Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella nuo kaveriehdotukset

Vierailija
18.12.2009 |

tulee facebookissa? Minulla ei ole yhtään kaveria, vain profiili, joten kavereiden kavereja siellä ei voi olla ehdotuksina. Kuitenkin minulle ehdotetaan yhtä tuttua ihmistä, joten mietinkin vaan että tuleeko ehdotuksena sellaisia, jotka ovat käyneet minun nimeäni etsimässä. Osaako kukaan sanoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla infossa jotain tietoja maasta, kaupungista, koulutuksesta tai työpaikasta?

Vierailija
2/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jonkun sähköpostiohjelmasi osoitekirjan kautta onko sinulla siellä tuttuja, niitä nimiä se ehdottaa myös hamaan tappiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla osoite, en muista. Mutta tämä kaverini jota minulle ehdotetaan, ei kuitenkaan ole samalta paikkakunnalta, ei koulutukseltaan sama, eikä muitakaan yhdistäviä tekijöitä. Paitsi se, että olemme tuttuja muuten, ja hän siis olisi voinut kyllä käydä minua etsimässä. ei kuitenkaan ole pyytänyt kaverikseen, koska ei luonnollisestikaan voi olla varma olenko minä juuri minä, vai joku muu saman niminen.

Vierailija
4/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jonkun sähköpostiohjelmasi osoitekirjan kautta onko sinulla siellä tuttuja, niitä nimiä se ehdottaa myös hamaan tappiin asti.

Ja toisaalta ei ole kyllä ehdottanut muita nimiä mitä minulle on osoitekirjassa, vaikka ovat facebookissa. Outoa.

ap

Vierailija
5/5 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku on sua hakenut ja klikannut profiiliin, pelkkä haku ei riitä, koska voi olla samannimisiäkin.

Mä hain kerran yhtä vanhaa kaveria, jolla ei ole mun kanssa yhteisiä kavereita. Heti sen jälkeen, kun olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, hän ilmestyi kaveriehdotuksiin. Varmaan minäkin ilmestyin hänelle, koska parin päivän päästä hän pyysi kaveriksi.