Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskallatteko mielialalääkkeiden syöjät käyttää yhtään alkoholia?

Vierailija
18.12.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkitys on jotenkin vaikuttanut.

Vierailija
2/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedän, että alkoholi vie lääkkeiltä vaikutuksen. Mitään "ylimääräisiä" sekoamisia ei "sekakäyttöni" ole aiheuttanut. Normaali känni ja normi krapula..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran tuli otettua ja en muista mitään niistä illoista. Noin 3 olutta tuli otettua ja sen jälkeen otin enemmän en muista mitään illasta. Muut muistavat kuinka julma ja röyhkeä olin.



En todellakaan suosittele. Ei ole kiva herätä seuraavana aamuna kolhuilla ja kuulla myöhemmin päivällä omia riehumisia.

Ennen mielialalääkkeitä en käyttäytynyt humalassa erikoisemmin. Luulen että suuri osa humalassa tehdyistä tapoista ja pahoinpitelyistä on tehty mielialalääkkeiden ja alkoholin vaikutuksen alaisena. Sitten kukaan ei muista mitä tapahtui.



Onneksi ei ole käynyt mitään hirveää.

Vierailija
4/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään ylimääräisiä sivuvaikutuksia. Mutta riippuu varmaan vähän lääkkeestäkin. Mulla on Sepram, ja aiempia kokemuksia myös fluoksetiinista ja sertraliinista.

Vierailija
5/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pari kertaa ihan kunnon känninkin, eikä siitä tullut mitään sivuvaikutuksia. Ihan samalla tavalla toimin kuin ilman lääkkeitäkin ja krapula oli samaa tasoa.

Vierailija
6/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin tällöin otan lasillisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

join kyllä normi viikonloppukännit.

Cymbalta+siideri vei täysin järjen ja muistin... eihän se tietty oo mielialalääkekään, mut sainpa tilaisuuden kertoo :)

Vierailija
8/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kerran juonut sinä aikana kännit. Kylläpä meni huiviin vauhdikkaasti ja krapulakin oli elämäni pahin. Tosin harvoin otankaan, kerran parissa vuodessa, joten jospa olikin harjoituksen puutetta ;) Tosin olen kyllä ennen kestänyt alkoholia hyvin (kun ei ollut cipralex käytössä), vaikka oli silloinkin aina vuosi, kaksi välissä, että otin edes mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä koskaan ota paria annosta enempää. Onko niillä muka jotain vaikutusta? Sekoitatko nyt mielialalääkkeet rauhoittaviin, diapamin tapaisiin lääkkeisiin? Masennuslääkkeethän lähinnä piristävät, eivät sekoita päätä sen kummemmin.

Vierailija
10/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee muisti (eli tapahtuu jotain vaurioita aivossa) ja paljon oksentelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene muisti eikä tapahdu mitään ihmeellistä.

Vierailija
12/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekakäyttäjät ei kyllä mitään seprameja nappaile viinan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tyylillä kuin ennenkin, paitsi ettei mene päähän vaikka puoli pulloa kossua joisin.

Vierailija
14/14 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo minusta eroa missään ennen lääkkeitä tai nyt. Olen kyllä miettinyt että voisin lopettaa lääkkeet kun olen terapiassakin. Lääkärit niin liioittelee noissa alkoholijutuissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan