Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Musta tuli ruskeiden pipareiden ystävä ;-)
18.12.2009 |
Yli nelikymmpisenä siis vasta - Jo toinen satsi piti laittaa dannsuckerin reseptiä tulemana, eka annos kun on kahdessa viikossa jo syöty. No sehän ei lapsiperheessä ole varsinainen ihme, vaan se, että minä olen syönyt jo monta piparia ja himoitsen lisää. Ja olen aina inhonnut ruskeita pipareita aikaisemmin. Reseptissä piilee taika siis!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Paitsi jos puhutaan ihan muista pipareista, ja silloin ne taitaa olla kaikki jotain punertavan sävyä.