Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset älkää odotelko!

Vierailija
26.12.2009 |

Jos vaan tuntuu että aika on hyvä niin uskaltakaa alotta vauvan "teko"

Haluan vaan kannustaa, ettei odoteltais liikaa!

Liian monta ikävää tarinaa olen kuullut klinikallamme! Ja olen kuullut niin monta "miksi odotimme niin kauan" Se surettaa kyllä, itselläni kävi hyvä tuuri, mutta voisin olla yksi heistä:/

Ja muistakaa että vaikka ensisynnyttäjien keski-ikä on 28 se ei tarkoita automaattisesti että olisi normaalein ikä, jotkut näin luulevat.

Olen myös lopen kyllästynyt kuuntelemaan tuttavani huonolla itsetunnolla vasustettuja "20-25vuotiaat ovat liian nuoria" Aina kun on kyse hänen herrrrkästä iästään. Tämähän on HYVIN yksilöllistä!

Älkäähän välittäkö typeristä puheista!

Ja joku nyt varmasti ottaa nokkiinsa vanhempana ja siksi haluankin sanoa että tämä ei ole vanhempien naisten vastainen ketju tms. Itse sain esikoiseni 32v.'

Ajattelin että omasta ikäryhmästäni teen poikkeuksen ja kannustan mieluummin, kuin ilkun epävarmuuteni takia! Lapsettomuus on nyt huipussaan.

Jos siis mahdollisuudet on kohillaan niin tsemp tsemp! Ja tsempit myös vauvan saaneille nuorille naisille ja miksei meille "vanhoillekkin" ;)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, onko tuo niin hyvä neuvo, kun lukee tätäkin palstaa, paljon täällä on yksinhuoltajia ja hammasten kiristystä rahojen riittävyydestä. Ei raha tuo onnea, mutta ei sitä onnen voi lastenkaan varaan laskea.

Vierailija
2/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joko on niitä että kakskymppisenä ja monta tai sit yli kolmekymppisenä. olisin siis luullut että nykyään ensisynnyttäjien ikä on 32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku HYVÄLLÄ itsetunnolla varustettu av:lla;)

Ja vastainen näkyy heti seuraavassa...

Itse löysin ihanan miehen jo aikaisin (26v) Ja tuuri kävi myös työpaikan suhteen, kaikki tuntui oikealta ja miksipä ei, nyt onnellinen perhe viettelee täällä joulua, ja ei, eiyh:D

Tsemppiä myös itsellesi! Ja jouluja!

Vierailija
4/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastollisesti nuorena aloitetut liitot päätyvät eroon. (yh voi siis olla minkäikäinen tahansa).

ja kokemukseni mukaan ei ole hyvä tehdä lapsia heti suhteen alussa.

2

Vierailija
5/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perhe johon kuuluu myös rakastava isä. Oikeaa piti odotella kauemmin, mutta sitäkin parempi on tulos. Vaikka lapsi ei syntynytkään heti, niin sitäkin reakkampi

Vierailija
6/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan mahdollista niin lapset kannattaa tehdä nuorena.

Vierailija
7/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että ammatti-ihmisenä tiedän mistä puhun.

Ja jos nyt tuohon mennään, niin mieluummin olisin äiti ja yh, kun lapseton ikuisesti, mikä MYÖS pilaa avioliiton.

Ja mikä sai sinut nyt tulemaan tähän ketjuun yleistämään nuorille naisille ikävempiä asioita? Varmaan myös tuo edistää nuorten pahaa oloa!

ap

Vierailija
9/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisen kannalta on parasta tehdä lapset nuorena.

Mutta jos ajattelemme asiaa lapsen kannalta, kannattaa lapset tehdä vasta neljänkympin jälkeen. Koska ihmisen kehittyminen menee niin, että keski-ikäisenä kaivetaan luurangot kaapista ja ihmisesta tulee tasapainoisempi. Epätasapainoisesta ihmisestä tulee tasapainoisempi ja tasapainoisesta ihmisestä kypsempi. Näin ollen lapset kannattaa hankkia mahdollisimman vanhana.

Vierailija
10/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle oikea aika!:D Eihän kukaan nyt tarkoittanut että kenen kanssa vaan. Tarkoitinkin että jos mahdollisuudet on hyvät niin sitten!

Miksi te olette niin kateellisia? Heti kun kannustan hyvässä lapsensaanti-iässä olevia nuoria naisia, niin tulette ÄKKIÄ nokkimaan ettei vaan saisi mitään positiivista palautetta:D

Tämä ei edelleenkään ollut vanhempien huonommuus ketju! Ja minä ap olen itse yli 30 joten...

ap

Vierailija
11/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei pidä ruveta tehtailemaan, ennen kuin alla on vakaa, rakkaudentäyteinen ja sitoutunut parisuhde, jossa molemmat haluavat lapsen ja ymmärtävät asiaan liittyvän vastuun.

Jos tämä tilanne on jollakin esim. 21-vuotiaana, niin ei muuta kuin vauvaa yrittämään, tietenkin. Mutta jos tuijotetaan pelkkää biologisesti sopivaa ikää tulla äidiksi, niin tuloksena on vain rikkoutuneita perheitä ja isättömiä lapsia. Sitäkö haluat, ap?

Eli jos oikeaa miestä ei ole kuvioissa, niin silloin lapsen hankintaa siirretään. Vaikka sitten nelikymppiseksi.

Vierailija
12/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lapsi/lapset kannattaa "hankkia" sitten (ikää katsomatta), kun molemmat osapuolet ovat valmiita kantamaan lapsesta tuleva vastuu.

Lapsi ei ole mikää tavara...vaan vanhempien vastuulla seuraavat n. 20 vuotta.

Vierailija
13/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hauska;)

Vierailija
14/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ärsyttää se, että luodaan yhtä oikeaa tapaa elää. Ei lapsia saa tehdä sen takia, että MINÄ olen yksinäinen ja tarvitsen jonkun, joka rakastaa minua.

Lapseton ihminen voi olla onnellinen eikä lapsettomuus välttämättä pilaa liittoa.

Sen verran haluan lohduttaa, että minä olen tavannut mieheni 19-vuotiaana ja olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta. Ja vieläkin olemme toistemme parhaimmat kaverit ja tykätään toisistamme. Eli kyllä nuoruuden liitto voi hyvinkin onnistua.

luulen että ammatti-ihmisenä tiedän mistä puhun. Ja jos nyt tuohon mennään, niin mieluummin olisin äiti ja yh, kun lapseton ikuisesti, mikä MYÖS pilaa avioliiton. Ja mikä sai sinut nyt tulemaan tähän ketjuun yleistämään nuorille naisille ikävempiä asioita? Varmaan myös tuo edistää nuorten pahaa oloa! ap

Vierailija
15/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä "mahdollisuuksilla" tarkoitin JUURI tuota! En biologisia mahdollisuuksia!

ap

Vierailija
16/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei pidä ruveta tehtailemaan, ennen kuin alla on vakaa, rakkaudentäyteinen ja sitoutunut parisuhde, jossa molemmat haluavat lapsen ja ymmärtävät asiaan liittyvän vastuun.

Jos tämä tilanne on jollakin esim. 21-vuotiaana, niin ei muuta kuin vauvaa yrittämään, tietenkin. Mutta jos tuijotetaan pelkkää biologisesti sopivaa ikää tulla äidiksi, niin tuloksena on vain rikkoutuneita perheitä ja isättömiä lapsia. Sitäkö haluat, ap?

Eli jos oikeaa miestä ei ole kuvioissa, niin silloin lapsen hankintaa siirretään. Vaikka sitten nelikymppiseksi.

Minun tarinani: olin vasta noin 25-vuotias, kun olin itse kypsynyt ajatukseen, että kyllä, minäkin haluan aviomiehen ja lapsia. Siihen asti nuoruus meni huidellessa kaikenlaisissa nuoren ihmisen seikkailuissa. En ollut henkisesti kypsä vakaaseen parisuhteeseen ja äitiyteen. Varmasti olisin ollut ihan hyvä äiti, jos olisin saanut vahinkolapsen, mutta niin kauan, kuin lasta ei itse tietoisesti halua, ei niitä sinkkuna kannata alkaa tekemään!

Mutta elämä meni niin, että vasta 30-vuotiaana tapasin rakastavan, hyvän miehen jonka kanssa pystyin vakiintumaan. Nyt 32-vuotiaana on tarkoitus aloittaa vauvan yritys ja toivon että meille vauva suodaan.

Mutta jos joku kohtaa oikean miehen 20-vuotiaana, niin sitten kyllä kannattaisi alkaa yrittämään vauvaa jo melko nopeasti, eikä vaan lykätä ja lykätä. Useimmiten se tosin tuntuu olevan miehen mielipiteistä kiinni eikä naisen! Joten ap, kannattaisi varmasti valistaa niitä 20-vuotiaita miehiä aviomiehiksi ja lapsentekoon.

Vierailija
17/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi?

Vierailija
18/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vanhemmat äidit halusivatkin heti polkea ketjun jalkojensa alle, kun huomasivat muidenkin olevan hyviä äitejä... Se on oiekasti todella surullista:( Miten minulla ei ole tarvetta siihen, mutta näillä "kypsemmillä" on?

Itse olin 22 ja mies 26 kun tiesin ajan olevan juuri oikea. Vakaa parisuhde asunto koulutus ja hyvä työpaikka, sekoilut aloitin todella nuorena ja ne myös sitten loppuivat aikaisemmin. Molemmat halusimme EHDOTOMAN paljon lapsen elämäämme.

Mutta ei, en voi olla hänelle hyvä äiti.

Älkää pliis laittako näitä kannustavia viestejä, eivät yli 30v kestä niitä...

Hyvää joulua:/

Vierailija
19/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 ja 2 lasta on. Minulla on elämä mallillaan, yhdessä nyt 6 vuotta mieheni kanssa. Lapsilla on pysyvä koti, muuttaakaan emme voi/edes halua :) Tilaa ei noin vain siirretä :D

Meille lapset olivat hyvin tervetulleita. :)

Vierailija
20/68 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 ja 2 lasta on. Minulla on elämä mallillaan, yhdessä nyt 6 vuotta mieheni kanssa. Lapsilla on pysyvä koti, muuttaakaan emme voi/edes halua :) Tilaa ei noin vain siirretä :D Meille lapset olivat hyvin tervetulleita. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme