miten saada VAGINAORGASMI??
vai millä nimellä sitä edes kutsutaan..
En ole koskaan saanut vaginaorgasmia, antakaa jotakin vinkkejä miten sen voisi saada? Minkä aikaa teidän yleensä pitää harrasta seksiä että saatte vaginaorgasmin, asentoja ymym...
Olen kokenut vain sellaisia "tilanteita", että olen päällä ja mies jyystää minua. Ja juuri kun alkaa tuntua todella hyvälle ja on oikea asento miehen täytyy lopettaa koska on "rankka" asento. Kertokaa siis asentoja jossa jaksaa pitkään.
Olen reilun parin vuoden aikana saanut vain muutaman orgasmin, senkin omalla kädellä seksin aikana. Sekään ei edes tuntunut kummoiselta. Onko muilla niin että kun seksin aikana hieroo itseään, se ei tunnu juurikaan miltään. Tuntuu että muna vie jotankin tunnon pois. Jos sen noin voi muotoilla...
En ole koskaan saanut nuolemalla, enkä silloin kun mies sormettaa minua.
Suoraan sanottuna tämä vituttaa jopa itkettää, tuntuu että olen jotenkin vajaa ja huono.
Kysyin kerran mieheltäni (tiedän että hänellä on paljon kokemusta, minulla vain 1 ennen miestä), saako naiset helposti orgasmin. Vastaus oli että jotkut ei saa helposti, toiset taas kun kerran tökkäsee munalla saa, sitten ku toisen kerran tökkäsee ne saa taas. Minäkin haluaisin edes joskus saadaa, harmittaa..:´(( Melkein vihaan itseäni.
Kommentit (23)
Koitappa tällaista voidetta http://www.ihmeellinenhuone.fi/product_info.php?cPath=21_57&products_id…
Auttaa ainaskin joissakin tapauksissa.
mä yleensä hieron muijani g-pistettä neljällä sormella. toimii.
Joku väittää, ettei ole olemassa emätin/vaginaorgasmeja. Orgasmi on jokaisen henkilökohtainen kokemus, jonka jokainen kokee yksilöllisesti.
Tässä minun kokemukseni kolmenlaisesta eri orgasmista:
KLITORISorgasmin saan luonnollisesti pelkästään klitorista hyväilemällä. Tunne tästä on kuin pieni laukeaminen, huokaisu. VAGINAorgasmi tulee yhdynnässä, samalla klitorista hyväilemällä. Tunne on räjähdyttävämpi, ja joskus oikein voimakkaana, tuntuu kuin koko alapää kihelmöisi tulessa. G-PISTE orgasmi tulee g-pistettä sormella painaen/hangaten (en ole kysynyt miten mieheni sen tekee) ja samalla klitorista kiihottaen. Tunne on todella voimakas ja lähes pakottava. Orgasmi nousee aikaisempia hitaammin, ja olo on lähes tukahduttava jo pitkään ennen laukeamista. Joskus ei tiedä onko se enää nautintoa vai ei. Sen jälkeinen olo sen kuitenkin kertoo -olo on sanoinkuvaamattoman mahtava.
Kaikki tämä on tullut reilun kolmen vuoden aikana turvallisessa suhteessa. Etsimällä, kokeilemalla, harjoittelemalla. Olisin varmaan vieläkin ilman orgasmia, ellei olisi heti rohjettu käyttämään vibraattoreita, liukasteita, kiihotusvoiteita, erektiorenkaita ym. Kaikki vaan käyttöön rohkeasti! Juuri tämän takia ne on keksitty! Ostakaa ensin vaikka pieni nallevibraattori ja vähän kihelmöivää voidetta. Niillä pääsee jo ihan uusiin sfääreihin. Tsemppiä kokeiluihin!
ja olen aivan kuin sinä ap. Poden huonommuuden tunnetta siitä etten saa ja tunnen että olen vajaa. Saan aina kun sormetan itse seksin aikana ja miehen sormettamanakin saan ja paneminen tuntuu niin hyvältä että itkettää, mutta orgasmia ei vain niin tule. Tuntuu kuin puuttuisi jotain!
lantiopohjanlihkaset, onko ne kunnossa?
Apua?
ps. älä vihaa itseäsi. Kuulut todennäköisesti enemmistöön, kuten minäkin :(
vaginaorkut jokainen kerta. Asentona meillä on enimmäkseen klassinen läh.saarnaaja. Minä siis olen alla. Mitään liukasteita ei käytetä, ja esileikki meillä on melkoisen lyhyt, eli mies painaa sisään melko alkuvaiheessa. Usein lirppaan klittaani, mies kun myös tykkää siitä, että tuntee käteni kalunsa juurella. Moni kaverini on sanonut, että he eivät tunne kullin liikettä sisällään, mutta minä tunnen sen samperin herkästi. Tunnen siis terskan liikkeen, ja tunnen myös sen, kun se päästää lastin sisääni. Klitorisorkkuja saan melko helposti. Sekä omalla kädellä, että miehen kädellä, suulla, kielellä. Minä en makaa ja odota sitä, koska se orkku tulee, vaan antaudun koko sielullani asiaan ja liikun ja kiihotan itseni jo pelkillä ajatuksilla.
Minä en makaa ja odota sitä, koska se orkku tulee, vaan antaudun koko sielullani asiaan ja liikun ja kiihotan itseni jo pelkillä ajatuksilla.
