Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5v hellyttävä ja hoidettava joululahja?

Vierailija
19.12.2009 |

Mikä teillä olisi tunteisiin vetoava?

Tällä lapsella ei aina tavalliset nallet, kissat ja koirat ole niitä ykkösiä, vaan usein se on joku "oudompi" eläin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pehmoja teidän leikki-ikäiset tai koululaiset saavat tai ovat toivoneet?

Vierailija
2/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BR-leluissa tarjouksessa liikkivia pupuja, kissoja ym, näitä meidän tytöt toivoneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on "VIP" pet shop pehmo, jossa pelikoodi. Siitä kyllä tykkäsi.

Muita ideoita?

Vierailija
4/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa (ainakin) on pehmoeläimiä, jotka hyrisee kun niitä rapsuttaa , kääntyy vatsaleen ehkä jotain muutakin.

Nämä eläimet oli eri villieläimiä, ainakin leijona. Kooltaan olivat noin 30cm korkeita. Hinta kyllä tosi suolainen n.60 euroo. Oon kuullut että nää olis just 4-5 vuotiaiden suosiossa.

Vierailija
5/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät meillä olevan suosikit. Vähän vanhempi tyttö kyseessä. Käärme on sellainen kolmisen metriä pitkä pötkylä. "Aidon" näköinen. Lisäksi niitä myydään Prismoissa kirkkaissa väreissä.

Pupu on ostettu Stokkalta ja ihan aidon näköinen, aika hyvän kokoinenkin. Lumileopardia ei vielä ole, mutta sitä toivotaan ylihartaasti.

Vierailija
6/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä, miten sillä käärmeellä leikitään - huomaa aikuisen mielikuvitukseton asenne ;o)

Itse olin ajatellut, että jos löytyisi sellainen nuken kokoinen ja mallinen, niin sitä voisi pukea nukenvaatteisiin. Mutta tuollaiset ovat sitten melkein aina niitä tavallisia nallukoita.

Vierailija
7/7 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi lapset ostivat käärmeensä mummun kanssa. Itse olisin kieltänyt. On ollut NIIIIIN älyttömän suosittu. Meillä leikitään kaikenlaisia majaleikkejä. Tai lapset ovat susia ja käärme saalista. Tai käärmeelle kiedotaan peittoja ympärille ja hoidetaan.