Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka moni lähtee Thaimaahan joulun viettoon?
13.12.2009 |
Me ollaan menossa jouluksi Phukettiin. Kivaa!
Kommentit (7)
Jos tykkää kuumuudesta ja loistavasta ruuasta (puhumattakaan ystävällisistä ja rauhallisista ihmisistä), on se oiva valinta.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tykkää kuumuudesta ja loistavasta ruuasta (puhumattakaan ystävällisistä ja rauhallisista ihmisistä), on se oiva valinta. Ap
mutta voisin kuvitella siksi, että niin monilla esim. koululaisilla on silloin pidempi loma?
Paha sitä on kesken lukukauden pariksi viikoksi jäädä koulusta pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Usein silloin (lapsiperheissäkin) pitkät lomat, ja katkaisee mukavasti kylmyyden ja pimeyden.
Alue: Aihe vapaa
Joulun jälkeen lähdetään kyllä sitten lomalle, mutta ei kyllä Thaimaahan sittenkään. Mä en ymmärrä miksi ihmiset haluaa viettää joulua jossain ulkomailla, ainakaan missään Thaimaassa tms. Eihän se joulu tunnu siellä edes joululta!!