Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkukaa mut, oikeasti pyydän. Olen pettynyt, kun sain tänä jouluna tällaiset lahjat:

Vierailija
26.12.2009 |

- kauniit korvakorut

- korurasia

- Taika-muki (minulla on entuudestaan niitä)

- kirja

- 100 e rahaa

- 4 tunnin siivous

- vuoden Hesarit

- pyjama

- kaulaliina (no tämä on tärkein ja kallein, äitini kutoma)

- satiinilakanat

- lehtikori

- vartalovoide

- viskipullo

Mielestäni todella vähän, ainakin verrattuna edellisiin vuosiin.

Ja kyllä, olen 4-kymppinen nainen ja kahden lapsen äiti. Silti.

Palauttakaa päähäni realismi, kiitos.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain villasukat - äidiltäni. Ihane tyttäremme oli tehnyt yhteisiä lahjoja koko perheelle. Mies ei antanut mulle mitään, eikä mulla ole edes kovin paha mieli. Mietipäs sitä. Olet kyllä pahasti realismin tarpeessa, mitä sun olisi pitänyt saada että olisit tyytyväinen?

Vierailija
2/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla sinä.

Sinunlaisesi ovat ihmiskunnan märkäpaiseita. Olet sairas.

Todennäköisesti läheisesi huomasivat pettymyksesi ja heidän pettymisensä sinuun on vielä suurempaa kuin sinun pettyminen lahjoihisi.

Mieti, mikä sinulle on tärkeää.

Vierailija
4/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kommenttinsa oli 'Oh my god, what an ass' =)))

Vierailija
5/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olivat ehkä hieman persoonattomia. Siis kaikille sopivia. Hyvää Tapania kuitenkin!

Vierailija
6/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä jos et osaa olla kiitollinen noista.

Itse en saanut muuta kuin yhden cd-levyn, senkin äidiltäni, mieheltä en mitään.

Vierailija
7/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pukki toi tänä vuonna rannekellon (valitsin itse eli olen tyytyväinen) ja rahaa. Olen ihan tyytyväinen vaikka olisihan useampi paketti ollut ihan kiva. Mutta kun tuo kello oli jo melko hintava.

Aikuisiahan tässä ollaan...

Eli en olisi ap:nä lainkaan pettynyt saamiisi lahjoihin, pukkihan oli varsin avokätinen sinulle!

T. 29-v. kohta kahden lapsen äiti

Vierailija
8/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle on pääasia se, että mitä lapset saa lahjaksi ja ilahduttaako omat lahjat esim. isovanhempia tai kummeja.

Ihan kiva, jos saan lahjoja muutaman, mutta pääasiallisesti voin itse vuoden mittaan ostaa kaiken sen mitä haluan. Minua jopa rasittaa se, jos saan paljon lahjoja, joista osa on esim. kukkamaljakoita, tuikkulyhtyjä, astioita, vaatteita jne. koska minun täytyy keksiä niille sitten tilaa ja käyttötarkoitus.

Ihmiset on erilaisia, mutta aika erikoista, että sinä haluat olla joulun keskipiste, ja sinua täytyy lahjoa noin paljon. Hiukan lapsellista, mun mielestäni...

Vierailija
9/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuathan itsekkin että tarvit realismia.

Minä sain askelmittarin, kelloradion (vanha hajosi), sukkia (itse ostettu lasten paketoitavaksi), sudoku kirjan, lasisen tarjoilualustan joka pyörii ja karkkia. Tosi paljon lahjoja mielestäni ja olen tosi tyytyväinen.

Paras lahjani oli kuitenkin kun sain katsella lapsiani jotka tyytyväisinä touhusivat ja availivat lahjoja. Perheessäni kaikki ovat suhteellisen terveinä. Anopin syöpä on parempana. Kaikki lapseni saivat maistaa ekaa kertaa kunnolla suklaata (2-6 vuotiaita) ja keskimmäinen sai syödä elämänsä ekat joulupiparit (anoppi teki erityispipareita). Edellisenä jouluna keskimmäisellä oli käytössä noin 10 ruoka-ainetta ja sitä edellisenä jouluna pidettiin keskimmäistä hengissä neljällä ruoka-aineella. Minulla on niin paljon mistä olla onnellinen !!

Hyvää joulua sinulle ja paljon ilon aiheita jatkossa

Vierailija
10/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki muut paitsi satiinilakanat (tykkaan puuvillaisista) ja 4h siivousta (meilla on siivooja 9h/vk). Mutta kaikki muut olisin ottanut ilosta kiljahdellen vastaan!

