Minkä ikäiseltä näytät mielestäsi ja kuinka vanha olet?
Kommentit (132)
mielestäni ihan omanikäiseni näköinen, eikä kukaan tuttu ole kommentoinut muuta. Pukeudun kuitenkin edelleen, kuten pukeuduin 15-vuotiaana (farkut, maihari, camelit, ryssähuivit, hippipaidat jne.) Että joskus mua luullaan lasten isosiskoksi, varsinkin talvella, kun pipo ja huivi peittää suurimman osan kasvoista :)
Näytän, tai muut luulevat minun olevan, 27-30 vuotias. Pukeudun nuorekkaasti, olen pieni ja hoikka. Kasvoissa ei ole ryppyjä ja hiukset on pitkät. Hieman hämmästyvät kun kerron olevani pian täysikäisen ja eskarilaisen äiti :D
Tosin naapuri sanoi luulleensa 45-vuotiaaksi - korkeintaan.
ja näytän 73, joskus jopa 103! En ylistä turhamaisuutta!
joka omasta mielestään näyttää hyvänä päivänä 25-vuotiaalta ja huonona päivänä 45-vuotiaalta :D
Muiden mielestä näytän nuoremmalta kuin olen, arviohaarukka liikkunut tuolta reilusta paristakympistä kolmeenkymppiin. Viimeksi viime viikolla juttelin harrastuksen parissa nuorempien naisihmisten kanssa, ja yrittivät houkutella mua irc-galleriaan :S Tuumasin olevani sinne reippaasti liian vanha, jolloin alkoivat innoissaan selittää että no ET ole, siellä ollaan mekin kaikki (krhm, ikä 21-24) ja jopa se-ja-se joka on jo 26!!!) :D
että saatte noin kovat kicksit siitä, että teitä luullaan nuoremmiksi kuin olette. Jos olisin kosmetologi tm. yrittäjä, jonka toimeentulo on tyytyväisistä asiakkaista kiinni, niin tottakai ihmettelisin suureen ääneen luulleeni naisia paljon nuoremmiksi kuin oikeasti ovat.
sama kun en koskaan usko kun käyn yhdessä kalliissa parturissa ja kaks siel sanoo että onks mua ikinä luultu malliks yms. nojoo tällä kropalla! aina saa hyvät naurut ja silti pikkiriikkisen hyvän mielen. luulen että se on niitten myyntikikka.
(se 13v näköinen)
ja omasta mielestäni näytän about ikäiseltäni. Muiden mielestä en. Papereita kysellään aina silloin tällöin. En oikein tiedä, mistä se johtuu. Mulla on tavallaan aika pyöreät kasvot (en ole ylipainoinen), voiskohan se olla yksi? En pukeudu mitenkään tätimäisesti, mutten erityisen teinimäisestikään. Mulla on kasvoissa yksi lävistys. Luulen kyllä, että oon kust naamasta "lapsellisen" näköinen: huomasin pari vuotta sitten, että mun samanikäisellä kaverilla on ryppyjä silmäkulmissa, joita mulla ei ole. Nyt on kyllä tullut silmien alle muutama juonne.
Mä en suhtaudu mitenkään kiihkeästi siihen, että mua pidetään nuorempana, siis se ei ole musta mitenkään hienoa. Ärsyttää, jos esim. tytötellään. Mun mielestä se on myös vähän noloa kaivella niitä papereita. Mä sanon kyllä usein, että mä oon kyllä jo 29...
Mulle on ihan sama, mitä ihmiset musta ajattelee tässäkin mielessä, mutta kyllä mua kieltämättä ärsyttää se, että oon ollut jo yli kymmenen vuotta täysi-ikäinen, mutta silti pitää jatkuvasti näyttää papereita, ja tietenkin se, että tuntemattomat ihmiset saattaa suhtautua niin kuin johonkin teiniin.
että saatte noin kovat kicksit siitä, että teitä luullaan nuoremmiksi kuin olette. Jos olisin kosmetologi tm. yrittäjä, jonka toimeentulo on tyytyväisistä asiakkaista kiinni, niin tottakai ihmettelisin suureen ääneen luulleeni naisia paljon nuoremmiksi kuin oikeasti ovat.
jos tuntuu paremmalta...
joka on omasta mielestään tosi rupsahtaneen näköinen. Mun mielestä jopa anoppi on mua nuoremman näköinen, ja hän on 46-vuotias. Tietysti aina välillä tympii, kun näin nuorena jo näyttää ihan zombilta, useimpina päivinä ei vois vähempää kiinnostaa.
Kuitenkin joskus ihan tuntemattomatkin päivittelevät, miten nuorena oikein olen lapset saanut (lapsia on kaksi, 4v ja 8kk), ja kun sanon olevani 24-vuotias, jotkut väittävät mun valehtelevan. Henkkareita ei kaupan kassoilla usein kysellä, mutten ole varma, johtuuko se siitä, etteivät pidä mua nuoren näköisenä, vai siitä, että muista ostoksista pystyvät useimmiten päättelemään, etten ole alaikäinen (kun hihnalta löytyy vaippoja, vauvanruokia yms.). Alkosta ja baareista en tiedä, kysyisivätkö henkkaria, kun en niissä ole viiteen vuoteen käynytkään. Joskus on tosi ristiriitainen olo, mutta täytyy myöntää, että kun itsellä on haudasta herännyt olo, ja kaupan kassa pyytää nähdä henkkarit, niin se piristää. Tosin se henkkareiden pyytäminen kyllä johtuu yleensä siitä, että maksan electronilla, ja ostosten loppusumma ylittää 50 euroa, mutta kuitenkin :D
Olen pieni,hoikka, hoidan itseäni ja aina luullaan 27-28v, joskus jopa nuoremmaksikin.
...ja koulukuvauksessa (vuosi sitten) valokuvaaja luuli minua oppilaaksi. Kyseinen koulu oli siis amis. Hih! :P
Viimeksi uusi kosmetologini meinasi pudota pallilta kun sanoin olevani 33-v kolmen lapsen äiti :D Itse luokittelisin itseni n 27-28 näköiseksi. Olen hoikka ja siro, täysin rypytön. Mutta eikös ole ihanaa kohtalotoverit? Joskus on kyllä noloa paljastaa oikea ikää... ;)
Sama " vika " eli muakaan ei ikinä uskota 3 lapsen äidiksi. En tiedä sitten, että miltä 3 lapsen " pitäisi " näyttää sitten.
Välillä tuntuu meinaan ettei useamman lapsen äiti saa eikä ennenkaikkea voi näyttää hyvältä vaan pitää olla lihava, väsynyt ja pukeutua ns huonosti: täälläkin usein ilkutaan jos ilmoittaa käyvänsä säännölisesti parturissa, manikyyrissä ja kasvohoidossa ja meikkaavansa.
ja näytän ikäiseltäni. Perustelen sen sillä, että minun on jo pari kertaa tänä vuonna arveltu olevan 35-37-vuotias - ihmiset kun arvioivat iän aina hieman alemmaksi kohteliaisuussyistä, niin siksi arvelen olevan ikäiseni näköinen.
Minulla on harkanvarpaat silmäkulmissä, kun hymyilen. ja otsassa on pysyvät rypyt.
Otsaa saa "nostella" ylemmäs ettei lurppaluomet peitä silmiä.
10v sitten otettua kuvaa ja siinä vielä suht sileä iho. Eli kymmenessä vuodessa kamala romahdus.
Viimeksi junalippua ostaessa kysyttiin, että tuleeko opiskelijalippu... Mutta onhan niitä yli kolmekymppisiä opiskelijoitakin tietysti.
Yleensä mua luullaan varmaan about sen ikäiseksi kuin olenkin, muutaman vuoden haitarilla suuntaan tai toiseen. Kroppa on kunnossa ja iho ok, vaatteet on nuorekkaita ja varsinaisesti mitään "vanhentavaa" en itsessäni näe - mutta en silti näytä alle kolmekymppiseltä. No kampaajalla vois kyllä käydä useammin...
ihmiset arvioivat yleensä 30-34 vuotiaaksi eli ei ehkä ihan 10 vuotta vähennetä kohteliaisuudesta?
Leikkipuistossa viimeksi oli yhdellä 28 v äidillä vilpittömästi hämmästynyt ilme kun kerroin olevani yli 40 v.
näytän ehkä 5 v nuoremmalta. Ei ryppyjä, samat mitat kuin parikymppisenä jne. Valokuvissa naama on saman näköinen kuin joskus 5 v sitten.
Viimeksi uusi kosmetologini meinasi pudota pallilta kun sanoin olevani 33-v kolmen lapsen äiti :D
Itse luokittelisin itseni n 27-28 näköiseksi. Olen hoikka ja siro, täysin rypytön.
Mutta eikös ole ihanaa kohtalotoverit? Joskus on kyllä noloa paljastaa oikea ikää... ;)