Käyttääkö teidän lapset, erityisesti tytöt, pikkuhousuja öisin?
Kommentit (71)
ei suostu yöaikaan pitämään päällään mitään vaatekappaleita. Isänsä on ihan samanlainen.
Itse käytän yökkäriä ja esikoinen nukkuu t-paita päällä ja alkkarit jalassa.
lapsi että minä. Miesysttäväni myötä olen oppinut nukkumaan alasti. Joskaan en oikein viihdy siinä "asussa".
uusi päivä = puhtaat alusvaatteet. Itsekin vaihdan joka aamu puhtaat alustavaatteet. Ainoa poikkeus tähän "rytmiin" on se että on käyty illalla saunassa.
Omituisia ajatuksia joillakin, että pikkarit muka olisivat haitaksi.
jos toisten alapäät tarvitsevat enemään tuuletusta kuin toiset! Ahdasmielisiä tiukkapipoja olette! Vai että ihan ruokottomia olemme.
pervoa, kun meidän lapset nukkuu ilman alushousuja ja varsinkin, jos tytöllä on pelkkä yöpaita päällä. Häntä se kuulemmä inhottaa, eikä ole koskaan kuullut, että kukaan nukuttaisi lapsiaan ilman pikkareita. Ajattelin nyt sitten vain tarkistaa, olenko todellakin ainoa :)
Tulee kyllä mieleen, että jollakin on ikäviä kokemuksia, jos housuttomuus tekee lapsesta pervon. Mitäköhän on tuollaisten perheiden taustalla? Surullista. Ikäänkuin ne housut lasta suojaisivat. Päin vastoin, tuuletus on järkevää.
mutta joskus jostain kuulleeni/lukeneeni että naiset jotka käyttävät myös öisin pikkuhousuja, on heillä enemmän suoniohjuja kuin naisilla jotka eivät käytä.Jjotenkin siinä vedottiin että housun saumat painavat nivusiin ja heikentävät alaraajojen verenkiertoa. Totta vai tarua, en tiedä, jotenkin aika loogisen oloinen peruste kuitenkin.
etteivät hierrä ja purista...
Äidillä oli suonikohjuja, itse 4 lasta synnyttäneenä en ole niitä vielä saanut, vaikka aina olen nukkunut alushousut jalassa. Meillä kanssa esim. hygieniasyistä ei tulis mieleenkään olla ilman. Mies saattaa joskus jäädä seksin jälkeen nukkumaan alasti, mulle tulee liian kylmä... ja se alapään tuulettuminen - musta se tuntuu epämielyttävältä kun kylmä ilma haahuilee alapäässä...
tärkeää saada olla ilman pikkuhousuja
Tietenkin! Mikä ihmeen kysymys tämä on? Oletko joku pedofiili?
Kyllä mun äiti on ainakin opettanut mulle lapsena, ettei alkkareita pidetä yöllä, että paikat saa hengittää. Onko tämä sulle aivan tuntematon asia?
Tule nykyaikaan jo! Alapää ei tarvitse enää mitään erityisiä ilmakylpyjä kun pesullakin käydään päivittäin eikä enää pidetä villavaatekerroksia päällä kaikenpäivää kun asunnot ovat lämpimiä. Ihan antiikkinen ja väärä luulo on, että alapään pitäisi saada ilmaa. Sama kuin väittäisit, että peilin särkyminen tietää epäonnea.
Itse olen kuitenkin aivan päinvastaista mieltä. Mulla on itsellä kyllä sellainen olo, että alushousut hautoo. En nuku ikinä alkkarit jalassa, ajatuskin tuntuu inhottavalta. Oleilen kotona usein pelkissä löysissä housuissa ilman alkkareita.
Meidän talo ei muuten ole hirveän lämmin, usein pidän villakalsareita tai sukkahousuja housujen alla, jos ulkona on kovat pakkaset. Enkä käy pesulla joka päivä.
Mulle on mummo aina höpöttänyt ettei ole hyvä nukkua pikkuhousut jalassa ja pitkä yöpaita on yöasu. Olen pikkutytöstä asti kuitenkin nukkunut pikkuhousut jalassa, t-paita, toppi tai ei mitään paitaa päällä. Minusta on todella epämukavaa nukkua pitkä yöpaita päällä, koska se kuetoituu vartalon ympärille ja minua ahdistaa se, samoin myös ilman pikkuhousuja nukkuminen.
Tyttäreni saa itse valita mitä pitää päällä nukkuessa.
Mitenkähän ne ihmiset tuli ennenvanhaan toimeen kun ei päässy aina ees pesemään itteesä,tosin tää nykykusinen maailma akkojen räkäsine vittuineen kyllä pistää pesemään kätensä aina kun joutuu niiden kanssa tekemisiin.
Miettikääs nyt jo penskat miten teidätkin on tehty ei siinä isi ja äiti paljo vehkeitää huljutellu muualla kuin vitussa!
Tyttö käyttää pyjamaa. Yöpaitoja ei ole vielä ollut käytössä, mutta jos yöpaita on pitkä, niin en näe syytä pitää pikkuhousuja sen alla. Jos taas paita on lyhyt ja pylly hieroutuu lakanaan, niin sitten housut - mieluummin ilmavammat housut eikä pikkuhousuja.
Juuri tuon "tuuletuksen" takia.