Vierailija
11/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen saanut koruja, kelloja, vaatteita, elektroniikkaa ym. Ja kaikki hyvällä maulla valittuja.

Eniten tässä **tuttaa kun ostin siskolleni ja hänen miehelleen isot ja kalliit lahjat. Ihan sen takia kun heillä ei ole lapsia ja kuitenkin ostavat koko meidän perheelle lahjat. Siis ostin merkkilaukun, rannekellon ym., 3 lahjaa kummallekin. Ja sain heiltä tuon helkkarin marketin voidetuubin.

No antaminen joulussa on tärkeintä, ja rakkaudella nuo lahjat annoinkin, mutta silti se kaivelee....

ap

Vierailija
12/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen saanut koruja, kelloja, vaatteita, elektroniikkaa ym. Ja kaikki hyvällä maulla valittuja. Eniten tässä **tuttaa kun ostin siskolleni ja hänen miehelleen isot ja kalliit lahjat. Ihan sen takia kun heillä ei ole lapsia ja kuitenkin ostavat koko meidän perheelle lahjat. Siis ostin merkkilaukun, rannekellon ym., 3 lahjaa kummallekin. Ja sain heiltä tuon helkkarin marketin voidetuubin. No antaminen joulussa on tärkeintä, ja rakkaudella nuo lahjat annoinkin, mutta silti se kaivelee.... ap

usein nimittäin aikuisten lahjat pienenee, kun sukulaiset ja ystävät ostavat monet synttäri/joululahjat vuodessa. Ja minusta 3 lahjaa/henkilö on aika yletöntä, kun on aikuisista kyse. Ellei todellakin ui rahassa.

Vierailija
13/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä **tuttaa kun ostin siskolleni ja hänen miehelleen isot ja kalliit lahjat. Ihan sen takia kun heillä ei ole lapsia ja kuitenkin ostavat koko meidän perheelle lahjat. Siis ostin merkkilaukun, rannekellon ym., 3 lahjaa kummallekin.

No ainakin olet tehnyt oman osasi (ja ehkä ylikin) maamme talouskasvun hyväksi =) Kiitos vaan ja joulukauppa käy...

Vierailija
14/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain 100e rahaa, kirjan ja koristelampun. Rahat ja kirja olisivat riittäneet, mutta en kehtaa sitä miehelle sanoa, kun oli mielestään löytänyt hyvän lahjan (lampun) mulle.

Tykkään enemmän antaa lahjoja kuin saada niitä. Just tollasia lamppuja on "pakko" pitää esillä.

Oliko lahjoja mielestäsi liian vähän vai olivatko ne vääriä? Mitä olisit halunnut saada?

Vierailija
15/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vedätystä koko juttu! Mainitset kuitenkin asiat tyyliin kauniit ja tärkeät jne.

Ehkä jos sinulle olisi tapahtunut elämässäsi jotain kamalaa, osaisit oikeasti arvostaa pieniäkin asioita.

T. Nainen jolta on kuollut kaikki isovanhemmat, isoveli sekä isä. Lisäksi on keskenmeno takana sekä avioero.

Vierailija
16/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 25-vuotias yhden lapsen äiti ja sain joululahjaksi..

* piikkimaton

* kynttilöitä

* suklaata

* sara-lautasia

* jonku ihme kalenterin??

siinäpä se. enkä minä valita :D joulun ilo muodostuu antamisesta, ei siitä että vertaillaan lahjojen hintoja keskenään. katso lastesi iloisia kasvoja ja lopeta rutkutus!!!

Vierailija
17/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tärkeää että lapset saa lahjoja, itsellä ei väliä..

Vierailija
18/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kylpypyyhkeen ja digikameran. TUo kamera oli hieno lahja, sitä toivoin. On aika kalliskin lahja mielestäni!

Kylpypyyhke oli vähän niinkuin bonuslahja appiksilta, saatiin sieltä lisäksi hieman rahaa kirjekuoressa.

Ei lahjat enää ole joulussa pääasia näin aikuisena-

Vierailija
19/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelikymppinen kolmen lapsen äiti ja sain mieheltä yhden lahjan ja miehen kanssa yhteisen 40 euron lahjakortin anopilta.

Ja olen ihan tyytyväinen.

Kuka sulle ostaa lahjoja:-O

Vierailija
20/88 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulupäivänä ryyppäämään. Ja tappelemaan niin ettei ite saa nukuttua. Aika kiva vai mitä? Onneksi tytöt jo nukku ettei sentään pienten tarvinnu kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi