Miten h...tissä sitä saa itseluottamusta?
Eli aina saan näitä luuseri miehiä itselleni heihin itseluottamukseni pystyy mutta ei muihin. =( Jos haluaisin tälläisen itsevarman miehen joka tekee aloitteita. Mutta sitten kun sellainen tulee niin menen ihan veteläksi ja änkytän suurinpiirtein. =(
Kommentit (8)
ja uudestaan. Kaipa sitä sitten jossain vaiheessa siihenkin tottuu.
Siis olen ihan ok, mutta jotenkin tuntuu että itseluottamus katoaa sellaisen seurassa josta olisin kiinnostunut. Tulee vaan sellainen että enkuitenkaan saa sitä. =( Pukeudun ihan normi farkut paita joskus korkoa hieman, yleensä matalat kengät, koska aika pitkä 170cm
ei mee puihin niin helposti.
Se et menee puihin ihanan miehen edessä taitaa olla aika normii. Helpompi heittää läppää ku ei sisällä kihelmöi.
Mun noloin tilanne oli kun menin baariin ja tiskin takana olikin mies josta olin kiinnostunut. Häneltä oli pakko tilata juomat, kaverit oli vielä istuutuneet baaritiskille. No änkyttää tietty aloin. Sain juoman ja hän kysyi mitä muuten kuuluu, jolloin tiputin saman tein lomapakkoni. Mies alkoi nauramaan: iik se puhuu mulle. Minä tietenkin nolona jotain sopersin jotain. Seuraavaksi puhelimeni soi ja tietenkin kun otin puhelimen käteen se lensi miehen jalkoihin baaritiskin taakse. Hän nosti puhelimen ja totesi että Jaakko soittaa. Kyseessä oli veljeni, mutta siinä istuin naamapunasena ja yritin sopertaa kuka on tuo soittaja.
Siinä oli aika "alaston" olo.
Tämän illan jälkeen seurustelimme 8kk.
Oikeasti miehet, joilla on itsevarmuutta ja karismaa, harvoin hankkiutuvat parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, jolla on vankka itseluottamus. Mieluummin tykkäävät juuri sellaisista ihailevista ja palvovista hissukoista...
Mutta jos nyt haluat eroon ihan hihihihi-typeryydestä, niin auttaisiko se mielikuvaharjoitus, että ajattelet sen miehen olevan hiukan säälittävä toope. Siis etsit mielessäsi hänestä jonkin vian ja teeskentelet, että et ole hänestä kiinnostunut.
eli kun nolo juttu oli kun tapasin tälläisen kivan ja ihan ok fiksun miehen ja menimme syömään ja hän tarjosi ruuat ja juomat. Sitten olin ihan hermostunut ja hän joutui kysymään uudestaan mitä sanon kun ei kuullut ja en vain pystynyt katsomaan silmiin puhuessa. =( Hän oli ihan rento koko ajan. Sitten joimme ja tulin liiankin puheliaaksi ja avoimeksi...=( olen joku ihme friikki. Sitten menimme yökerhoon ja hän tarjosi sielläkin viiniä ym. TEki vain mieli suudella ja katsoin silmiin ja suutelin, siis sellaista en tekisi selvin päin. Lopulta jatko olikin jo noloa
eli miten saa itsestä seksikkään kuvan, jos ei ole ketään joka ottaisi. =) Siis nettiin jos laittaisi, ja en tiedä haluanko että on liian tunnistettava
eli miten saa itsestä seksikkään kuvan, jos ei ole ketään joka ottaisi. =) Siis nettiin jos laittaisi, ja en tiedä haluanko että on liian tunnistettava
aika monestakin asiasta.
Itsestä huolehtiminen. Karvat ajeltu, tukka hyvin, meikki nätisti, siistit vaatteet jne. Pieni painon pudotus tai kiinteytys.
Korkokengät tekee monesti hyvän ryhdin. En puhu nyt mistään 15cm koroista vaan parikin centtiä ja ryhti on heti parempi kuin korottomilla kengillä.
Uudet seksikkäät alusvaatteet tekee itsevarmaksi. Istuu hyvin, korostaa rintoja ja slushousut litistää vatsaa. Kukaan ei niitä nää, mutta itse ne tunnen.
Hymyilee miehille niin hekin hymyilevät takaisin. Tuntuu kivalta tulla huomatuksi. Vaatteet saavat olla hieman seksikkäät, jolloin käännät miesten päät. Ei liian seksikkäät, koska se tekee halvaksi.
Laita nettiin hyvä ja seksikäs kuva itsestäsi. Kun sitä kehutaan niin kyllä itsetuntokin nousee. Minä olen saanut kuvani perusteella (vaatteet päällä) ihanan nuoren rakastajan.