Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoittaisitko mielesi

Vierailija
17.12.2009 |

jos kaverinasi pitämä menisi rakastelemaan miehesi kanssa?

Minulle kävi näin klassisesti ja elämä on ihan sekaisin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, en tiedä mitä sinun sijassasi tekisin! Tuo on itselleni tämän asian suhteen kauhuskenaario nro1. Eli mies pettäisi kaverin kanssa. Jotenkin jonkun tuntemattoman, kasvottoman tyypin voisi vielä sulattaa. Mutta siinäkin on silti se tärkein pointti; jos mies kerran niin muka rakastaa ja arvostaa, miten voiyhden panon takia laittaa koko suhteen vaakalaudalle?

Vierailija
22/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos elämä on sekaisin! Miehesi teki kaksinkertaisen petoksen, paitsi petti sinua, teki sen vielä KAVERISI kanssa.

Ja kaverisi petti ystävyyssuhteenne.

Onpa miettimistä.Kovasti voimia sinulle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-O Tuosta olisi joku niin vaatimaton kuin mielipaha kaukana!

Vierailija
24/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan selvä asia. Ja tätä kaveria ei olisi minulle enää olemassa.

Ikävää peliä pelattu selkäsi takana, tiedä vaikka jatkuisikin.

Vierailija
25/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos elämä on sekaisin! Miehesi teki kaksinkertaisen petoksen, paitsi petti sinua, teki sen vielä KAVERISI kanssa. Ja kaverisi petti ystävyyssuhteenne. Onpa miettimistä.Kovasti voimia sinulle!!!

Vierailija
26/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienten lasten arkea ihan herkästi heitä menemään ja muuta. On tässä varmasti kovasti työtä, että pääsen eteenpäin. Kiitos kommenteista, IRL en voi puhua kenellekään.

aivan selvä asia. Ja tätä kaveria ei olisi minulle enää olemassa. Ikävää peliä pelattu selkäsi takana, tiedä vaikka jatkuisikin.

Vierailija
27/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se oliskin niin selvä asia, mutta ei yli 15 vuoden yhdessäoloa ja pienten lasten arkea ihan herkästi heitä menemään ja muuta. On tässä varmasti kovasti työtä, että pääsen eteenpäin. Kiitos kommenteista, IRL en voi puhua kenellekään.

aivan selvä asia. Ja tätä kaveria ei olisi minulle enää olemassa. Ikävää peliä pelattu selkäsi takana, tiedä vaikka jatkuisikin.

jos tuollaisen petoksen jälkeen harkisee eroa.

Tuota pahempaa tekoa on vaikea ajatellakkaan.

En yhtäänymmärrä näitä vähättelijöitä jotka mussuttavat rakastamisesta.

Jos miehesi aidosti rakastaisi sinua, hän ei olisi tehnyt tuollaista tekoa jonka varmasti TIESI satuttavan sinua paljon.

Ei rakastamalleen ihmiselle tehdä niin ja piste.

itse vetäisin kävisin "keskustelemassa" tämän nk. kaverin kanssa, joka toivoisi sen keskustelun jälkeen ettei olisi koskaan miestäni tavannutkaan ja mies saisi auttamattomasti pakata kamppeensa ja muuttaa muualle.

Vierailija
28/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun liitossa olis alunperinkin ollut jotain vialla.

ja h*orat yrittävät etsiä oikeutusta tekemisilleen. Fakta on, että mies voi pettää, vaikka kotona asiat olisivat miten hyvin, vaimo kaunis ja seksiä paljon.

Se on ehkä hetken hurmiota ja uutuudenviehätystä.

Vierailija
29/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sentään ollut kiinnostunut ja ihastunut pitkään, jonkinlainen hyväksyttävä motiivi. Mutta mikä saa miehen laittamaan koko meidän parisuhteen pelkän seksikortin varaan? Kyllä on pitänyt tietää, että meidän liitto voi kaatua tähän. Olen kyllä loukkaantunutkin, oliko kaveri tosiaan niin vastustamaton että mies asetti tuon panon meidän suhteen edelle? t. ap

On myös vastuussa teidän liitostanne. Minkälainen ystävä viekottelee kaverinsa miehen, jolla vielä lapsiakin? Katsokkin, että on entinen kaveri. Jonkinlainen kunnioitus täytyy olla itseäänkin kohtaan.

joka ilmeisesti avoimesti on ilmaissut kiinnostuksensa miestäsi kohtaan?

En tajua, luulisi, että se sinua vähän häiritsisi.

Vierailija
30/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä yhdessä vai erikseen, samanlaisena ei kuitenkaan. En koskaan ikinä voisi antaa anteeksi ja varsinkaan unohtaa tuollaista tekoa.

Miten jatkaa suhdetta, avioliittoa jos ei luota toiseen enää ollenkaan. Miten kestää toisen läsnäolo kun kokoajan muistaisi kuinka paljon hän on tietoisesti tahallaan satuttanut.

En tiedä, en todellakaan.

Mutta sen tiedän että, ei en pahastuisi vaan jotain paljon enemmän. Ja sanoi mitä hyvänsä tuo miehesi, niin rakkaudesta hän ei tiedä mitään.

Rakastamalleen ihmiselle ei tehdä noin satuttavaa tekoa!

Ja mitä tulee siihen "kaveriin" *olen sanaton*

Paras olisi pysyä pois edestäni, eli en missään nimessä haluaisi hänen kanssaan olla missään tekemisissä ja avoimesti kertoisin tuosta teostfa kaikille jotka vaan ovat kuulolla.

SInulla ei ole mitään hävettävää ja miksi peitellä tuollaisen kurpan tekosia, ihan oikein kun joutuisi asiaa selittelemään ja varsinkin kun tietäisi että KAIKKI tietävät millainen löysä p***u on kyseessä.

Vierailija
31/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ystävä oli myös ollut kiinnostunut miehestäni jo pidempään (en silloin tosin tiennyt sitä).

Oli sitten sanonut miehelleni, että koska olen hänen ystävänsä, varmasti ymmärrän heidän suhteensa ja annan anteeksi.

No, enpä ymmärtänyt. Kun sain tietää, ystävä sai mennä. Ikiajoiksi. Vihaan häntä elämäni loppuun saakka ja toivon hänelle vain kaikkea pahaa.

Miehen kanssa palasin yhteen, koska rakastimme toisiamme edelleen.

Mies tunsi minut paremmin kuin tämä ystävä, koska oli sanonut ystävälle, että jos ja kun saan tietää, varmasti "tapan" ystävän...

Vierailija
32/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä tapauksessa se olisi täysin oikeutettua. Kummallekin huutia ja kunnolla.

toisena miehen kanssa vakava keskustelu suhteen jatkosta.. Ja todellakin suuttuisin.

itse en ehkä niin kamalasti miehelle kuin tällä kaverille.

Kaverin kuormasta ei syödä!!!

Mutta en kyllä antaisi anteeksi miehelle! Ja varmasti jonkinlainen väliaikainen ero ainakin olisi paikallaan...

jaksamista!

Vierailija
33/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaverin" kanssa. Tuollaisen tempun jälkeen olisi minulle täysin ilmaa.

Olen itse asiassa lopettanut ystävyyssuhteen jo sen vuoksi, että huomasin ystäväni yrittävän miestäni ja mies sen myönsikin. MIes ei lähtenyt siihen mukaan. Mutta arvostus ystävää kohtan loppui täysin. Kirjoitin kirjeen (aikaa 15 vuotta) ja sanoin, etteä en halua olla missään tekemisissä ja piste. Sen jälkeen en ole ollut missään tekemisissä ja koskaan en ole katunut sitä päätöstä.

Unohda kaveri kokonaan ja keskity teidän suhteeseen.

Vierailija
34/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättäisin ukon siihen paikkaan sekä katkaisisin välini "kaveriini"..

Vierailija
35/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnysmatto vielä miettii jatkamista tuollaisen ihmisen kanssa? Ällistyttävää. Vedoten yhteiseen!lapsiperhe arkeen jne. Kun mies on teollaan osoittanut viisveisaavansa teistä. Ei ole rakkautta eikä kunnioitusta tuossa. Mutta ilmeisesti ap:lle riittää kun mies sanoo "katuvansa" ja "rakastavansa", eipä taida tuo mantra lämmittää oikeasti.

Vierailija
36/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuitenkin on ollut hyvä elämä yhdessä, on keskinäistä kipinää (mikä nyt tuntuu tietenkin naurettavalta kirjoittaa), on yhteiset pienet lapset, olen luullut että on ollut rakkautta, tätä poikkeusta lukuunottamatta mies on aina kohdellut minua hyvin ja kunnioittavasti jne. jne. Jos lähden tämän yhden erehdyksen vuoksi, mitä menetän? Tietysti nyt tuntuu että pohja tuolta kaikelta meidän yhteiseltä on pois. En itsekään ole täydellinen, on varmasti asioita mitkä olisin voinut tehdä toisinkin.

kynnysmatto vielä miettii jatkamista tuollaisen ihmisen kanssa? Ällistyttävää. Vedoten yhteiseen!lapsiperhe arkeen jne. Kun mies on teollaan osoittanut viisveisaavansa teistä. Ei ole rakkautta eikä kunnioitusta tuossa. Mutta ilmeisesti ap:lle riittää kun mies sanoo "katuvansa" ja "rakastavansa", eipä taida tuo mantra lämmittää oikeasti.

Vierailija
37/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sentään ollut kiinnostunut ja ihastunut pitkään, jonkinlainen hyväksyttävä motiivi. Mutta mikä saa miehen laittamaan koko meidän parisuhteen pelkän seksikortin varaan? Kyllä on pitänyt tietää, että meidän liitto voi kaatua tähän. Olen kyllä loukkaantunutkin, oliko kaveri tosiaan niin vastustamaton että mies asetti tuon panon meidän suhteen edelle? t. ap

On myös vastuussa teidän liitostanne. Minkälainen ystävä viekottelee kaverinsa miehen, jolla vielä lapsiakin? Katsokkin, että on entinen kaveri. Jonkinlainen kunnioitus täytyy olla itseäänkin kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme