Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5kk vauva itkee tuolla kun haluaisi tissiä. koitetaan

Vierailija
19.12.2009 |

opettaa nukahtamaan ilman tissiä ja äisin sydän täällä särkyy kuunnellessa :( Isänsä on lapsen kanssa.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö jaksa imettää vai?

Vierailija
2/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yritän samaa, mutta tyttö on 1v2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk on älyttömän pieni. Mitä hemmetin hyötyä siitä on kenellekään että OPPII nukahtamaan ilman tissiä- Kerro mulle PLIIS haluan todella tietää!

Vierailija
4/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
5/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaa raukalle, hullu. Mistä näitä sikiää?

Vierailija
6/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttanut hienosti tissillä melkein 1v asti, myöhemmin ovat oppineet nukkumaan helposti ilmankin

Vierailija
7/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on aivan liian pieni mihinkään opetuksiin. Vitsi miten paha mieli tulee, kun joillain on noin täydellisen ymmärtämättömät vanhemmat:(

Vierailija
8/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vauva!! Onpa järkevää puuhaa taas. Kyseessä jotkut nuoret vanhemmat, joiden mielestä 5 kk on taas niin iso, ettei saa kaivata lohtua, turvaa eikä äitiä... koska äiti ja isi haluaa laatuaikaa keskenään, ja lapsen nukuttaminen on riesa. Kyllä sen vähintään 6 kk iässä on käytävä itse iltapesulla ja mentävä nukkumaan... hoh hoijaa.

Minä imetän yli 1 vuotiastani edelleen. Ja joka ilta annan tissiä. 2 kertaa isi nukuttanut illalla, kerran mummo, ja nukahtaa kiltisti. Kun on saanut itse edetä omaan tahtiinsa. Ja saa vastaisuudessakin. Minä ja mieheni ollaan tukemassa hänen elämäänsä, eikä hän meidän.

Vierailija
9/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää n. puolen-tunnin-tunnin välein ja haluaa tissin suuhunsa. Tämä äiti on ihan puhki ja koko perhe kärsii.

Eilen olin pikkujouluissa, isä nukutti vauvan ja nukkui ekaa kertaa elämässään 6h putkeen. Sen jälkeen heräsi nälkäänsä ja söi antaumuksella, ei vain halunnut tissiä suuhunsa tutiksi.

Vierailija
10/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä että olisi niiiin paljon helpompaa jos se pieni tissitakiainen suostuisi edes joskus ilman äitiä nukkumaan.

mulla on tuossa tuollainen 6kk typy, joka ei tuttia huoli, eikä isää, eikä uniriepua, eikä yhtään mitään muuta kuin äitin ja äitin tissin.

Vierailija
11/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIHAN SILLÄ LAPSELLA OLLA VAIKKA NÄLKÄKIN VIELÄ!

Vierailija
12/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan pieni raukka. aiheutat psykologisia traumoja noin, tulee hylätyksi tulon tunteita. mene jo!

Vierailija
13/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk vanhana ei saa edes unikouluttaa vielä. Nyt imettämään!

Vierailija
14/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi olla vielä vaikka kuinka nälkä" -kommenttiin, että mä ainakin tunnistan selkeästi mun 5kk pojan nälkäitkun!! Ja olen muuten tunnistanut jokaisen lapseni nälkäitkun siitä yöllisestä kunhan-vaan-havahdun-huutamaan -itkusta.

Onko teillä tutti käytössä?

Vierailija
15/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassakin sanotaan et alle 6kk ei mitään unikouluja vielä

Vierailija
16/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaikka 9kk ja sitä vanhempi, mut en todellakaan nyt noin pientä lasta itkettäisi , toki hyvä jos lapsi nukahtaa isänkin kanssa mutta jos hän on tissillä niin miksi et voi imettää ja laittaa häntä omaan sänkyyn kun nukahtaa?

Vierailija
17/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk haluaa tissiä parin tunnin välein, on se kauheen rankkaa. Millanen ihminen voi pokkana kuunnella pienen vauvan itkua tietokoneella....!!!!

Ehkä sillä on äitiä ikävä, HERÄÄ ja mene lapsesi luokse.

Vierailija
18/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteita, jos isänsä on koko ajan vieressä ja lohduttaa??

Onko sitten parempi, että äiti on ihan puhkipoikkiväsynyt kaikki päivät, eikä jaksa tehdä mitään, koska ei saa yöllä nukuutua.

Oikeasti painin itse kovasti tämän asian kanssa. Eikä olla teinejä vaan yli kolmekymppisiä ja vauvasta on todella pidetty huolta.

Vierailija
19/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, että yrität opettaa nukahtamaan ilman tissiä. Tiedän miten kamalaa on univelka kun joutuu heräämään puolen tunnin/tunnin välein. Kyllä pitäisi jo hyvin pärjätä useampi tunti, jos olet vatsan täyteen syöttänyt.

Terv. 4:n äiti

Vierailija
20/98 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hylätään noin. anna lapsellesi psyykkistä terveyttä koko elämäksi vastaamalla hänen tarpeisiinsa nyt.