Minkä ikäiseltä näytät mielestäsi ja kuinka vanha olet?
Kommentit (132)
Henkinen ikä on noin 25 ja niin on vissiin naamataulukin. Ihmiset arvailee aina iän minimissään 5 vuotta nuoremmaksi kun niiltä sitä utelee. Ja kun liikun hiukset on aina kahdella letillä niin oon aika pennun näköinen :) Hieman pysty nenäkin auttaa asiaa :o)
Mielestäni näytän kauniilta, itsevarmalta ja hyvinsäilyneeltä kolmekymppiseltä.
Näytän kai 17-vuotiaalta kun en koskaan saa tupakkaa ilman papereita :/ no en enää poltakaan joten eipä haittaa mutta monesti harmittanut oikeasti. ja niin papereitahan minulla ei ole muutakuin vanhentunut ajokortti.. :P
Näytän mielestäni 25-vuotiaalta. Ei ryppyjä, ei silmäpusseja, iho kiinteä, enkä ikinä käytä mitään rasvoja. Yli 10 vuotta vanhoja valokuvia nykyisiin verraten en ole muuttunut ulkonäöllisesti ollenkaan.
Sen on oltava geeneissä: varsinkin äitini puoleisessa suvussa naiset näyttävät ja ovat aina näyttäneet ikäisekseen todella nuorilta.
Lisäksi asiaan vaikuttanee täysraittiuden lisäksi positiivinen elämänasenne, sekä onnellinen elämä.
ja näytän todella nuorelta. Olin vauvan kanssa ulkoilemassa ja pari mummoa tokaisee, että "on se kumma, kun lasten pitää tehdä lapsia". Kerran meinasi jäädä oluet kauppaan, kun kassarouva ei suostunut uskomaan henkkareitani oikeiksi.
Olen melko pienikokoinen ja edelleen ihan babyface.
ja minua luullaan 6-8 vuotta nuoremmaksi. Syy löytyy geeneistä; koko perheeni on nuorekasta sakkia :) Tosin terveellisillä elämäntavoilla on myös osansa asiassa.
Toisaalta 30-vuotias duunikaverini on eri mieltä, mutta uskon, että hän ajattelee enemmänkin henkistä puolta.... Siis selvästi henkisesti kehittymätön =)
Raskauksien jäljet näkyy eikä rypyiltäkään ole vältytty.
ja näytän 34vuotiaalta. Tosin päiväkodissa yksi täti sanoi, että äiti on niin nuori, että on varmasti vielä hyvin päiväkotimuistot mielessä. ; )
ompas av:llä nuorekasta sakkia:) Kaikki läpeensä 5-10v nuoremman näköistäkun on:))Mä oon kohta 34v ja en kyl osaa arvioida minkäikäiseltä näytän. Ihan ok iho on mutta toki ikä alkaa tuoda jälkiään. Eräspuolituttu sanoi ettei ajatellut että olen vielä yli kolmekymmentä. Kivaltahan se tuntui näinkin vanhalta:)
ja mielestäni näytän ihan tenavalta.. Tosin papereita ei oo pariin vuoteen kysytty jos jotain alkoholia tullu alaikäisenäkin ostettua ja nykyäänkin pystyy alkosta mitä tahansa ostaa oikeestaan.. Ei oo sieläkää kertaakaa papereita kysytty..
oon 29 ja näytän niin väsyneelle, että veikkaisin vähintään 35v ellei 40v
Omasta mielestäni olen aika hyvinsäilynyt ja kiitos siitä kuuluu vain ja ainoastaan rasvaiselle iholleni! Muistan kuinka kärsin finneistä nuorempana ja mua reilusti vanhemmat isosiskot sanoi, että odotahan vaan kun ikää tulee lisää niin kiität vielä noita finnejä.
Ja niin kävi :-) Mulla ei ole ryppyjä muuta kuin muutamat "iloviivat" silmäkulmissa kun silmäni menevät ihan sikkaralle nauraessani. Teini-ikäisten lasten kaverit ovat kuulemma sanoneet, että näytän kolmekymppiseltä, mutta se on kuitenkin liiottelua. 35 on semmonen realistisempi ikä. Olen henkeen ja vereen "farkku ja Converse -tyttö" ja vihaan jakkupukuja. TIetysti sekin, että kuuntelen nykymusaa enkä mitään iskelmää, olen pysynyt suurinpiirtein mitoissani ja hiukseni ovat pitkät suorat ja hyväkuntoiset eikä mitkään "lähiökiharaiset."
No menipä itsekehuksi, mutta kukapa se kissan hännän nostaisi ellei kissi itse ;-D
Näytän ehkä 18-20-vuotiaalta. Se on ärsyttävää, koska lapseni ovat 4v. ja 2v. niin saan aina katseita osakseni..
Ja lisäksi töissä on toisinaan auktoriteettiongelmia, kun näytän niin nuorelta.
en millään viiskymppiseltä enkä myöskään kolmekymppiseltä. Pään sisällä tunnen olevani 35.
Onko tää sit realismia vai inhorealismia. Tuskin ainakaan epärealismia :-)
JOs painaisin 5 kg vähemmän näyttäisin muutaman vuoden nuoremmalta. Paino on se joka yleensä tuo ikää. Roikkuposket ja se ettei suostu ostamaan riittävän isoja farkkuja.
Meilä on töissä 50 + nainen joka omasta mielestään näyttää 35 vuotiaalta. On kyllä hoikka ja huoliteltu jne. Tyttöni ollessa siellä käymässä hän kysyi : kuka toi vanha täti on ?
ja muiden mielestä 17 vuotiaan näköinen. Paperit kysytään aina jos ostan alkoholia tai baariin mennessä.
olin nuoren näköinen, mutta nyt lapseni sairaskierteen ym takia olen valvonut ja ollut huolissani, ja ikä kyllä näkyy nyt kasvoiltani.
Olen 38v
Olen 23v ja näytän 16-vuotiaalta, kun bussilippua ostaessa tyrkytetään aina nuorisolippua. Kun katsoo vaikka Idolsia, niin kaikki 23v näyttävät jotenkin niin "aikuisilta"... Itse ei todellakaan näytä siltä.
vakuutella että näyttää ikäistään nuoremmalta :D :D :D
Itse olen 29, ja näytän varmaan aika tasan siltä. Eiköhän veikkaukset menisi välillä 25-35 veikkaajasta riippuen. Omaa ulkonäköä on vaikea ajatella objektiivisesti kun siihen on niin tottunut. Papereita minulta ei kysellä missään, mutta toisaalta viimeksi kun aloitin uudessa työpaikassa minua luultiin TET-harjoittelijaksi :O Mutta tämä selittyy sillä, että muut työntekijät olivat 50-60 -vuotiaita :D Välillä kyllä ihmetellään, kun sanon ikäni, että olet tehnyt lapset sitten tosi nuorena, ja niinhän se on helsinkiläisten korkeakoulutettujen piirissä kun sain esikoiseni 25-vuotiaana...