Lue keskustelun säännöt.
Vietimme joulumme viime vk.nloppuna
22.12.2009 |
Nyt todella outoa kun kaikilla muilla se vielä edessä :)
Kommentit (4)
Lahjat annetaan aattona, mutta virallinen jouluateria syötiin jo. Joulupäivänä lähdemme matkalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun miehen lapset tulevat meille vasta perjantai-iltana. Toki aattona ollaan tavalliseen tapaan sukulaisilla minä ja mieheni, mutta lauantaina tulee joulupukki, koristellaan kuusi ja vietetään joulua meillä kotona lasten kanssa :)
Ja lahjat on ostettu vuoden aikana, kaikki toki noin puoleenhintaan :).
eikö olisi kannattanut odottaa vielä ja viettää vasta joulun jälkeen niin olisitte saanut kaiken puoleen hintaan? Näin meillä tehdään aina.