikisessä yksiössä asuva luuseri joka ottaisi kenet tahansa jos vain joku huolisi.

Vierailija
16/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ärsyyntyy millä tahansa tavalla toisen elämästä ja valinnoista, yleensä se kertoo siitä ettei henkilö ole tyytyväinen omaan elämäänsä. 

Vierailija
17/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikki ne kaverini, jotka valittavat parisuhteen puutetta tai sen toimimattomuutta, ja joita olen useaan kertaan kehottanut miettimään olisiko syy siinä että kumppania kohdellaan kohtuuttomasti.

Nämä "mies maksaa ja minua pitää kohdella kuin prinsessaa" ovat usein hyvin tyytymättömiä tilanteeseensa. Paitsi sen lyhyen ajan suhteen alussa kun mies jaksaa pitää tuota kulissia yllä. 

Olen itse ollut kertaalleen suhteessa miehen kanssa jolta sain tällaista prinsessakohtelua. Se tuntui alusta asti vähän siltä että ei sitä ihan pyyteettömästi tehty, mutta koska mies vakuutteli että hän nyt vain on tällainen, päätin uskoa ja katsoa mitä tuleman pitää. Tuli laajamittaista henkistä väkivaltaa, kontrollointia ja uhkailua. Vedottiin siihen kuinka paljon hän on vuokseni tehnyt (aina siis asioita joita en ollut edes pyytänyt tai halunnut).

Jos joku on aidosti onnellinen suhteessaan eikä pyri käyttämään minua ilmaisena terapeuttina, se ei ärsytä ollenkaan.

Vierailija
18/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kaikki ne kaverini, jotka valittavat parisuhteen puutetta tai sen toimimattomuutta, ja joita olen useaan kertaan kehottanut miettimään olisiko syy siinä että kumppania kohdellaan kohtuuttomasti.

Nämä "mies maksaa ja minua pitää kohdella kuin prinsessaa" ovat usein hyvin tyytymättömiä tilanteeseensa. Paitsi sen lyhyen ajan suhteen alussa kun mies jaksaa pitää tuota kulissia yllä. 

Olen itse ollut kertaalleen suhteessa miehen kanssa jolta sain tällaista prinsessakohtelua. Se tuntui alusta asti vähän siltä että ei sitä ihan pyyteettömästi tehty, mutta koska mies vakuutteli että hän nyt vain on tällainen, päätin uskoa ja katsoa mitä tuleman pitää. Tuli laajamittaista henkistä väkivaltaa, kontrollointia ja uhkailua. Vedottiin siihen kuinka paljon hän on vuokseni tehnyt (aina siis asioita joita en ollut edes pyytänyt tai halunnut).

Jos joku on aidosti onnellinen suhteessaan eikä pyri käyttämään min

Joo, ärsyttää vinkuna siitä, ettei saakaan haluamaansa, koska suomalaiset naiset sitä ja suomalaiset miehet tätä. Minä ainakin suomalaisena naisena pidän tasa-arvoisista seurustelunormeista, ja jos vinkujalle ei kelpaa, niin suksikoon muualle.

Jos taas henkilö joko a) ymmärtää olla valittamatta siitä, ettei saa haluamaansa tai b) on tyytyväisenä yhdessä miehen kanssa joka tykkää leikkiä prinsessaleikkejä hänen kanssaan, niin sitten minua ei yhtään ärsytä. Olen iloinen heidän puolestaan.

Vierailija
19/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei pitäisi, heikkolahjaisuus vain usein ärsyttää toisia. Jos on kyse korkeista vaatimuksista, ei ymmärrä, että niin korkeatasoisia miehiä ei riitä kaikille, jotka sellaista vaativat. Siis ei ymmärrä, että monen vaatijat jäävät kokonaan ilman.

Heikkolahjaisuus ilmenee siinä, ettei ymmärrä helppoakaan matemaattisloogista päättelyä. Siksi ärsyttää. Kynis.mi

Vierailija
20/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ärsyttäisi muiden suhteet? Sen sijaan se ärsyttää, jos miehet sitten vinkuvat että kaikki naiset ovat rahan perässä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän