Käyttääkö teidän lapset, erityisesti tytöt, pikkuhousuja öisin?
Kommentit (71)
Mikä ihmeen kysymys tämä on? Oletko joku pedofiili?
Aamulla aina vaihdetaan puhtaat pikkarit jalkaan, ellei sitten illalla ole käyty saunassa ja vaihdettu silloin pikkareita.
Pojilla pyjamat. Minäkään en käytä alusvaatteita yöpaidan alla. Kuukautiset tietysti poikkeus.
puhtaat kuuluis vaihtaa jo illalla?
Pojat nukkuu pelkissä boksereissa, tytöillä jos on yöpaidat eivät käytä, jos pyjamat niin ne housut jalassa.
mutta haluaa itse nukkua pikkareilla. Ja saa tietysti olla näin.
uusi päivä = puhtaat alusvaatteet.
Itsekin vaihdan joka aamu puhtaat alustavaatteet. Ainoa poikkeus tähän "rytmiin" on se että on käyty illalla saunassa.
Ja jos yökkäri siis housut ja paita, ei alla kalsareita. Yleensä nukkuvat boxereissa.
Ja meillä vaihdetaan yökalsarit illalla ja aamulla puhtaat. Tosin yöhousut/kalsarit on muutaman yön samat, max. 3 yötä sit vaihdetaan.
pervoa, kun meidän lapset nukkuu ilman alushousuja ja varsinkin, jos tytöllä on pelkkä yöpaita päällä. Häntä se kuulemmä inhottaa, eikä ole koskaan kuullut, että kukaan nukuttaisi lapsiaan ilman pikkareita. Ajattelin nyt sitten vain tarkistaa, olenko todellakin ainoa :)
kun pylly pitää pestä nukkumaan mennessä, eiks olis kiva pistää puhtaat housutkin?
tytöillä yleensä pitkät yöpaidat päällä ja ei pikkareita alla. Yleensä kyllä heittäneet ne yöpaidat yöllä jossain vaiheessa pois, eli aamulla nakuina sängyssä. Myös poika nukkuu yleensä ihan alasti, joskus harvoin pikkarit jalassa. Myös miehen kanssa nukutaan ihan alasti, liekö lapset apinoineet tavan meiltä ;)
tähän se, että meillä lapset jo ihan koululaisia, eli päättävät ihan itse missä asuissa nukkuvat
tytöillä yleensä pitkät yöpaidat päällä ja ei pikkareita alla. Yleensä kyllä heittäneet ne yöpaidat yöllä jossain vaiheessa pois, eli aamulla nakuina sängyssä. Myös poika nukkuu yleensä ihan alasti, joskus harvoin pikkarit jalassa. Myös miehen kanssa nukutaan ihan alasti, liekö lapset apinoineet tavan meiltä ;)
Tietenkin! Mikä ihmeen kysymys tämä on? Oletko joku pedofiili?
Kyllä mun äiti on ainakin opettanut mulle lapsena, ettei alkkareita pidetä yöllä, että paikat saa hengittää. Onko tämä sulle aivan tuntematon asia?
siksi silloin puhtaat. MInusta turha pestä pyllyä tai alapäätä aamuin illoin. Aamupesu riittää, tarvittaessa toki pestään useammin. Näin äidillä ja tyttärellä.
meillä pestään illalla, sama kuin hampaat. jotenkin ajatellut että petivaatteet kivempi kun pyöriä "likaisella" persiil.
pitäiskö tästäkin tehdä galuppi :)
Tosin pyllynpesugallup on vähän "vaarallinen" aihe av:lla. Me kerran päivässä pesijät varmaan haukutaan maanrakoon. :-)
Hampaat kyllä pestään aamuin illoin :-)
Tietenkin! Mikä ihmeen kysymys tämä on? Oletko joku pedofiili?
Kyllä mun äiti on ainakin opettanut mulle lapsena, ettei alkkareita pidetä yöllä, että paikat saa hengittää. Onko tämä sulle aivan tuntematon asia?
Alapää ei tarvitse enää mitään erityisiä ilmakylpyjä kun pesullakin käydään päivittäin eikä enää pidetä villavaatekerroksia päällä kaikenpäivää kun asunnot ovat lämpimiä. Ihan antiikkinen ja väärä luulo on, että alapään pitäisi saada ilmaa. Sama kuin väittäisit, että peilin särkyminen tietää epäonnea.
Kirjoittelee vierailijana, ettei henkilöllisyyttä voi jäljittää..
Ja haluaa tietää nimen omaan vain pikkutyttöjen alushousujen käytöstä ; ( Se kai on jokaisen perheen oma asia, miten pukeutuu milloinkin, ei sitä täällä tarvitse selvittää, että kenen nuppuset pitää alkkareita ja kenen ei.
Ilmoitan tästä ketjusta ylläpidolle, tehkää tekin samoin!