Tää viimene lause se ilmeisesti onkin homman juju. Miehelläkin alkaa tulla ongelmia orkun kanssa, jos sitä ihan väkisin yirttää jossain vaiheessa saada tulemaan.
Missäs kunnossa sinun lantionpohjanlihakset ovat? Itselläni orgasmiherkkyys parani kun aloin jumppaamaan niitä säännöllisesti, vaikka ne olivat hyvässä kunnossa ja orgasmeja sain aiemminkin.
Jos mies ei jaksa jyystää sinua niin punttisalille se mies :D älä stressaa asiasta, tutustu itseesi ihan oikeasti. Älä pidä orgasmia päämääränä, antaudu vaan nautinnolle. Jos se tulee, se tulee. Itse sain ensimmäisen emätinorgasmini jo neljännellä yhdyntäkerralla, siitä lähtien melkein joka kerta, PAITSI jos hermoilen siitä liikaa. Ottakaa aikaa, tehkää vain asioita mitkä tuntuvat hyviltä, ilman paineita.
ja se tuli huomaamatta.
Paras asento minulle on istuen miehen sylissä, mun täytyy jännittää lähes kaikkia lihaksia mutta auta armias että se palkitsee ;)
Toinen hyvä asento on seisten siten että olen jalat miehen ympärillä, se on takuuvarma ja nopea keino saada(mulle)
Anna asialle aikaa, kokeile jännitellä eri lihaksia aktin aikana, nostele lantiota, vaihda jalkojen asentoa, koskettele itseäsi ja yritä pitkittää touhua
Menestystä sulle ap!
Mitää emätinerkkuja erikseen ei ole vaikka täällä jotkut kokemattomat muuta väittää.
erosimme ja sitten ilokseni tajusin, että muutakin on tarjolla :)
t. emätinorgasmin saava ja yli 100 miestä/28v
Mitää emätinerkkuja erikseen ei ole vaikka täällä jotkut kokemattomat muuta väittää.
Juu tiedetään orgasmi on tunne aivoissa, joten teoriassa orgasmin saa vaikka pelkästään ajattelemalla.
Nyt on kyse siitä, että mitä paikkaa hinkaamalla orgasmi tulee. Jotkut eivät saa kuin klitoriksesta orkun.
Meillä mamma saa klitasta ja anaaliseksistä kuten myös pelkästä takapuolen puristelusta (siis ei klitan hierontaa eikä penetraatiota) mutta pelkästä naimisesta pilluun (ilman klitan hieromista) orkkua ei tule.
että perseen kautta osut sinne minne kyrpäs ei yllä emättimen kautta
Tuntui ihan samalta kuin klittaorkku, mutta tuli esim sormettamalla, emättimen etuseinässä oli kohta jota sormeilemalla laukesi. Nyt synnytyksestä vuosi, enkä ole enää saanut, tosin olen saanut niin tehokkaasti miehen kielen kanssa sen perinteisen, ettei ole enää niinkään yritetty.
Eli naisissa on ihan varmasti eroja, kaikki eivät sitä kautta saa. Mulla oli ilmeisesti värkki jotenkin "poikkeustilassa" silloin. Helpompi ja kiva juttuhan se olisi kun sais ihan perus pikapanoissakin.
Kiitos huomattvan älykkäästä ja asiantuntevasta kommentista!!!
-10-
Kiitos huomattvan älykkäästä ja asiantuntevasta kommentista!!! -10-
mä olen GURU näissä asioissa.
..on melko herkkua, mutta vagina orkku on nappi sen päälle. Jos vertaillaan, niin mikään ei voita vaginaorkkua. Sen saa iha taatusti jokainen nainen, ei tarvi muuta kuin haluta sitä. Pelkällä löämisellä se ei tule.
"Sen saa ihan jokainen nainen", ei tutkimusten mukaan saa, vaikka miten haluaisi. Se johtunee ns naisen eturauhasesta, joka voi olla sijainniltaan eri paikassa eri naisilla. Se voi olla niin hankalassa paikassa ettei siihen yhdynnässä penis hankaa. Ja kymmenellä prosentilla (muistaakseni) se on kehittymätön eikä siksi vaginasta irtoa orkkua millään ilman muiden alueiden kiihottamista.
Itse löysin vaginaorgasmin vasta siinä vaiheessa, kun jäin sinkuksi ja hommasin sauvan. Sillä tutkiskelemalla löytyikin hyvin mukavat tunnelmat. Sitä ennen oli orgasmi perustunut klitoriksen hankaamiseen joko panemisen kanssa tai ilman. Orkku on erilainen ja kyllä se vaan tuntuu olevan voimakkaampi vaginasta.
Ap, älä luovuta. Tilanne voi parantua vielä!
N40
Itse en saanut nuorempana KOSKAAN orgasmeja,mutta nykyään saan aina..Osaan itse rentoutua ja nauttia seksistä sekä liikkua seksin aikana niin että muna osuu oikeaan kohtaa.
Aargh!!!Edellisestä kerrasta onkin TODELLA pitkä aika...
harjoittelu ei tuota tulosta ja saan vain hyvin harvoin miehen sormettaessa tai nuolemalla orkun =( tuntuu kuin olisin vajaa nainen =( mieskin yrittää ja yrittää mutta ei vain tule =( =(
Mitään keinoja?