Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äiti itsekäs jos toivoo että lapsi syntyy keskosena?

Vierailija
17.12.2009 |

Näin siis koska haluaa helpon synnytyksen ja onhan se helpompaa synnyttää pieni 1,5-kiloinen vauva kuin yli 4-kiloinen iso vauva.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen tätä ap:n haukkumista. Eihän aloitusviestissä missään sanottu että juuri ap haluaisi synnyttää pienen keskosvauvan.

Vierailija
42/43 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi syntyy ennenaikaisena. Lapsi todnäk. selviäisi jo näillä viikoilla, mutta toivon että menee mieluummin 2 vkoa yli kuin esim. 4 alle lasketun. Mun lapsi kasvaa käyrien ylärajalla, mutta oon vaan tyytyväinen ja ylpeä, kun saan luultavasti ison vauvan! Kyllä se sieltä jotenkin ulos saadaan.

Mulla on esikoinen syntynyt 2 viikkoa yli la:n, keskimmäinen 2vkoa ennen ja kuopus 4vkoa ennen. Kellään ei ole ollut mitään ongelmia, ja vaikka kuopus oli syntyessään pienin, on hän nyt taaperona lapsistamme isoin. Eikä sillä vauvan syntymäkoolla muutenkaan ole mitään tekemistä tulevan kasvun kanssa, joten ei nyt varmaan ehdoin tahdoin kannata mitään jättivauvaa toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta luin kuitenkin ja ihmettelen tätä ap:n haukkumista. Eihän aloitusviestissä missään sanottu että juuri ap haluaisi synnyttää pienen keskosvauvan.

enkä mistään löytänyt sitä, että just ap ajattelis noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi