? Laittakaa kuvia vatsoista raskauden jälkeen ?
Eli kuvia alateitse tai sektiolla synnyttäneiden mammojen vatsoista. Tässä oma, lapsi 1v. Ja joo, just istuin koneella ja siksi toi punanen viiva Ü.
Rohkeasti masut esiin mammat!
Kommentit (113)
näillä keillä yksi lapsi. Näinhän se menee, nuorena harvemmalla tulee arpia, riippuu myös ihotyypistä. Mulla viisi lasta ja arpinen nahkakasa jota en ala kuvaamaan. Menee ihmisten yöunet vaikka en mikään lihava ole (tai ehkä juuri siksi se näyttääkin kauhealta). Beaver et ole oksettava, aika tavallinen.
taitaa paljolti olla kiinni kuinka käy. Kaverin arpista mahaa on turha säikähtää, ja sen takia lapsen tekoa pelätä. Jos nyt haluaa omaa "riskiään" kartoittaa, niin kannattaa kurkata se äidin ja siskojen mahat.
Ja toisaalta mitä sillä "nätillä" mahanahkalla enää viiskymppisenä tekee? Ei ole lapsia, ja huonossa lykyssä mieskin vaihtaa nuorempaan ja perustaa perheen.
maha palautuu hyvin ensimmäisen raskauden jälkeen. Useamman lapsen jälkeen se totuus paljastuu.
Olin 28-vuotias kun esikoinen syntyi. Raskauden aikana maha kasvoi valtavaksi, neuvolasta lähetettiin ylimääräiseen ultraan koska terkkari oli varma että ensimmäisessä ultrassa oli jäänyt huomaamatta että odotan kaksosia. =) No ei ollut kuin yksi vauva vain... 3 viikkoa synnytyksen jälkeen minulle sopi housut joita olin käyttänyt ennen raskautta. Eli vaikka maha oli valtava, palautui myös hyvin.
Toinen lapsi syntyi kun esikoinen oli 3-vuotias. Pienen pieni maha, sf-mitta käyrällä kulki alimman viivan alapuolella. Rv 32 mut komennettiin taas ylimääräiseen ultraan koska pelättiin että vauva on pienikokoinen. Ei ollut, syntyi 3100g painava vauva, isompi kuin esikoinen. Mahapa ei enää palautunukaan täysin. Eteen jäi pieni reppu, vaikka muuten olen erittäin hoikka. Ehkä vatsalihasten tekeminen voisi jonkun verran vaikuttaa mutta tuskinpa saan millään samoihin mittoihin kuin ennen raskauksia.
Raskausarpia minulla ei ole yhtään.
itse olen saanut KAKSOSET ja voitteko kuvitella että sellaisessa raskaudessa selviää pienell vatsalla?????????????? Varsinkin kun kumpikin vauva kasvoi normaalivauvan kokoiseksi, kummallakin omat lapsivesipussit joissa kummassakin PALJON lapsivettä, omat istukat,...kaikkee siis kaksin verroin.
Nostan hattua kaikille kaksosten äideille
Ei yhtään raskausarpea. Toki vatsalihakset on ja pysyy erillään, vaikka kuinka treenais ja nahka on jonkin verran muhkurainen, kun sitä ihoa tosiaan on vaikka muille jakaa :D
itse olen saanut KAKSOSET ja voitteko kuvitella että sellaisessa raskaudessa selviää pienell vatsalla?????????????? Varsinkin kun kumpikin vauva kasvoi normaalivauvan kokoiseksi, kummallakin omat lapsivesipussit joissa kummassakin PALJON lapsivettä, omat istukat,...kaikkee siis kaksin verroin.
Nostan hattua kaikille kaksosten äideille
Saisko lisää kuvia??? Uskaltaako kukaan näyttää ei-täydellistä mahaa?
Olen tähän asti luullut olevani joku ihme harvinaisuus, kun masu on palautunut kolmen raskauden jälkeen litteäksi ja ylimääräinen ihokin on häipynyt johonkin. Olen onnekas kun ei ole tullut yhtään raskausarpeakaan :)
että naiset jaksavat pitää itsestään huolta synnytyksen jälkeenkin.
jotka laitoitte kuvia pömpöttävistä ja arpisista mahoistanne! Suurelle osalle odottajista kuitenkin tulee raskausarpia. Ihmiset vain mieluummin esittelevät niitä timmejä masujaan... On lohdullista nähdä, että on muitakin arpisia =)
22-vuotiaan (vai mitä se sano olevansa) aloittajan itsetunnonkohotus ja tsemppaus kysessä kun tällaisia pyytelee. en toki näe mitään pahaa ja kauniita vatsoja ovat kaikki vaikkakin erilaisia. mutta erilaisa on ihmisetkin.
ihmetteln vaan miten nuorelle ihmiselle tulee mieleen pyytää naisia laittamaan kuvia vatsoistaan...jos ei vertailua niin mitä sitten?
ole kyllä koskaan nähnyt tuollaisia arpisia ja roikkuvia vatsoja, en yhdelläkään sukulaisnaisella tai ystävällä! Pelottavan näköisiä!
ole kyllä koskaan nähnyt tuollaisia arpisia ja roikkuvia vatsoja, en yhdelläkään sukulaisnaisella tai ystävällä! Pelottavan näköisiä!
että tuollaisia mahoja pidetään yleensä visusti piilossa!
on myöskin huonosti laitettu napakoru, iho venyy ja koru roikkuu.
Mutta luulisi, että olisi yhteisissä saunoissa tullut vastaan ja olen nähnyt sukuni naiset vauvasta mummoon alasti.
että tuollaisia mahoja pidetään yleensä visusti piilossa!
mutta ei mitään itsetunnon pönkitystä. ihan rehellistä vertailua :)
ppl!! älkää vetäkö hernettä nenään :) tsiisus.
REHELLINEN VERTAILU?! katsot yhtä et "hyi" ja toista et "ihan ok". vitsit oot tyhmä. ihmisiä ei vertailla, ei edes rehellisesti.
no toista katson "ahaaa, tuolla on tuollainen" ja toista "ahaa, tolla on tollanen".
en niin että "hyi" "nam".
mielenkiintoa! ei tässä ole muusta kiinni.
Kiva nähdä että muillakin vatsa tuon näköinen..
Ekan raskauden jälkeen oli arpia,mutta toinen ja kolmas raskaus sai vatsan roikkumaan:( arvet on ihan jees,ei haittaa,en oo biksu ihmisiä..mutta kyl vatsanahan roikkuminen on jotain niin...En ees viitti laihduttaa ku tiedän että nahka roikkuu sen jälkeen vielä pahemmin..
Mut ei pidä valittaa,mulla on 3 IHANAA lasta
Jee. Laitoin siis tänne kuukausi sitten mahakuvan, ja nykyinen on minusta taas vähän kivempi.
Vauva on alle viikon... Tuleekohan tuosta enää litteää? :D
http://aijaa.com/v.php?i=000428168052.jpg