Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä se toinen nainen on se pahis?

Vierailija
04.01.2010 |

Eikö se mies ole se syyllinen kun pettää? Eihän se toinen nainen ketään petä (paitsi jos on ystävä miehen vaimon kanssa tms)? Miksi täällä näitä toisia naisia näin haukutaan?

Ja kyllä , olen samaa mieltä että varattuun ei kosketa enkä voi ymmärtää naisia jotka aloittavat suhteen varatun miehen kanssa. Mutta silti, kyllä se mies ihan itse sen päätöksen tekee pettämisestä ja on päävastuullinen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ihan tosi elämässä. Omassa miehessä ei ole vikaa vaan niissä akoissa...

Vierailija
2/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko itse joku holhouksen alainenkin puutteellisen moraalintajusi lisäksi, jolloin voit olla tuollaisessa tapahtumassa syyntakeeton?

Menkää terapiaan te kaikki, jotka ette ymmärrä olevanne itse vastuussa teoistanne. Siitäkin huolimatta, että teillä olisi rikostoveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät pysty hillitsemään halujaan joten naisen vastuulle se pidättäytyminen jää. Tämä lienee taustalla.

Lisäksi naista on aina syyllistetty, jo paratiisissa Eeva houkutteli syntiin. Tällä asialla on näin pitkä historia, koko ihmiskunnan mittainen.

Toinen juttu on voiko täydellinen tehdä virhettä?

Lisäksi se että nainen pelkää menettävänsä miehensä, kaikki käärmeet ovat hänen aarrettaan haluamassa - ei ihme että mies sortuu.

Nainen tuntee miehensä kotiminän joka on kiltti ja kunnollinen sekä vastuullinen perheenisä, hän ei tunne miehensä eri puolia ja hänen käyttäytymistään jos perhe ei ole paikalla.

Jokaisella meillä on eri roolit eri yhteisössä, työminä on erilainen kuin kotiminä - eri puolet tulee esiin riippuen ympäröivistä olosuhteista.

Kukaan ei näe täysin rakkaansa huonoja puolia, niille on täysin tai osittain sokea halusipa tai ei - ainakin suhteen ensimmäisinä vuosina.

Vierailija
4/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän toinen nainen kuitenkin on

Vierailija
5/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä elämässä kun mieheni ei pystynnyt pitämään elintään housuissaan. Niin en mä niitä toisia naisia syyttännyt saatikka vihannut. Mistä ne olisi voineet tietää miehen olevan perheen isä ja naimisissa.

Ei ollut sormusta sormessa vaan autossa tai jossain muualla eikä se lapsistaan saatikka perheestään puhunut.

Ihan turhaan sitä toista naista syyttelemään aletaan. Kannattaa sitä kulta mussua maailman parsta isää syyttää ja laittaa vastuuseen.

Vierailija
6/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeneena tiedän sen

Itse koin suunnatonta vihaa vierasta naista ja miestäni kohtaan, syytin molempia.

Soitin sille naiselle muutaman kerran ja haukuin.

Syyllistin myös häntä niissä puheluissa ja samanlaista sananruoskaa heilutin ukolle kotona.

Vedin vähän happea ja mietin muutaman päivän ja sen jälkeen ilmoitin miehelle että on tasan kuukausi aikaa löytää itselleen uusi osoite.

Helvetin kova paikka se oli, kolme vuotta meni aikaa toipua erosta. Meillä on yhteisiä lapsia joten tuossa miehessä olen kiinni jollain tasolla lopunikääni.

Haluan että lapsilla ja isällään on välit kunnossa.

Exällä on naiset vaihtuneet useita kertoja eromme jälkeen, ei ole edelleenkään yhden naisen mies joten eroamme en kadu. Exä kertoo elämästään asioita, meillä on hyvä keskusteluyhteys, mitään seksuaalista vetoa en enää tunne häneen.

Vierailija
7/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan myös. Ellei tullut raiskatuksi.

Vierailija
8/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä toisia naisia/toisia miehiä on erilaisia!

Eivät kaikki ole viattomia ja toimineet ns. hyvässä uskossa eli tietämättä, että rakastajalla on perhe.

Osa voi hyvinkin itsekkäästi ja moraalittomasti pyrkiä viettelemään perheellisen ihmisen (on kyse sitten miehestä tai naisesta). Ajattelee, että tuon haluan, viis siitä, mitä seurauksia siitä on.

Melkein jokaisen miehen JA NAISEN saa vieteltyä, jos siihen oikein tosissaan panostaa. Ihmisen hellyyden ja huomion kaipuuseen on hiton helppo iskeä...

Ja sellainen viettelijä (mies tai nainen) ON pahis.

Vierailija
9/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä toinen nainen miehen olevan varattu. Jos tietää, hän on myös syyllinen. Kyllä mun omatuntoni alkaisi kolkutella jos suostuisin seksiin perheellisen miehen kanssa. Ei voi kuin ihmetellä miten joku ei koe asiaa lainkaan vääränä. Tämä ei tietenkään poista sitä tosiseikkaa, että ennenkaikkea mies on vastuussa tekemisistään perheelleen.

Vierailija
10/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa nyt jo!

Vierailija
11/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruusaikani poikaystävä selitti minulle kaulassaan olevat fritsut sanomalla, että samassa opiskelijakämpässä asunut tyttö oli hiipinyt yöllä hänen sänkyynsä ja hupsista vain alkanut imeskellä häntä. Mitä mies voi silloin tehdä...

Mies haukkui naisen huoraksi ja halvaksi ja kertoi kuinka arvostikaan ymmärrystäni ja hienoa persoonaani...

Joo-o, tiesin, että kundi puhui paskaa, mutta minulle oli "helpompi" syyllistää tuota noita-akkamaiseksi miehen haukkumaa tyttöä, joka saakutti sentään tiesi, että poikaystäväni oli varattu...

Onneksi järkevistyin myöhemmin ja jätin ko miehen.

Vierailija
12/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita. Nainut mies voi tulla vietellyksi vaikkapa työpaikan pikkujoulussa tai muuten vaan työpaikalla... pahimmassa tapauksessa se viettelijäkin on naimisissa, hakee vaan pikkukivaa sivusuhdetta arkensa piristykseksi.

Tilanteita on siis monenlaisia ja vaikka se pääsyyllinen on aina pettävä puoliso, niin ei se viettelijäkään aina niin syytön ole.

Vierailija
13/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettävä puoliso syyllistyy murhaan ja se toinen nainen/mies avunantoon.

Vierailija
14/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkean itsearvostuksen. Minä kieltäydyin tuollaisesta suhteesta, koska arvostin itseäni, omaa avioliittoani sekä miehen avioliittoa. Mies on usein heikompi noiden viettiensä kanssa, nainen osaa pelata. Ja nainen on se, joka voi laittaa stopin. Kun tuollainen mies tajuaa, että nainen voi olla fiksu eikä lähde leikkiin, mieskin saattaa ajatella että on varsin tyhmä.

Kaksihan siinä hommassa on, mutta nainen voi olla se fiskumpi joka loepttaa tuollaisen suhteen. Itse lopetin heti alkujaan. Sen verran korkea moraali joka voitti omatkin viettelykset.

Vierailija
15/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen tullut petetyksi olen sitä mieltä, että mies on meidän suhteen kannalta vastuullinen, ei toinen nainen, joka tosin sattui olemaan kaverini. Olen varma, että jollei se olisi ollut tuo kaveri, niin sitten joku muu.

Yrittäjiä riittää aina, mutta parisuhteessa oleva joko pysyy uskollisena ja sanoo ei (ketään ei väkisin viedä!), enkä sitäpaitsi usko että monikaan pettävä mies on ihan vikisten vain viety, kyllä sitä yritystä on nähty todistettavasti ihan tarpeeksi noiden varattujen miesten osaltakin. Naiset on vain niin sinisilmäisiä että uskovat miestensä selityksiin, tai haluavat uskoa vakuutteluihin tai pitävät niin kynsin ja hampain ukoistaan kiinni, että uskovat mitä haluavat.

Vierailija
16/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään tossukka, jolla ei ole omaa tahtoa! Ihan ajattelevia olentoja ollaan ja vastuullisia yhtä lailla, miehet kuin naisetkin. Järkyttävää että noin voi ajatella.

korkean itsearvostuksen. Minä kieltäydyin tuollaisesta suhteesta, koska arvostin itseäni, omaa avioliittoani sekä miehen avioliittoa. Mies on usein heikompi noiden viettiensä kanssa, nainen osaa pelata. Ja nainen on se, joka voi laittaa stopin. Kun tuollainen mies tajuaa, että nainen voi olla fiksu eikä lähde leikkiin, mieskin saattaa ajatella että on varsin tyhmä.

Kaksihan siinä hommassa on, mutta nainen voi olla se fiskumpi joka loepttaa tuollaisen suhteen. Itse lopetin heti alkujaan. Sen verran korkea moraali joka voitti omatkin viettelykset.

Vierailija
17/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan kykenisi moiseen yök.

Mun mielestä syyllisempi on kuitenkin se varattu mies, mutta molemmat siis syyllisiä.