Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä näytät mielestäsi ja kuinka vanha olet?

Vierailija
26.12.2009 |

Perustele...

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a varmaan näytän ihmisten, ainakin erään kätilön mielestä lähemmäs 37 v. Kävin kattoon veljeni vauvaa sairaalassa ja kätilö siihen että tulikos se mummo ja sitten vilkaisi minua vai oletko sinä mummo? Täh?!..menin ihan lukkoon ja sanoin no en ainakaan vielä:D Siis 30 vuotias olen ja veljeni 26 vuotta ja 26 vuotta myös veljen avovaimo. Yleensä mua luultu nuoremmaksi ei vanhemmaksi. Jotain se sopersi sitten että onhan niitä nuoriakin mummoja jotka vasta 37, ja en tarkoita että sinä 37 vuotias.

Vierailija
122/132 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja risat. Omasta mielestä näytän vanhemmalta naamasta, Kroppa varmaan näyttää ikäiseltään. Jos naamaa ei näy niin varmaan moni luulet paljon nuoremmaksi, kun pukeutumistyyli ei ole mallia täti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v. Mielestäni näytän noin 20v. Nyt se alkaa olla ihan ok, nuorempana kriiseilin paljonkin siitä, kun näytin ikäistäni nuoremmalta. Töissä tosin auktoriteettini vähän kärsii, kun asiakkaat joskus epäilevät, että olenko edes täysi-ikäinen...

Ja olen tosiaan lyhyt, pienikokoinen, vaaleatukkainen ja kasvoni ovat jotain pyöreän ja ovaalin väliltä.

Vierailija
124/132 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35, olen mielestäni suunnilleen samannäköinen kuin olin ollessa noin 26-27. Vähintään joka toinen kuukausi Alkossa kysytään paperit ja joskus kun on tullut ikä muiden juttujen ohessa esille (esim. kun on ollut puhe lapsista on ihmetelty olenko saanut lapseni tini-ikäisenä lapset ovat jo koulussa) niin osa on sitä ihmetellyt. Lapsekkaat kasvonpiirteet ja pieni koko varmaan hämäävät monia, ehkä pitkät hiuksetkin. Ja onhan joillain (huom! ei läheskään kaikilla!) samanikäisillä kavereilla jo silmien ympärillä ja otsassa ryppyjäkin.

Vierailija
125/132 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutummissa kaupoissa ei ole ikää kyselty mut vieraampiin baareihin yms mennessä kyllä kysytään ikä.

Toisaalta, kyllä noi mun luokkakaverit luuli iso osa melkeen koko viime vuoden että olisin ollu heidän ikäsensä eli 16-17v...

Mut joo, olen 21v.

Vierailija
126/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytän kyllä omasta mielestänikin nuoremmalta kuin olen. 40 nyt mittarissa ja vieläkin papereita joutuu näyttämään suht usein. Olen mies. Kun näkee joitain noin saman ikäisiä ihmisiä esim. jotka oli samaan aikaan koulussa niin jotkut näyttävät kyllä ihan 60-vuotiaalta. 😬

Vierailija
127/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän 40+ olen 55. Ryppyjä ei ole juuri lainkaan. Olen hoikka ja pukeudun kivasti.

Vierailija
128/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48. Näytän ehkä viisvitoselta. Hatrmaantunut tukka ja ylipanoa. Valahtaneet piirteet.

Laitettuna ja hymyillessä saattaa mennä neljävitosesta.

Vierailija
129/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työkaverit (heitä oli melkein 10) eivät meinanneet uskoa ollenkaan, että olisin yli 30v. :) tuntui tosi kivalta näin 4 pienen lapsen äitinä. Syy tähän on varmasti se, että en pukeudu kuten työpaikallani useimmat ikäiseni pukeutuvat (tätimäisiin vaatteisiin), käytän pillifarkkuja, korkeita saapikkaita, olen hoikka ja iloinen luonteeltani.

Minäkin olen hoikka luonteeltani. Harmi, ettei se minulla näy ulkomuodossa mitenkään.

Vierailija
130/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja mielestäni näytän ikäiseltäni. Ja hyvältä! Peilikuvaan perustan mielipiteeni.

Vierailija
131/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48. Näytän ehkä viisvitoselta. Hatrmaantunut tukka ja ylipanoa. Valahtaneet piirteet.

Laitettuna ja hymyillessä saattaa mennä neljävitosesta.

Hahaa. Ei panoa sentäs.. Sitä ei ole ollut lähes 10 vuoteen. Ehkä kunnon varvit nuorentaisivat 🙊

Vierailija
132/132 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27. Omasta mielestäni näytän muutaman vuoden nuoremmalta (ehkä 22-23v), koska olen babyface, pulleat posket, pyöreät piirteet. Myös söpö pukeutumistyyli ja ujous voi vaikuttaa.

Yllätyn aina miten nuorena minua pidetään, moni luulee esimerkiksi "tämän vuoden ylioppilaaksi" ja alle 18-vuotiaaksi. En hirveästi erotukaan parikymppisistä opiskelukavereistani, mutta jos näen vaikka junassa joukon teinityttöjä, huomaa heti että olen niitä vanhempi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi