Mitä mieltä olette nimestä Emma
se ois tytölle ehdolla..joo tiedän,että suosittu nimi, itse en vain ole kyllä bongannut yhtään Emmaa kastetuissa,onko tuo vielä hirmu suosittu,en halauaisi lapselleni sitä suosituinta nimeä mutta mitään sopivampaa nimeä emme tytölle vain löydä.
Kommentit (11)
olen niiiiin tyytyväinen nimeen. oli kanssa silloin suosittu mutta enpä tiedä tai tunne yhtään muuta emmaa...pelkäsin että on kerhossakin 4 emmaa mut ei..
musta on ihana, pehmeä,ja kaunis nimi joka on myös tosi helppo lausua.
..tuo Emma kohta 3v nukkuu paivaunia =)
En ole montaa toista Emmaa tavannut, vaikka paljon olemme kayneet perhekahviloissa ja asukaspuistoissa.
kahdella ekalla tytöllä on klassiset mutta myös kansainväliset nimet.Tai voihan se olla eri sarjaakin,mitä olette mieltä?
ap
Eiköhän se nimi tule olla juuri se, jonka te vanhempina haluatte rakkaalle lapsellenne antaa. Itse voisin hyvinkin antaa Emman tyttäreni nimeksi.
Pojallamme on myös yleinen nimi.
te itse siitä tykkäätte niin antakaa nimeksi. Yleinen nimihän se on mutta entäs sitten.
että stressata ei kannata,mutta kyllä se pikkasen pistää miettimään että jos kerhossakin sitten monta samannimistä,täytyiskö sitten ottaa se toiseksi paras vaihtoehto
ap
Meillä 6-v Emma. Ja tuo Emmahan on ns. "vanha" nimi mutta mielestäni myöskin kansainvälinen.
Ja nykyään ilmeisesti enemmän "muodissa" Emmi. Tiedän yhden Emman omani lisäksi, mutta 3 Emmiä ihan lähipiirissä...
sen tiedän kyllä,useissa euroopan maissa käytetty nimi ja ranskassa suostiun tytön nimi tällä hetkellä.Tosian se olisi kiva nimi ensin en oikein pitänyt mutta pikkuhiljaa s eona laknut tuntua kivalta niemtä verrattuna muihin nimiin mitä ollaan mietitty.
Muita jota ollaan ajateltu on Laura,Krista Elisa,Eveliina,Erika..
liian perus