Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada VAGINAORGASMI??

Vierailija
22.12.2009 |

vai millä nimellä sitä edes kutsutaan..

En ole koskaan saanut vaginaorgasmia, antakaa jotakin vinkkejä miten sen voisi saada? Minkä aikaa teidän yleensä pitää harrasta seksiä että saatte vaginaorgasmin, asentoja ymym...

Olen kokenut vain sellaisia "tilanteita", että olen päällä ja mies jyystää minua. Ja juuri kun alkaa tuntua todella hyvälle ja on oikea asento miehen täytyy lopettaa koska on "rankka" asento. Kertokaa siis asentoja jossa jaksaa pitkään.

Olen reilun parin vuoden aikana saanut vain muutaman orgasmin, senkin omalla kädellä seksin aikana. Sekään ei edes tuntunut kummoiselta. Onko muilla niin että kun seksin aikana hieroo itseään, se ei tunnu juurikaan miltään. Tuntuu että muna vie jotankin tunnon pois. Jos sen noin voi muotoilla...

En ole koskaan saanut nuolemalla, enkä silloin kun mies sormettaa minua.

Suoraan sanottuna tämä vituttaa jopa itkettää, tuntuu että olen jotenkin vajaa ja huono.

Kysyin kerran mieheltäni (tiedän että hänellä on paljon kokemusta, minulla vain 1 ennen miestä), saako naiset helposti orgasmin. Vastaus oli että jotkut ei saa helposti, toiset taas kun kerran tökkäsee munalla saa, sitten ku toisen kerran tökkäsee ne saa taas. Minäkin haluaisin edes joskus saadaa, harmittaa..:´(( Melkein vihaan itseäni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, kuulostaa siltä, että olen outolintu. Sain emätinorgasmin jo ensimmäisellä yhdyntäkerralla, neitsyyden menettäessäni. Tosin olin silloin 21-vuotias, tunsin kehoni erittäin hyvin ja olin kokenut "orgasmien itseaiheuttaja". Mutta seksistä jäi siis hyvät mielikuvat aina alusta lähtien.

Itse asiassa, nyt kun asiaa ajattelee, en ole koskaan harrastanut penetratiivista seksiä ilman emätinorgasmia. (Suuseksiorgasmin metsästäminen puolestaan jatkuu vielä. Sen kun vielä joskus saisi.)

N29

Vierailija
22/23 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää emätinerkkuja erikseen ei ole vaikka täällä jotkut kokemattomat muuta väittää.

Juu tiedetään orgasmi on tunne aivoissa, joten teoriassa orgasmin saa vaikka pelkästään ajattelemalla. Nyt on kyse siitä, että mitä paikkaa hinkaamalla orgasmi tulee.

Ei tarvii hinkata mitään. Viimeksi tänään sain orkun työpaikalla (!) kun luin itsetyydytys.org'ista eroottisia novelleja ja puristelin rytmikkäästi reisi- ja lantionpohjanlihaksilla.

Alkuperäiselle ja muille saman ongelman kanssa painiville naisille sanoisin, että opetelkaa siskot hyvät itse ensin saamaan orkku. Tuskin kukaan osaa/saa orkkua harjoittelematta mitenkään! Tutustukaa ihan rauhassa omaan kroppaan ja siihen mikä tuntuu hyvältä. Seksikaupasta saa hyviä klittaa stimuloivia leluja, mutta ennen sitä suosittelisin, peilin kanssa tai ilman, omin sormin ja vaikkapa suihkun avulla löytämään ne kohdat ja liikkeet, mitkä tuntuvat hyvältä. Jokainen nainen on erilainen, ja jokainen nauttii eri asioista. Mies ei voi mitenkään tietää, mistä juuri Sinä nautit, ellet sitä hänelle kerro tai osoita..

Kannattaa muistaa, että orgasmi on täydellinen rentoutuminen, joten sen saadakseen naisen on oltava - aivan niin - täysin rento. Täytyy olla oikea aika ja tarpeeksi aikaa, rauhallinen paikka, luotettava partneri ja tahto heittäytyä täysin.

Keskimäärin naisilla menee YLI 20 minuuttia kiihottuakseen niin, että voivat laueta. Kunnollinen esileikki ennen yhdyntää on mun mielestä ihan a ja o sellaiselle naiselle, joka ei helposti saa orkkua. Ja se siis tarkoittaa niin kauan, että naisesta tuntuu, että hän tulee hulluksi, jos ei just nyt saa miestä sisään. Ja mies, älä mene sisään vaikka pyytäisi ja rukoilisi, vaan jatka naisesi hyväilyä! Kiusoittelu on erinomaista esileikkiä!

Suurin osa naisista tarvitsee yhdynnässäkin käsin tai muuten klitan stimulointia lauetakseen. SUURIN OSA. Laitan isolla, jotta huomaisitte, että ette ole yksin, ettekä mitenkään outoja. Hyvä rakastaja ymmärtää tämän ja kiihottaa käsin kumppaniaan...

Osa naisista ei vaan koskaan saa orkkua, sekin on fakta. Mutta uskoisin, että ajan kanssa ja ahkerasti harjoittelemalla, myös sitä henkistä puolta, eli oppia tajuamaan millaisessa mielentilassa täytyy olla voidakseen laueta. Ei kukko käskien laula eikä nainen käskien saa orkkua.

Tsemppiä kaikille harjoituksiin!

ystävällisin terveisin N35, joka muistaa harrastaneensa itsetyydytystä jo ennen kouluikää ja on saanut ala-asteikäisenä orkkuja, peittomyttyä vasten itseään hinkaten sekä lantionpohjanlihaksilla tehtynä. Ja joka saa yhdynnässä orkun joka kerta. Mutta kuten joku aiempikin, suuseksillä saatuna on vielä orkku kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tähän vanhaan ketjuun, kun etsin asiasta tietoa ja kokemuksia.

En ollut saanut orgasmia yhdynnässä ilman samanaikaista klitoriksen hyväilyä ennen viime kesän lavatansseja. Minua tanssitti n. 30v minua lyhyempi mies. Hän oli hyvä tanssimaan ja flirttailemaan ja päädyimme minun kotiini jatkoille. Riisuuduttuamme näin erikoisimman peniksen mitä olen tavannut (olen tutustunut n. 30:een seksin merkeissä). Se oli todella paksu ja terska vielä varttakin laajempi, varsinainen tatti. Pituutta oli vain noin 10cm.

Kun hän työnteli, ei edes koko pituudella, sain aivan huikean orgasmin. Hän ilmeisesti osui G-pisteeseeni. Kun hän huomasi huippuni tulleen, hän painoi muutaman pidemmän työnnön ja laukesi niin syvälle, kuin pystyi. Otimme vielä jonkin ajan kuluttua toisen kerran.

Kun hän oli lähdössä, kysyin mahdollista uutta tapaamista. Ei onnistu, vaimo ja tyttö palaavat mummilasta huomenna ja pitää hoitaa aviovelvollisuudet, hän vastasi. Tiedänpä nyt, että minäkin voin saada vaginaorgasmin, partnerin etsintä jatkuu.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan