Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teidän lapset, erityisesti tytöt, pikkuhousuja öisin?

Vierailija
26.12.2009 |

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eiks ne lastenkin peput olis hyvä pestä edes kerran päivässä? kun joku pesi joskus vaan?

lasten peppuja. Siis sellaisten, jotka eivät enää vaippoja käytä. Vesi vaan turhaan kuivattaa. Kun hyvin pyyhitään vessassakäynnin jälkeen, niin muutama kerta viikossa riittää ihan hyvin.

Vierailija
42/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa päivässä vaipattoman taaperon pepun, joka kerta pesen siis kakkaamisen jälkeen (tästä tulee yksi pesu päivässä) ja lisäksi pesen illalla nukkumaan mennessä. Taapero haluaa itse pyyhkiä vessassa käydessä (paitsi kakan jälkeen) ja ei kyllä ole kovin taitava siinä vielä. Itsestäkin tuntuu olo paremmalle ja raikkaammalle kun alapää on raikas ja puhdas, uskon sen olevan lapsenkin mielestä kivemman tuntuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yötä päivää pikkarit jalassa, samoin tyttärenieikä miestä kumpikaan kärsi koskaan alapään tulehduksista tai mistään hautomisvaivoista.

Mutta meillä onkin aina puuvillaisia pikkareita eikä mitään keinokuitukamaa.

Pikkareitta nukkuminen on minusta sitä paitsi älyttömän epähygieenistä. Lakanoita pitäisi sitten vaihtaa tosi monta kertaa viikossa.

Mä käytän ainoastaan puuvillaisia alkkareita, no muutamat mikrokuituiset on. Silti musta tuntuu, että ne hautoo. Mä en ikinä käytä alkkareita nukkuessa. Usein - kuten nyt - en käytä kotihousujenkaan alla alkkareita. En myöskään peseydy joka päivä (en voi vaikka haluaisinkin), ENKÄ SILTI VAIHDA LAKANOITA MONTAA KERTAA VIIKOSSA. Kavahda!

Musta se ei ole yhtään epähygieenistä. En mä sitä alapäätä hiero niihin lakanoita, ja siksi toisekseen, musta alapään bakteerit eivät ole mitenkään vaarallisia ihmisille.

Kyllä elämä on varmaan monimutkaista, kun aina pitää miettiä, että joku on ällöttävää tai epähygieenistä. Oletko sä mahdollisesti se, joka ei halunnut koiria kylään sen takia, että ne istuu paljaalla pyllyreiällä lattialla? Vai ootko vaan Porvoosta?

Kyllä lakanat vaan likaantuu ihmisten eritteistä. Tuon tietäminen pitäisi olla aika itsestään selvää.

siksihän niitä aina välillä pestään. Niihin tulee alapääeritteiden lisäksi myös hikeä ja talia. Mutta ei ne ole mitenkään vaarallisia ihmiselle, eikä ällöttäviä, kun sopivin väliajoin pesee. Meillä ehkä noin kahden viikon välein, koska mieheni on aikamoinen talitiainen. Ei lika ole vaarallista, ja useimmat bakteerit ovat hyväksi. Jos likaa pelkää, niin pahimmillaan se voi mennä siihen, että käsiä pitää pestä verille, ja vaatteita vaihtaa monta kertaa päivässä. Mulla on sellainen tuttu, joka onneksi on päässyt noista vaivoista terapian ja lääkkeiden avulla.

Mä en usko hyvään hygieniaan. Useimmat ihmiset, jotka on kovin hygieenisiä, sairastelee paljon. Mä en mieti pöpöjä, enkä sairastele. Vatsatauti on ollut viimeksi vuonna 2001, ja nuha ehkä puolitoista vuotta sitten.

Vierailija
44/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut paitsi minä ja kuopus nukkuvat pelkillä alushousuilla.

Kaikki käyvät pikasuihkussa aamuin illoin.

Lakanat vaihdetaan vähintään joka toinen viikko.

Joo, olen hygieenikko.

Lapset saavat kuopusta lukuunottamatta kyllä itse päättää missä vaatetuksessa nukkuvat.

Vierailija
45/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yötä päivää pikkarit jalassa, samoin tyttärenieikä miestä kumpikaan kärsi koskaan alapään tulehduksista tai mistään hautomisvaivoista.

Pikkareitta nukkuminen on minusta sitä paitsi älyttömän epähygieenistä. Lakanoita pitäisi sitten vaihtaa tosi monta kertaa viikossa.

Mä käytän ainoastaan puuvillaisia alkkareita, no muutamat mikrokuituiset on. Silti musta tuntuu, että ne hautoo. Mä en ikinä käytä alkkareita nukkuessa. Usein - kuten nyt - en käytä kotihousujenkaan alla alkkareita. En myöskään peseydy joka päivä (en voi vaikka haluaisinkin), ENKÄ SILTI VAIHDA LAKANOITA MONTAA KERTAA VIIKOSSA. Kavahda!

Musta se ei ole yhtään epähygieenistä. En mä sitä alapäätä hiero niihin lakanoita, ja siksi toisekseen, musta alapään bakteerit eivät ole mitenkään vaarallisia ihmisille.

Kyllä elämä on varmaan monimutkaista, kun aina pitää miettiä, että joku on ällöttävää tai epähygieenistä. Oletko sä mahdollisesti se, joka ei halunnut koiria kylään sen takia, että ne istuu paljaalla pyllyreiällä lattialla? Vai ootko vaan Porvoosta?

Kyllä lakanat vaan likaantuu ihmisten eritteistä. Tuon tietäminen pitäisi olla aika itsestään selvää.

siksihän niitä aina välillä pestään. Niihin tulee alapääeritteiden lisäksi myös hikeä ja talia. Mutta ei ne ole mitenkään vaarallisia ihmiselle, eikä ällöttäviä, kun sopivin väliajoin pesee. Meillä ehkä noin kahden viikon välein, koska mieheni on aikamoinen talitiainen. Ei lika ole vaarallista, ja useimmat bakteerit ovat hyväksi. Jos likaa pelkää, niin pahimmillaan se voi mennä siihen, että käsiä pitää pestä verille, ja vaatteita vaihtaa monta kertaa päivässä. Mulla on sellainen tuttu, joka onneksi on päässyt noista vaivoista terapian ja lääkkeiden avulla.

Mä en usko hyvään hygieniaan. Useimmat ihmiset, jotka on kovin hygieenisiä, sairastelee paljon. Mä en mieti pöpöjä, enkä sairastele. Vatsatauti on ollut viimeksi vuonna 2001, ja nuha ehkä puolitoista vuotta sitten.

vaan se on oikeasti äärettömän tärkeä juttu. Esim. äiti- ja lapsikuolleisuus meillä on minimissään juuri hyvän hygienian takia, samoin ruokaa voi turvallisesti ostaa kaupasta hyvän hygienian takia, puhdas vesi on ensiarvoisen tärkeää jne.

Sä vaan pääset hyötymään meidän muiden hygieniasta mutta usko pois jos kaikki lakkaisivat äkkiä olemasta hygieenisiä, sairastumiset ja kuolleisuus lisääntyisi räjähdysmäisesti.

Vierailija
46/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se on oikeasti äärettömän tärkeä juttu. Esim. äiti- ja lapsikuolleisuus meillä on minimissään juuri hyvän hygienian takia, samoin ruokaa voi turvallisesti ostaa kaupasta hyvän hygienian takia, puhdas vesi on ensiarvoisen tärkeää jne.

Sä vaan pääset hyötymään meidän muiden hygieniasta mutta usko pois jos kaikki lakkaisivat äkkiä olemasta hygieenisiä, sairastumiset ja kuolleisuus lisääntyisi räjähdysmäisesti.

ja on neuroottisuutta. Suurin osa bakteereista ei ole vaarallisia, vaan hyödyksi ihmiselle.

Etkö todellakaan ole kuullut, että liika hygienia altistaa allergioille, ja saattaa johtaa huonoon vastustuskykyyn? Etkö ole kuullut, että esim. liika antiseptisten aineiden käyttö tekee bakteerikannasta vastustuskyisiä superbakteereja?

Se kehitysmaiden huono hygienia tarkoittaa esim. sitä, että käytetään likaista vettä, koska vedenpuhdistuslaitoksia ei ole, ja avovieämäreitä, koska oikeaa viemäröintiä ei ole. Vaikkapa Afrikassa on paljon sellaisia tauteja, jotka leviävät sen takia, että rokotuksia, lääkkeitä ja lääkäreitä ei ole.

Se, että nukkuu ilman alkkareita, ei levitä tauteja kuin neurootikon mielessä. Mun kotona on kuitenkin puhdasta vettä ja oikea viemäri. Mä tarkoitan "epähygienisyydellä" sitä, että en pelkää pöpjä ja likaa, vaan pidän niitä ihan normaalina osana elämää. Oikeasti, kannattaa tutustua hieman asioihin, ennen kuin alkaa pätemään.

Vierailija
47/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on pyjamahousujen alla boxerit kyllä.

Ei halua olla ilman.

Vierailija
48/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on pyjamahousujen alla boxerit kyllä. Ei halua olla ilman.

että kivesten lämpeneminen ja jatkuva hautominen aiheuttaa lapsettomuutta?

Vierailija
49/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istuma työssä ne muhii siellä.. no mun isä oli koko ikänsä autonkuljettaja meitä on 4.

ja kännykkää en pitäis miehenä taskussa pallien vieressä. tää meni ohi nyt asian.

Vierailija
50/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla aina pyjamahousut, vaikka olen yrittänyt selittää että ois hyvä olla ilman. Miehen kans nukumme aina alasti.

Vierailija
51/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut pikkarit jalassa yöllä, aamulla ne toki vaihdetaan puhtaisiin.

Vierailija
52/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ihmettelyn aihe on siskon mies joka kuulemma nukkuu boxereissa. Pidetään vähän kummallisena.

Vierailija
53/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa ajatus, että olisi vaikka kihomatoja ja munat saisivat rauhassa vaellella sängyssä.. Yyyööök...

Vierailija
54/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia käyttää. Ja eivät alushousut haudo, en käsitä miten niin hautoisivat. Minulla ei tähän ikään mennessä ole ollut yhtä ainutta hiivatulehdusta (olen 40v.) alushousuista huolimatta.

Vierailija
55/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne vaihdetaan usein, max 2 yötä samat. Olen tullut kihomatokammoiseksi, kun pk:ssa niitä vähän väliä on. Eipähän madon munat ainakaan leviä niin tehokkaasti, kun on sentään housut jalassa.

Vierailija
56/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pylly pitää pestä nukkumaan mennessä

Naurattaa tällaiset aiheet aina, kun huomaa, miten monet ihmiset kuvittelevat elävänsä jonkun kumman säännöstön mukaan. Eiköhän jokainen perhe päätä itse milloin haluaa pestä pyllynsä ja haluaako pitää pikkareita milloin, ja milloin vaihtaa ne.

Vierailija
57/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen käyttänyt joka yö yli 40 vuoden ajan, eikä koskaan ole siitä tuntunut haittaa olevan.

Vierailija
58/71 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ajatuksia joillakin, että pikkarit muka olisivat haitaksi.

Vierailija
59/71 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttä sukahousja öisi ta alasti

Vierailija
60/71 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla pestään, aamulla laitetaan puhtaat alusvaatteet. Minusta yöpaidan alla on ihan turha pitää alkkareita, mutta ei se minua haittaa, jos joku muu ne lapselleen laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi