Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? Laittakaa kuvia vatsoista raskauden jälkeen ?

22.12.2009 |

Eli kuvia alateitse tai sektiolla synnyttäneiden mammojen vatsoista. Tässä oma, lapsi 1v. Ja joo, just istuin koneella ja siksi toi punanen viiva Ü.

Rohkeasti masut esiin mammat!

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut ollenkaan raskausarpia eikä ole koskaan ollutkaan. Kai se riippuu ihan kudostyypistä. En käyttänyt raskauden aikana mitään raskausarpivoiteita.

Vatsa palautuu normaaliksi synnytyksen jälkeen, jos kudostyyppi on palautuva eikä ole liikaa läskiä. Mikäli vatsalihakset ovat erkaantuneet raskaudessa (minulla ei ole, asiantuntija tarkistanut) niin se ei palaudu ennalleen kuin leikkaamalla.

Minä en viitsi kuvata omaani kun liikaa on läskiä, mutta tiedän, että jos kehtaisin ja viitsisin laiduttaa raskauteni jälkeen niin vatsani palautuisi. Minulla on palautuva kudostyyppi ja senkin on asiantuntija todennut kun oli mahkuja kysyä.

Nyt toinen raskaus vireillä, joten en uskalla laihduttaa, mutta annas olla kun mahdollisen synnytyksen jälkeen pääsen treenaamaan sillä en usko itsestään läskien lähtevän mihinkään kun pudotettavaa on 10-15 kg.

Ikääkin on aivan riittävästi.

Vierailija
82/113 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vatsalihakset erkanee ihan jokaisella raskauden aikana :D

Niiden palautuminen on sitten yksilöllistä. Itsellä eivät palautuneet ihan ennalleen, mutta ei se vaikuta vatsan ulkonäköön normaalitilanteessa. Selällä maatessa ainoastaan näkyy "harjanne" jos vatsalihaksia jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia ne on niinko naamatkin :) joillakin on tosi vääristynyt käsitys läskistä, jos raskausarpinen tai vähän löysä massu on 'läski'... ne on vaan venyneet ja kasvaneet ja jälkeenpäin taas muuttuvat. joillakin enemmän ja toisilla vähemmän...

mulla on ollu 'raskausaspia' lantiolla ja rinnoissa 11-vuotiaasta saakka kun murkkuikä tuli rajusti ja muotoili mut uusiks. ekat rintsikat oli B-kuppiset ja siitä on vielä vaan kasvanu. oon pätkä ja pullea :) mieheni onneksi osaa arvostaa ja kehua! aina vaan ei jaksa uskoa, mutta hänelle siis kelpaan :)

ja niin siis tiesin, että arpia tulee varmasti raskaudestakin, mutta vuosikausien vauvattomuus pisti ajattelemaan... onko se sitten iso hinta ihanasta asiasta? mulla ei ollu mitään säästeltävää kun oli jo valmiiksi arpinen ja paksu. ja kun viimein oman nyytin sain niin arpeni ovat todellakin merkki jostain hyvästä! eihän niitä kauniiksi voi sanoa, enkä niitä ylpeillen esittele, mutten häpeäkään. toki saisin hiukan laihduttaa ihan muutenkin, mutta toisaalta näin pyöreämpänä ne löysyydet ei niin lörpötä :) toista toivon ja jälkiä en pelkää :)

laihuuden ihannointia vois hiukan rajottaa ja lisätä itsetuntoa ja suvaitsevaisuutta! hyvää oloa kaikille rohkeille ja runsaille kuin myös kapeille ja kipuileville :)

Vierailija
84/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun masu,kuopus 3v ja vanhin 5v!Kiinteämmäksi pitäis saada!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5844465.jpg

Vierailija
85/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kyllä koskaan nähnyt tuollaisia arpisia ja roikkuvia vatsoja, en yhdelläkään sukulaisnaisella tai ystävällä! Pelottavan näköisiä!

niin karua kuin se onkin... Itse yksinhuoltajana järkytin erään miehen todella pahasti. Oltiin tapailtu jo pidemmän aikaa, enkä koskaan näyttänyt vatsaani. Kerroin kyllä, etten ota paitaa pois arpien vuoksi. No, aikanaan tuli hetki, kun itkun kera uskalsin ottaa sen paidan pois. Mies järkyttyi, ja se suhde oikeasti loppui siihen! Yhdelle kaverille näytin vatsaani, ja se teki sen perusteella päätöksen, ettei sittenkään halua koskaan lapsia. Ei tällaista mahaa kehtaa eikä halua näyttää kellekään enää... Ja oli tilanne mikä hyvänsä, niin edes sen suvun kanssa en sinne saunaan menisi, vaikka äidilläni onkin aivan samat arvet... :/

Vierailija
86/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut neuvokaa mua, miten sen saa tähän viestiin?

siinä ois vähän vastapainoa noille laihoille ja arvettomille! valittakaa vasta kun on kunnolla syytä :) eikä sittenkään ole pakko.

Vierailija
87/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut neuvokaa mua, miten sen saa tähän viestiin?

siinä ois vähän vastapainoa noille laihoille ja arvettomille! valittakaa vasta kun on kunnolla syytä :) eikä sittenkään ole pakko.

laita kuva vaikka tänne

http://www.aijaa.com/

ja sit linkität. niinhän nuo näyttää muutkin tehneen.

Vierailija
88/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään pyydä edes ystäviäni näyttämään vatsaansa minulle, saati sitten että tuntemattomia ihmisiä ja sitten vertaile niitä. kylläpä on idioottimainen ketju.

Vierailija
89/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta kehosta:

Lapsi oli n. 4kg syntyessään, mutta vatsa todella pieni. Jokainen uusi gyne aina huomauttaa "oho, ompa sulla kohtu taaksepäin!".

en ole kovin monelta kuullut kohdun olevan todella taaksepäin kääntynyt, veikkaan että näillä jää vatsa pieneksi kuten minulla ja raskausarpia vähemmän?

Vierailija
90/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vatsas edes ole mikään kovin pieni, se on normaalivartaloisen naisen vatsa, ei niinkään hoikan/laihan. voisin kuvitella sulla olevan aikas leveä lantio ja paksut reidet ton vatsan perusteella.

Vierailija
91/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vatsas edes ole mikään kovin pieni, se on normaalivartaloisen naisen vatsa, ei niinkään hoikan/laihan. voisin kuvitella sulla olevan aikas leveä lantio ja paksut reidet ton vatsan perusteella.

en minä mikäään pieni olekaan. 54kg ja 169cm, eli aika perus. reidet ovat vähän paksut :D

Vierailija
92/113 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkotin tolla "lapsi 4kg mutta vatsa tosi pieni" raskausajan vatsaa, kun loppumetreilläkin vatsa oli tosi pieni. en siis nykyaikaa.

Vierailija
93/113 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalla noin hyvän näköisen aloituksen jälkeen ;)

Vierailija
94/113 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avauksen aiheesta?

Vierailija
95/113 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä tullut 10 kg nyt syksyn aikana joten ei ihan parhaimmillaan. lapsi kaksi v ja paljon hoikempi olin vielä kesällä....

Vierailija
96/113 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkymään. laitoin tuohon aijaan sen kuvaosoitteen eikä näy mitään.

Vierailija
97/113 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt?

Vierailija
98/113 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan näkymään?

Vierailija
99/113 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aijaa.com/v.php?i=5447617.jpg

3kk toisen lapsen syntymän jälkeen, esikoinen 2v.

Vierailija
100/113 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tuli yli 4kg vauva :D

Ei raskausarpia, vaikka sf huiteli lopussa 39:ssä :D

Synnytyksestä (sektiosta) vajaa 3kk, painoa tuli huimat 15kiloa ja vielä olisi 6kg pudotettavaa :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=5447766.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi