Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietimme joulumme viime vk.nloppuna

Vierailija
22.12.2009 |

Nyt todella outoa kun kaikilla muilla se vielä edessä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi kannattanut odottaa vielä ja viettää vasta joulun jälkeen niin olisitte saanut kaiken puoleen hintaan? Näin meillä tehdään aina.

Vierailija
2/4 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat annetaan aattona, mutta virallinen jouluateria syötiin jo. Joulupäivänä lähdemme matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen lapset tulevat meille vasta perjantai-iltana. Toki aattona ollaan tavalliseen tapaan sukulaisilla minä ja mieheni, mutta lauantaina tulee joulupukki, koristellaan kuusi ja vietetään joulua meillä kotona lasten kanssa :)

Vierailija
4/4 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lahjat on ostettu vuoden aikana, kaikki toki noin puoleenhintaan :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän