Uudesta seurustelukumppanista (mies yli 30v) tulee draamakuningatar naurettavan pienistä asioista (esim. viimeksi kun tein lämpimiä voileipiä, ei syönyt vaan sanoi "äiti laittaa aina arkijuustoa päälle eikä oltermannia"
Ja loppuillan mökötti, haki kaapistani hernekeittopurkin jonka söi suoraan purkista kylmänä ja valitteli nälkäänsä.
Kaveri oli käymässä luonani kun mies oli muualla. Kaveri polttaa sätkiä, mies askitupakkaa. Minä en polta. Mies huomasi parvekkeella tuhkakupissa tumpatun sätkän. Alkoi inttää miksi annoin kaverin polttaa sätkää, kun se lemu ei lähde sitten parvekkeelta eikä huoneistosta moneen viikkoon. Ja ihan tupakkaa poltti, ei mitään laittomia.
Sain hiljattain syntymäpäivälahjaksi punertavan suolavalaisimen. Minulla oli 2v hoitolapsi silloin luonani. Lapsi kyseli lampusta "onko se pieni kuu" Juttelin hänelle sadun lukemisen ohella ja sanoin, että se on lamppu, mutta kyllä me voidaan leikkiä, että se on pieni kuu" Kun lapsi nukahti, mies alkoi saarnata, että johdan pientä lasta harhaan valheillani.
Ylipäätään välillä saa varoa jokaista sanamuotoa tai elettä, ettei toinen vedä vuosisadan draamaa. Onko muillakin tällaisia "vauva" kumppaneita ja muuttuvatko he ikinä kun ikääkin jo se yli 30v?
Kommentit (33)
No onneksi se on uusi helppo päästä eroon. Miksi yleensä olet tämän ukon kanssa? Selkeesti pelkkä riippakivi.
Ihminen ei ikinä muutu miks tätä pitää edes kysyä. Yleensä pahenee vaan mitä tutummaksi tulee.
Kuulostaa siltä, että mies yrittää ihan tietoisesti saada sinut olemaan varpaillasi jatkuvasti. Tarkoituksellista manipulointia, alkaa pienistä asioista. Iso varoitusmerkki.
Kuulostaa kyllä niin tutulta! Ja ei, ainakaan oma mieheni ei ole muuttunut kymmenessä vuodessa miksikään. Minun mieheni on vielä sellainen,että hän ei voi yhtään sietää sitä, jos korjaan kun hän on väärässä jossain. Joskus on ihan pakko korjata, kun selittää jotain asiaa lapsille faktana. Lapsiraukat kun uskovat vielä kaiken, mitä isä ja äiti heille sanovat.
No, ei kai kukaan Oltermannia laitakaan lämpimille voileiville! Eihän se sula oikein!
Miehesi on oikeassa! Älä jätä sitä sikaa!
Miehet eivät muutu kuin seksihalujensa suhteen. Naiset voivat muuttua täysin.
Onpa ärsyttävän oloinen "mies". Ei tollaiset muutu miksikään, ehkä huonompaan. Lähde kun vielä voit!
Joo ei muutu, ei ainakaan parempaan päin. Mitä nopeammin pääset miesvauvasta eroon sitä parempi.
Haiseehan ne sätkät hirveiltä, eikä lapselle kannata valehdella mitään kuujuttuja suolalampuista.
Ootte te kyllä molemmat vähän outoja jos suostutte syömään arkijuustoa ja oltermannia, sillä ainoa oikea juusto lämppäreihin on Cheddar.
Kyllä minä jättäisin myös syömättä moisen sianruoan.
Voi hyvä ihme sentään, uusi suhde jossa kaiken tekemäsi pitäisi vielä olla ihmeellistä/superhyvää/täydellistä, ja jo tuollaista lapsellista valitusta... Mietipä millaista olisi meikäläisen tilanteessa, jossa suhdetta 27 vuotta takana.
Voi hyvänen aika ja näitten kanssa pitäisi mennä samaan väestönsuojaan kuukausiksi?
OLTERMANNI EI SOVI LÄMPIMIIN VOILEIPIIN.PISTE.
Lämpimiin voileipiin jotain pitempään kypsynyttä maukasta, gruyere tms. hätätilassa myös arkijuusto
Voi hyvänen aika ja näitten kanssa pitäisi mennä samaan väestönsuojaan kuukausiksi?
Atomipommi sulattanee Oltermannin kuitenkin vai eikö?
Vierailija kirjoitti:
OLTERMANNI EI SOVI LÄMPIMIIN VOILEIPIIN.PISTE.
Lämpimiin voileipiin jotain pitempään kypsynyttä maukasta, gruyere tms. hätätilassa myös arkijuusto
Eli väestönsuojaan Arkijuusto käy?
No itse olet kumppanisi valinnut.