Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä näytät mielestäsi ja kuinka vanha olet?

Vierailija
26.12.2009 |

Perustele...

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä toteavat luulleensa aika paljon nuoremmaksi.

näytän ehkä 5 v nuoremmalta. Ei ryppyjä, samat mitat kuin parikymppisenä jne. Valokuvissa naama on saman näköinen kuin joskus 5 v sitten.

Vierailija
82/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta mielestäni näytän aikalailla ikäiseltäni, mutta eräs työkaveri (21v. mies) sanoi pari viikkoa sitten minun näyttävän korkeintaan 23-vuotiaalta eikä ollut uskoa minun olevan 27. Muutenkin ihmiset luulee minun olevan 2-5 vuotta nuorempi kuin oikeasti olen ja sitä ihmetellään kovasti kuinka minulla voi olla 5-vuotias lapsi.

Silmien ympäriltä löytyy jokunen naururyppy, ylipainoakin on muutama kilo enkä hirveästi satsaa ulkonäköön muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat koulukaverit tosin ovat vanhentuneet huomattavasti nopeammin;)

Olen mä saanut useammaltakin taholta kuulla, että mulla on sileä iho, joten ryppyjä ei ehkä ole niin paljon kuin voisi olla.

Vierailija
84/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen tasan omanikäiseni näköinen. Kynttilänvalossa näytän nuoremmalta, rakastan joulua... ; )Kesäaurinko paljastaa armotta joka rypyn.

Kroppa on nuorekkaamman näköinen, koska olen hoikka, eivätkä pienet tissini roiku (vielä).

Vierailija
85/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v ja näytän varmaan 25 vuotiaalta. Kasvot ovat nuorekkaan näköiset, kivat posket ja isot siniset silmät. Olen myös pienikokoinen.

Vierailija
86/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua nuoreksi tytöksi (omien sanojensa mukaan) eikä uskonut ekana että lippu on minun oma. Tarkasti ja kuulusteli.

Omasta mielestäni olen sellaisen 35v-40v. näköinen, riippuu mitä päällä, paljonko meikkiä ja millainen meikki.

Vierailija
87/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja sen näköinen kuin muutkin tuntemani 36-vuotiaat: en trendien aallonharjalla mutten paitulikansaakaan. Ei vielä ryppyjä, mutta ei kysytä enää ravintolaan papereitakaan. Kroppa ei enää 18-vuotiaan kuosissa, mutta ei muodoton mummoruumiskaan.

Vierailija
88/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa perustella, en vain näytä kolmekymppiseltä. Jos ostan siideriä, multa kysytään välillä papereita.

Vierailija
89/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miltä 40-vuotiaan kuuluu näyttää. Näytän kuitenkin kaiketi 40-vuotiaalta. Silmäkumissa on ryppyjä ja iho on alkanut veltostua (kasvot roikkuvat aavistuksen verran).

Vierailija
90/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 mutta valitettavasti en juurikaan 20-vuotiasta vanhemmalta näytä mikä ärsyttää ihan suunnattomasti koska ihmiset eivät ota minua vakavasti vaan pitävät tosi nuorena ja kokemattomana...

Vierailija
91/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataa moni vanhemmaksikin luulla.

Niin ja ikää on oikeasti 35 vuotta.

Mummoksi minua yleisesti sanotaan, vaikka lapset on alle 10 vuotiaita vielä.

Aluksi en tajunnut, että ihmiset oikeasti luulee minua niin vanhaksi. Kerran yksi ihmetteli miten sulla on vielä menkatkin. Yleensä, kun kerron että minulla on lapsia, ensimmäinen olettamus on ,että ne on jo maailmalle muuttaneet ja jne.

Olen reilusti ylipainoinen ja en meikkaa. Siinä luultavasti syy. Ei ole harmaita hiuksia, ei ryppyjä. Mitä nyt silmäpussit.

Vierailija
92/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näytän noin kolmekymppiseltä, ainakin muiden mielestä. Ja kyllä pidän itsestäni huolta : )

Vierailija
93/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41.

Vierailija
94/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näytän mielestäni ikäiseltäni. Siis 30-40 vuotiaalta.

Hieman plösähtänyt hoikimmista vuosista, muttei vielä mikään sotanorsu. Kevyitä silmäryppyjä ja suujuonteita, mutta kasvojen iho vielä kokonaisuutena melko kiinteä ja heleä. Pukeutumistyyli aikuismainen, ei teinireleitä muttei tätitelttojakaan.

Vierailija
95/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytän osapuilleen ikäiseltäni, en ainakaan alle 30-vuotiaalta...Lapset saatuani jotenkin "vanhenin", ennen lapsia näytin nuoremmalta kuin mitä olin, usein kysyttiin paperit baarissa tai siideriä ostaessani. Enää ei kysellä....Tosin enpä oo viimeseen viiteen vuoteen tainnut baarissa käydäkään....

Vierailija
96/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on 19v lapsi, koska "ethän itsekään ole juuri sitä vanhempi". Hoidan työkseni ihania mummuja. :o)

Vierailija
97/132 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut: olen muodokas mutta hoikahko, esim. peppu ja tissit ei roiku, käytän nuorekkaita vaatteita (vapaa-aikana bändipaitoja, huppareita), ei ole ryppyjä muualla kuin otsassa pari matalaa viirua, hiuksissa nuorekas malli (ei kananperse). Naama ja kroppa ei ole lösähtänyt, tukka ei ole harmaantunut, muutenkin värit pysyneet hyvinä, esim. kulmakarvat ja silmäripset mustina.

Vierailija
98/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "ruotsalaisella tavalla" ikäiseni näköinen, mutta tavallisen suomalaisten silmissä näytän muutamia vuosia nuoremmalta; maaseudulla luulevat aina paljon nuoremmaksi - tosin kaupunkilainen taas osaa arvioida iän lähemmäs totuutta.

Joten uskaltaisin väittää, että pukeutuminen ja hoikkuus vaikuttavat eniten siihen, minkä ikäiseksi ihmiset sinua luulevat.

Jos haluaa näyttää nuoremmalta, vaatteiden pitää olla laadukkaita ja hiukset ja meikki mahdollisimman luonnollinen ( tai siis tietenkin - luonnolliselta NÄYTTÄVÄ, vaikkei sitä ollenkaan olisikaan:) )

Vierailija
99/132 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nuoremmalta. Olen tyttömäinen ja mulla ei ole ryppyjä.

Vierailija
100/132 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mun iästäni :( Miten mun pitäis tämmöistä asiaa alkaa selvittään? Hommata joku lasikoppi kirkonkylän torille, ja mennä siihen seisomaan varustettuna "arvioi ikäni "-kyltillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä